Strona 1 z 1
Wymiana przełożenia głównego na krótsze...
: 13 lut pn, 2006 12:50 am
autor: NMike
Wymiana przełożenia głównego na krótsze...
Otóż to

Czy ktoś z Was wie jak podejść do tego zabiegu, może mamy w Polsce jakiegoś speca, co to wytwarza?
Zmieniam ilość zębów, czy średnicę, czy jedno i drugie?
: 13 lut pn, 2006 1:33 am
autor: dauit
chyba musisz szukac krotkiej skrzyni biegow... ja mam taka ale od 1.4 w swoim... i jak na zime to gownianie mi sie jezdzi... bo boksuje... ale w lato na asfalcie to bomba

zbiera sie niesamowicie

a co do przerobki... to hmm... światek, godula i ci inni co maja swoje wynalazki moze by ci pomogli... moze kaktus cos wie...

: 13 lut pn, 2006 8:29 am
autor: cyborg
Mam namiar na goscia ktory robi skrzynie do samochodow jezdzacych w rally-crossie, moze ci pomoze - 609-850-359, ma warsztat miedzy Toruniem a Inowroclawiem
: 13 lut pn, 2006 8:53 am
autor: Adi205
do kaktusa napisz
ty masz 1.6 a skoro tak to krótsze jest z BX 1.9 Mi16 -
wynieniasz dyfer i wałek główny w skrzni
: 13 lut pn, 2006 12:02 pm
autor: NMike
W WRC jest artykuł na temat wymiany właśnie przełożenia głównego.
Temat mnie zaciekawił, w końcu dodatkowe ułamki sekund zawsze sie przydadzą
Nie jestem pewien, ale chodzi chyba o wymiane tylko jednego koła w skrzyni...
A w zwykłym bx 1,9 D może by była krótsza

...
: 13 lut pn, 2006 12:09 pm
autor: Adi205
w dieslu jest dłuższa skrzynia
do Ciebie krócej to jedynie BX 1.9 Mi16
A wymienia się wałek główny i dyfer
Przełożenie główne właśnie to !!
Jak chcesz skrócić któryś z biegów to wtedy bawisz się z kołami zębatymi ale to nie takie proste !!
: 13 lut pn, 2006 12:18 pm
autor: NMike
Tak, to z zabawą w skracaniu biegów to prawda.
Świątek wypowiadał sie na temat wymiany przełożenia głównego- moze zadzwonie do niego i wypytam
A nie wystarczy 'zrobić' i wymienić jakichś elementów w skrzyni

: 13 lut pn, 2006 12:23 pm
autor: Michal
Jak 'zrobic'? Spawarka chcesz sobie zmienic przelozenie glowne?
Jak chcesz skrocic ktorys bieg to wymieniasz kola od tego biegu, jak wszystkie to przelozenie glowne... W WRC masz wszystko napisane... Musisz sobie obliczyc przelozenie to ktore masz wzgledem predkosci, potem wyliczyc skrocone przelozenie i sprawdzic jaka predkosc uzyskasz na krotszym... jezeli Ci sie bedzie podobalo to prosisz ladnie zeby Ci ktos zrobil takie przelozenie i placisz w cholere kasy

: 13 lut pn, 2006 1:27 pm
autor: NMike
I właśnie chodzi mi o tą strone praktyczną.
Jak ma wyglądać ten element i jak bardzo jest skomplikowany. Teorie z wrc znam

...już.

: 13 lut pn, 2006 6:04 pm
autor: Piweł
...
: 13 lut pn, 2006 6:17 pm
autor: NMike
Myślałem, ze to tylko zębatka to wtedy faktycznie by w zakładzie zrobili
Już umieściłem post w kupie/sprzedam dot. potrzebnego zestawu z mi16
: 13 lut pn, 2006 6:39 pm
autor: lukasss
a do skrzyń które śą do tu ?? jakie najkrutsze jest?? z jakiego modelu spasowałoby???