Info o silnikah MI16 - zaczerpnięte z forum użytkowników 405

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
krzycho

Post autor: krzycho » 06 cze wt, 2006 1:58 pm

Kaktus pisze:wal jest taki sam, panewki sa rozne, maja zamki w innych miejsach.
dzieki za oświecenie a teraz moje pytanko - czy to prawda ze zawory w silniku "zeliwiaku" XU10J4 są mniejsze niż w XU9J4 ?

Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus » 06 cze wt, 2006 2:09 pm

Nie!

W silnikach XU9J4 i XU10J4 zawory ssace i wydechowe sa dokladnei takie same.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora

krzycho

Post autor: krzycho » 06 cze wt, 2006 2:21 pm

powiem dlaczego pytam. Bo w tym temacie przeczytałem ze w XU9J4 zawór ssący ma 34,6 mm a w opisie technicznym silnika XU10J4 jest napisane ze ma 33,6 bodajże i stąd moje pytanie

Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus » 06 cze wt, 2006 2:24 pm

Widocznie jest to blad...

Zawory do silnika XU10J4 i XU9J4 wystepuja w orginale pod tym samym numerem katalogowym.

Zawor ssacy ma numer peugeotowski 0948 61
Zawor wydechowy ma numer peugeotowski 0949 62

Zawor ssacy ma 34,6 mm srednice a wydechowy 29,6
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora

krzycho

Post autor: krzycho » 06 cze wt, 2006 3:27 pm

w takim razie dzinki za info

bartesz1

Post autor: bartesz1 » 15 wrz pt, 2006 11:29 pm

Kaktus skąd Ty to wiesz? nie zle:)

Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus » 16 wrz sob, 2006 10:44 pm

Bo ja wiem... nie wiem skad... ;)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora

Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4869
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez » 16 wrz sob, 2006 11:38 pm

czysta definicja pruderi :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus » 18 wrz pn, 2006 10:30 am

Ups.. blad... piszac sa takie same zapomnialem napisac o skoku - owszem 1.9 ma inny skok 88, w przeciwienstwie do 2.0 ktory ma skok 86. Sa takie same ze wzgledu na budowe.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora

Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: Info o silnikah MI16 - zaczerpnięte z forum użytkowników

Post autor: Marin205 » 20 kwie pt, 2012 10:18 pm

odświeżam kotleta - kiedyś to były dyskusje :)
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka

ODPOWIEDZ