no i juz po sprawie

mam kompletnie zregenerowaną belkę z 1.9 Gti

a co najlepsze na oryginałach
-sprawa wygląda tak że dobrze ze nie oglądałem się za "belkami w których koła stoją prosto" bo to tylko oznaka że nie ma tragedii i tylko i wyłącznie to
-oglądałem trzy belki kupione z Niemiec w których koła stały prosto ale były do smieci, nadawały się z nich tylko wachacze,drążki skrętne i stabilizatory. Rury i mocowania do chrzanu
Jak już zaczynacie czuć szumy i piski jak u mnie to już po zawodach bo u mnie z jednej strony rozsypało się łozysko i czop się wkręcił w belkę i nie dało rady go wybić z rury 20kg młotem

myslałem że auto mi prędzej z podnośnika spadnie i mało się nie zalałem

byłem wk.....
-z tego co się dowoedziałem to prawie wszystkim idzie prawa strona belki i jak się w pore nie opamięta to wtedy jest po mococowaniu i po rurze i nowe czopy i łozyska są zbędne bo nic nie dadzą
-Pagi zaproponowałem wstawienie tulei w moją stara belkę zamiast łożysk ale on powiedział że mija się to z celem bo nie będzie ona w żaden sposób pracować tak jak normalna belka i tylko będzie trzeć jedno o drugie (da rade, to prowizorka) a troche się zna bo od 10 lat peugeoty robi, Zen do niego ze Starogardu Gdanskiego nawet swoim Mi16 przyjechał
-ogólnie sprawa skończyła się dla mnie dosyć korzystnie bo załapałem się na belkę z 1.9 Gti która była przy mnie składana a nawet kiedyś była wystawiona za chyba 900zł na forum a co jest w niej najlepsze to że juz się nigdy nie posypie o ile będzie smarowana co pół roku

. Jest cała w środku wypełniona olejem, uszczelniona nowymi uszczelniaczami na końcach stabilizatora i ma specjalny korek spustowy,
ogólnie się bardzo ciesze