Strona 1 z 2
Jaki to silnik?
: 25 sty śr, 2006 9:28 pm
autor: Adams
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81330214
Czy jest leżak 1,1? Czy to jest pomyłka czy ja nie wiem o istnieniu takowego? Może ja mam nie 1,4 tylko 1,1?
: 25 sty śr, 2006 9:46 pm
autor: woocash
tak to leżak 1,1 były takie
: 25 sty śr, 2006 10:27 pm
autor: Adams
a jak to mozna poznać? Może ja też mam takiego. Miałem kiedyś 1,4, potem wymieniłem jak padł i teraz jest i wiele słabszy. Może więc mnie ojeb...li i założyli mi 1,1.
: 25 sty śr, 2006 10:47 pm
autor: woocash
jak poznać... poszukaj na forum.. jeśli masz taki wlot powietrza jak ten 1,1 z aukcji to na 70% masz 1,1 , albo psikuśnie przełożyli, popatrz na mojego leżaka (morfologia leżaka - poszukaj) to na pewno 1,4 był..
: 25 sty śr, 2006 11:13 pm
autor: Para
: 26 sty czw, 2006 4:42 pm
autor: Adams
Poczytałem i pooglądałem i niewidze różnicy. Może potraficie określić mój silnik na podstawie zdjęć bo wygląda mi że trafiłem na expertów. Jeżeli tak to zamieszcze.
: 26 sty czw, 2006 4:50 pm
autor: woocash
no to dawaj.. byle nie z telefonu

: 27 sty pt, 2006 12:35 am
autor: Piasek
mogli Ci wsadzić każdy silnik o dowolnej pojemności bo leżaki wszystkie są takie same. Ja mam 1,4 ale jak mi padł to 900 wsadziłem i było dobrze, a gabarytowo silniki te są takie same i cały osprzęt jest taki sam.
: 27 sty pt, 2006 12:51 am
autor: lukasss
hmm a moze byś tak zczytał nr silnika i do peugeota zadzwonił? z pytaniem??
: 27 sty pt, 2006 4:58 pm
autor: Adams
woocash już rozwiązał ten problem. Mam 1,4

Chyba że ktoś uważa inaczej to rozpoczniemy analize od początku.
: 27 sty pt, 2006 5:01 pm
autor: woocash
no wiesz.. jedyna zagadka jest taka, że teraz jest ponoć o wiele słabszy niż przed remontem...

i pytanie dlaczego...
: 27 sty pt, 2006 5:58 pm
autor: Adams
ale o to chodzi że ja nie remontowałem tylko kupiłem inny silnik. I ten co kupiłem jest o wiele słabszy aniżeli poprzedni. A przecież ten sam gaźnik i pojemność.
: 27 sty pt, 2006 6:16 pm
autor: woocash
hmmmm... no to... może zamienił stryjek.... przejedź sie na badanie ciśnienia... to nie kosztuje drogo, a bedziesz wiedział /mniej więcej/ co jest nie tak... jak na mój rozum, to jeśli ciśnienie jest ok, to masz problemy z zasilaniem, czyli gaźnik i te sprawy, a jak ciśnienie kiepskie... no to sam wiesz..
: 27 sty pt, 2006 6:27 pm
autor: Adams
Ciśnienie bobma. Gaźnik po regeneracji, pomka nowa, filter paliwa oczywiście też. Podejrzewam przestawiony rozrząd i jeden może nawet 2 ząbki. Jest to możliwe?
: 27 sty pt, 2006 6:34 pm
autor: woocash
no niebardzo

właściwie to tylko możliwe,,, jeśli osobą składającą silnik był jakiś lamer

bo tam nie ma paska, który może przeskoczyć, ale łańcuch...a jeszcze nie słyszałem, żęby łańcuch przeskakiwał... on jest mocno napianany... sam widziałem

a to ciśnienie... jakie tam masz ??