kierownica i naba ??
- adidj
- Junior
- Posty: 354
- Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: sopot
- Kontakt:
kierownica i naba ??
witam mam pytanie .ktos sie orientuje czy naba od renault 19 pasuje do puga 205 please pomozcie
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Szukaj naby do 205! Nawet naba do 309 moze nie pasowac!!
Z naba do 205 sa takie jaja, ze nie dosc ze wieloklin musi pasowac, to jeszcze musi cala naba miec odpowiednia srednice, poniewaz u nas walek kierowniczy jest gleboko w desce rozdzielczej, a nie wystaje poza nia jak w wiekszosci samochodow (wtedy wystarczy wieloklin dopasowac i jest ok).
Tak wiec mimo ze mialem nabe o identycznym wieloklinie, to nie moglem jej zastosowac bo jej srednica byla tak duza ze musial bym deske wylamywac.
Jezeli jezdzisz na seryjnych pasach bezpieczenstwa, a poprzez nabe chcesz sobie przyblizyc kierownice do ciala, tak jak to jest w rajdowkach, to kup orginalna nabe ktora LAMIE sie w trakcie wypadku!! To jest bardzo wazne!
Z naba do 205 sa takie jaja, ze nie dosc ze wieloklin musi pasowac, to jeszcze musi cala naba miec odpowiednia srednice, poniewaz u nas walek kierowniczy jest gleboko w desce rozdzielczej, a nie wystaje poza nia jak w wiekszosci samochodow (wtedy wystarczy wieloklin dopasowac i jest ok).
Tak wiec mimo ze mialem nabe o identycznym wieloklinie, to nie moglem jej zastosowac bo jej srednica byla tak duza ze musial bym deske wylamywac.
Jezeli jezdzisz na seryjnych pasach bezpieczenstwa, a poprzez nabe chcesz sobie przyblizyc kierownice do ciala, tak jak to jest w rajdowkach, to kup orginalna nabe ktora LAMIE sie w trakcie wypadku!! To jest bardzo wazne!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ogolnie wyszlo Ci ze naba jest wezsza?Kaktus pisze:Szukaj naby do 205! Nawet naba do 309 moze nie pasowac!!
Z naba do 205 sa takie jaja, ze nie dosc ze wieloklin musi pasowac, to jeszcze musi cala naba miec odpowiednia srednice, poniewaz u nas walek kierowniczy jest gleboko w desce rozdzielczej, a nie wystaje poza nia jak w wiekszosci samochodow (wtedy wystarczy wieloklin dopasowac i jest ok).
Bo same naby dosyc standartowa srednice maja... Ciekawostka z ta deska rozdzielcza...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ja mam Nabe z Saxo
I wieloklin tez by pasowal... ale tez sie za szeroka!
Tak wiec srednica naprawde ma znaczenie! Ja w chwili obecnej mam 2 naby, jedna kupna 100mm (jak ja zalozylem + plaska kiere.. to mialem kiere tak jak serie) i druga nabe samorobke 80mm (i teraz jest ok
)

Tak wiec srednica naprawde ma znaczenie! Ja w chwili obecnej mam 2 naby, jedna kupna 100mm (jak ja zalozylem + plaska kiere.. to mialem kiere tak jak serie) i druga nabe samorobke 80mm (i teraz jest ok

http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Mam to samoKaktus pisze:Ja mam Nabe z SaxoI wieloklin tez by pasowal... ale tez sie za szeroka!
Tak wiec srednica naprawde ma znaczenie! Ja w chwili obecnej mam 2 naby, jedna kupna 100mm (jak ja zalozylem + plaska kiere.. to mialem kiere tak jak serie) i druga nabe samorobke 80mm (i teraz jest ok)

Mam nabe Momo i kierownice momo, ale kiera jest wysigowa (plaska) zaczelo se dobrze jezdzic jak dolozylem druga nabe wytoczona u tokarza... teraz jest oki...
Ledwo do kierunkowskazow siegam ;D
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Ojj mi trudno bylo sie przyzwyczaic do tego... ze musze zdjac reke z kierownicy aby wlaczyc kierunkowskaz 

http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
mialem tak w maluszku...efekt jakby sie jechalo wartburgiem i sie klamka biegi wybieralo...Kaktus pisze:Ojj mi trudno bylo sie przyzwyczaic do tego... ze musze zdjac reke z kierownicy aby wlaczyc kierunkowskaz
W pugu wybieralem na styk...mam krotkie palce i ustawialem druga nabe tak by ledwo siegnac do kierunkow i swiatel

P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"