Strona 1 z 1

wazne pytanko o silnik ! !

: 19 lut czw, 2004 1:34 pm
autor: adidj
mam puga 1,1 xl --85 rok-- gaznik 55 km i pytanko do fachowcow na jaki inny moge wymienic , ktory by tam pasowal bez jakich potwornych przerobek jesli mozna prosze o dokladne opisy :) :)

: 19 lut czw, 2004 5:00 pm
autor: Para
XW7 - inny gaźnik 1.1
XW7 - inny gaźnik 1.1
TU1 - twój 1.1 gaźnik
TU1M - 1.1 wtrysk

według mnie możesz zmienić na TU1M na wtrysku.silniki są tak samo ułożone. będziesz miał 5KM więcej

PS.Nie jestem fachowcem :wink:

: 19 lut czw, 2004 5:17 pm
autor: adidj
hmmm nie iwm czy warto na takie przedsiewziecie dla 5 km ,, trzeba kupic silnik no i jeszcze przekladka :(

: 19 lut czw, 2004 7:10 pm
autor: Para
Możesz tam wpakować "prawie" wszystko. Od każdej 205tki i 405

: 19 lut czw, 2004 7:23 pm
autor: Archenar
fju fju..niezły kamikadze z Ciebie :wink: ..wymiana silnika to gówniana robota..najlepiej jakbyś miał obok 205-kę z takim samym silnikiem jaki Ty zmieniasz, aby podpatrzeć sposób ułożenia i umiejscowienia rurek, przewodów i innego badziewie, którego im większy silnik to jest więcej .. ale taki soft silnika to wielka frajda (dal mnie) i już przymierzam się do zmiany na 1.6 (ale nie z 205-ki bo są zajeżdżone, ale z jakies 405-ki + zawieszenie i hamulce)..

: 19 lut czw, 2004 7:31 pm
autor: adidj
no to widze ze mam jednak wieksze pole do popisu :) :) a co do roboty to mam kumpla co zajeb***** robi takie zeczy i dla niego takie roboty to fajne wyzwania

: 19 lut czw, 2004 9:00 pm
autor: Para
Spoko ja też miałem taką zajawke. Ale jak zmieniać to tylko sie opłaca na Mi16. I takiego szukam. JEst z tym maaaaseee roboty...

: 19 lut czw, 2004 9:04 pm
autor: adidj
no to mnie pocieszyles :) ale to nic zbliza sie lato bedzie cieplej bede myslal :) i cos sie wykombinuje

: 19 lut czw, 2004 10:17 pm
autor: Ninja
Mozesz wsadzic wszystko, od 1.0 45 KM do T16 200 KM 8) , Ale koszty i naklad pracy... A potem efekt tez moze byc rozny.
Na stronce http://www.205gti.com sa przyklady ciekawych swapow.
Ale jak tak patrze na te samochody jak one tam maja "napchane" pod maska to pewnie byle co sie zepsuje to z calym silnikiem trzeba wyjezdzac bo nie ma jak reki tam wsadzic... :)

: 20 lut pt, 2004 1:59 am
autor: Piweł
Para... pisze:Spoko ja też miałem taką zajawke. Ale jak zmieniać to tylko sie opłaca na Mi16. I takiego szukam. JEst z tym maaaaseee roboty...
Eeee tam bez przesady 8) Zależy tylko co ma być bazą - u Ciebie Para akurat nie byłoby takiej strasznej rzeźby - zapewniam.

Co do swapowania 1,6 z 405-tki (ktoś wyżej to wymyślił):
1) cokolwiek większego od 1,4 będzie silnikiem XU, a więc będzie wymagało przełożenia całego wózka, wahaczy, piast, hamulców i reszty zawieszenia poza oczywiście samym silnikiem (z wiązką elektryczną!) i skrzynią;
2) ponieważ 1,6 będzie wymagało podobnego nakładu pracy co 1,9 lub 1,9 16v ja nie widzę sensu wkładania akurat 1,6
3) 1,6 montowane w 405-tkach miały z tego co się orientuję "tylko" 90 km (to nie jest ten sam silnik co w 205 GTi) - więc wkładanie 1,6 akurat od 405-tki jest zupełnie bez sensu, szczególnie że ceny tych wszystkich silników będą zbliżone.

Pozdr
Piweł