Strona 1 z 2
					
				205, bez zmian, GTI, a maluch go wyprzedza:(:(
				: 21 kwie pt, 2006 9:37 am
				autor: sirius66
				Witam, byłem już na forum z tym probleme, ale nic , dalej bez zmian, samochód przerywa pracę, nagminnie, na wyższych obrotach mam przeczucie jakby mu paliwa brakowało, jak stoje samochodem i depnę w gaz na luzie to ledwo do 6 tyś obrotów dochodzi, a jak jadę do ledwo do 4 tyś obrotów, pomóżcie. 

!
 
			 
			
					
				
				: 21 kwie pt, 2006 12:30 pm
				autor: samer
				Pompa paliwa do wymiany
Wiesz, to nie jest tak, ze napiszesz na forum, i ktos ci powie ze cos masz dokrecic, albo wyczyscic i auto odzyska skrzydel. Nietety naprawy sa drogie, i czesto wymienia sie wiecej niz jedna rzecz aby auto zaczelo wmiare jezdzic. 
Ja bym zaczal od pompy paliwa
			 
			
					
				
				: 21 kwie pt, 2006 1:21 pm
				autor: woocash
				może najpierw sprawdzić filtr paliwa ?? i ten an pompie....  sama pompa tez mogła oczywiście paść... moze połączenia elektryczne do pompy....
			 
			
					
				
				: 23 kwie ndz, 2006 12:17 am
				autor: agrest205
				zgadzam sie z przedmowcami, chociaz moze to byc tez wina slabej jakosci paliwa(musialoby być naprawde do de), sam mialem kiedys ten problem znikl sam po tym jak przestałem tankowac gowno, przestal przerywac i chodzi na powrot cudnie:) jeszcze filtr powietrza moze byc zapieprzony(za bogata mieszanka powoduje przerywanie), przewodu mozna by sprezonym powietrzem potraktować, silniczek krokowy, kurcze duzo tego 

 
			 
			
					
				
				: 23 kwie ndz, 2006 12:26 am
				autor: Banita
				no silniczek krokowy raczej odpada 

 filtr powietrza w gicie nie tak latwo zapieprzyc  

 
			 
			
					
				
				: 23 kwie ndz, 2006 11:30 am
				autor: agrest205
				to moze czas po prostu na zmiane, z wyprzedzanego stań się wyprzedzającym 

 
			 
			
					
				
				: 24 kwie pn, 2006 8:39 am
				autor: sirius66
				Czytam, to i czytam, i tak filtr paliwa wymieniłem(a raczej go narazie wyciągłem i zaślepiłem rułką, )i auto o niebo lepiej chodzi, teraz się bede brał za filtr powietrza i wogóle pasowalo by go troszkę uszczelnić, a pytanie mam takie gdzie jest ów silniczek korkowy
			 
			
					
				
				: 24 kwie pn, 2006 11:07 am
				autor: Banita
				nie ma  

 
			 
			
					
				
				: 24 kwie pn, 2006 11:37 am
				autor: woocash
				
silniczek korkowy
hehe  

  korkowego nie ma nawet w TU3M 
a u Ciebie nie ma krokowego 
tą pompę paliwa wyjąłeś?? sprawdziłeś??... z tego co wiem tam tez są jakieś siatki a'la filterek a nasze paliwko nie należy do najklarowniejszych
 
			 
			
					
				
				: 24 kwie pn, 2006 2:36 pm
				autor: sirius66
				Ja niemam pojęcia czy jestm krokowy czy nie dlategoi, pytam, auto już było u 9 mechaników!!!! i dalej bez zmian już wszystko sprawdzili, ale chyba niewszystko dlatego proszę znawców o dorade, pomożecie!!!!...
			 
			
					
				
				: 24 kwie pn, 2006 2:37 pm
				autor: Banita
				sprawdz cisnienie na listwie -bedziesz wiedzial czy pompa sprawna
			 
			
					
				
				: 25 kwie wt, 2006 1:21 am
				autor: Kaktus
				A ja bym sprawdzil waleczek rozrzadu
			 
			
					
				
				: 25 kwie wt, 2006 4:41 am
				autor: Globus205
				tu3m ma krokowy silniczek 

 
			 
			
					
				
				: 25 kwie wt, 2006 8:40 am
				autor: Kaktus
				krokowy ma, ale nie ma korkowego 

 Tak jak ktos napisal.
 
			 
			
					
				
				: 25 kwie wt, 2006 8:46 am
				autor: Globus205