uszczelka pod głowica a praca silnika?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
majpio

uszczelka pod głowica a praca silnika?

Post autor: majpio »

czy wydmuchana uszczelka pod głowicą może mieć wpływ na nierówną pracę silnika?Czy przy wymianie uszczelki lepiej wymienić też uszczelke kolektora?a jeszcze jedno czy przy wymianie uszczelki pod głowicą konieczne jest splanowanie głowicy?
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: uszczelka pod głowica a praca silnika?

Post autor: Mav309 »

majpio pisze:czy wydmuchana uszczelka pod głowicą może mieć wpływ na nierówną pracę silnika?Czy przy wymianie uszczelki lepiej wymienić też uszczelke kolektora?a jeszcze jedno czy przy wymianie uszczelki pod głowicą konieczne jest splanowanie głowicy?
w zasadzie 3x tak
Przedmuchy pod glowica moga sprawiac spadek mocy, nierowna prace, glosniejsza prace a nawet przegrzewanie sie...
jak zdejmiesz glowiczke i odepniesz kolektor wydechowy i dolotowy, to nie powinno sie go wrzucac na stare uszczelki (nie ma co zalowac na uszczelki)
wypalona uszczelka powoduje nierownosci na glowicy...
kilka setek trzeba splanowa, bo inaczej nierowna glowica znowu zniszczy kolejna uszczelke...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
majpio

Post autor: majpio »

dzięki za rady Mav
ODPOWIEDZ