SPRINGI & AMORY
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
SPRINGI & AMORY
W tym temacie niech napiszą osoby które w swoich pugach mają zamontowane (albo wiedzą że się da) amorki czy też sprężyny dedykowane do innych modeli aut:
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- d_ARC
 - Uzalezniony
 - Posty: 887
 - Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
 - Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
 - Numer Gadu-gadu: 2897169
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Na montaż już czekają sportowe baaardzo twarde amorki z 206  
  
Zdaje się, że są ok 2 cm wyższe niż seria 1.9 GTI. Poza tym trzeba przeprasować tulejkę z serii 205, bądź uciąć ok 2-3mm na stronę (w 206 jest delikatnie szersza).
Podobno przód również pasuje, ale to niepotwierdzone info.
Jak to zadziała wyjdzie w praniu
			
			
									
						
										
						Zdaje się, że są ok 2 cm wyższe niż seria 1.9 GTI. Poza tym trzeba przeprasować tulejkę z serii 205, bądź uciąć ok 2-3mm na stronę (w 206 jest delikatnie szersza).
Podobno przód również pasuje, ale to niepotwierdzone info.
Jak to zadziała wyjdzie w praniu
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
wiem że od saxo tez pasują
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- Sebek
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 4149
 - Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
 - Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
no to panowie napiszcie mi od jakiego auta podejdą amorki i sprężyny bez żadnych kombinacji bo z tego co widzę to tylko od saxo  
			
			
									
						
							Audi A4 Avant 
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
			
						Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- d_ARC
 - Uzalezniony
 - Posty: 887
 - Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
 - Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
 - Numer Gadu-gadu: 2897169
 - Lokalizacja: Lublin
 - Kontakt:
 
Dziś złożyłem przedni zawias progresywne H&R -30mm do 205, sprtowe amorki z 206 i to co zobaczyłem po opuszeniu aut da się opisać tylko tak  
 
Auto zamiast obniżyć się, poszło do góry o 30-50mm... i teraz wygląda jakby do serii GTI założyć koła 13" z oponami o profilu 45mm
 
Amorki mają dużo wyżej niż te z GTI zamontowany talerz na którym opiera się sprężyna i bardzo krótki skok (trzeby było się pogimnastykować aby wcisnąć sprężyny) i w połączeniu z twardymi H&Rami prowadzi się po prostu bajka - na zakrętach prawie wcale się nie kładzie i wspaniale wybiera nierówności, nawet 130-140km/h na kamienistej wiejskiej dróżce da się poszaleć
 
Tylko dlaczego tak szpeci auto... no ale jakby założyć kołka 16" czy 17" to przy skoku niewielkim skoku/ugięciu zawieszenia byłoby w sam raz
 
Ech w najbliższym czasie chyba wrócimy do serii GTI, a taki zestaw zostanie na rajdy zimowe lub pod wysokie szutrowe oponki
			
			
									
						
										
						Auto zamiast obniżyć się, poszło do góry o 30-50mm... i teraz wygląda jakby do serii GTI założyć koła 13" z oponami o profilu 45mm
Amorki mają dużo wyżej niż te z GTI zamontowany talerz na którym opiera się sprężyna i bardzo krótki skok (trzeby było się pogimnastykować aby wcisnąć sprężyny) i w połączeniu z twardymi H&Rami prowadzi się po prostu bajka - na zakrętach prawie wcale się nie kładzie i wspaniale wybiera nierówności, nawet 130-140km/h na kamienistej wiejskiej dróżce da się poszaleć
Tylko dlaczego tak szpeci auto... no ale jakby założyć kołka 16" czy 17" to przy skoku niewielkim skoku/ugięciu zawieszenia byłoby w sam raz
Ech w najbliższym czasie chyba wrócimy do serii GTI, a taki zestaw zostanie na rajdy zimowe lub pod wysokie szutrowe oponki


