Strona 1 z 1
					
				Predkość max gti
				: 06 sie ndz, 2006 11:20 pm
				autor: b182
				Kurde nie wiem czeu ale moj gtik nie chce leciec wiecej jak 150 km/h
kompresja jest spoko ponad 11 barów i zbiera sie z dołu ładnie ale potem na 4 i 5 biegu jakos tak na wysokich obrotach brakuje mu mocy. Czy rozwalone UFO ma coś z tym wspólnego??moje  ngdy je zdiołem ipróbowałem zassac powierze to normalnie mogłem przeez nie oddychac 

 
			 
			
					
				
				: 07 sie pn, 2006 12:20 am
				autor: Kaktus
				U mnie tak bylo... przed remontem silnika.... a kompresja byla 13, 14, 14, 13 a silnik w srodku kupa...
			 
			
					
				
				: 07 sie pn, 2006 8:38 am
				autor: b182
				w srodku czyli?? dół silnika ?? 
Dodano po 1 minutach:
 ale czy regulator zapłonu moze miec cos z ty wspólnego??
			 
			
					
				
				: 07 sie pn, 2006 9:56 am
				autor: Banita
				przed remontem mialem blisko srednio 8 bar i fioletowe panewki na korbach, a szedl 200 spokojnie, teraz po mini remoncie udalo mi sie ukrecic 217 na A1, a wierze ze 220 zapnie  

 
			 
			
					
				
				: 07 sie pn, 2006 10:21 am
				autor: b182
				no wiec banita jak sadzisz czy ten regulator zapłonu ma cos z tym wspólnego. Mnie wydaje sie ze ma duzo wspolnego poniewaz nie przestawia zapłonu na wysokich obrotach no i auto nie ma tam tej mocy. Panewki juz niedługo wymieniam bo cisnienia nie trzymaja. Ale widze ze bede musiał jeszcze zapodac ten regulator.
			 
			
					
				
				: 07 sie pn, 2006 10:25 am
				autor: Kaktus
				Ja przed remontem mialem mierzony silnik na 2 urzadzeniach i jedno pokazywalo 8,5 bara a drugie 13-14 (te lepsze), wiec to nie jest miarodajne.
A silnik mial pelno nagrau ktory nie pozwalal na domykanie sa zaworow, mial zjechany walek rozrzadu, zjedzone szklanki popychaczy, progi na tulejach, porysowane panewki i wal.
			 
			
					
				
				: 07 sie pn, 2006 12:41 pm
				autor: Banita
				To urzadzonko, kroym ja sprawdzalem pokazywalo na innym gicie z przebiegiem 180K kolo 12-13 bar, wiec napewno u mnie bylo mniej 

, ale fakt, ze skoro walek zjedzony i zawory puszczaly to nie mogl dobrze jechac  
 
Co do przyspieszacza, to moim zdaniem on nie ma takiego wplywu -dla przyklady xs z peknieta membrana jechal 170
 
			 
			
					
				
				: 07 sie pn, 2006 6:35 pm
				autor: moralez
				raczej nie mowisz o moim 

170 zrobilem po wymianie przyspieszacza 

niestety nie umiem powiedziec jaka byla v-max z uszkodzonym ufo bo wtedy 140 to byl szok dla osoby ktora miesiac wczesniej zrobila prawko  
 
 
			 
			
					
				
				: 07 sie pn, 2006 6:42 pm
				autor: Banita
				przeciez sam nim tyle jechalem (150 gaz , 170 benzyna)   
 
po wymianie bylo 180 i kabum  

 
			 
			
					
				
				: 07 sie pn, 2006 6:50 pm
				autor: moralez
				180 to bylo po zmianie licznika na gitowski 
co do przyspieszacza to chgw ale wiem ze jakos na poczatku byl zmieniany...
 
			 
			
					
				
				: 07 sie pn, 2006 7:07 pm
				autor: Banita
				pamietam, ale bez zmiany szedl na bank 170
			 
			
					
				
				: 08 sie wt, 2006 12:11 am
				autor: basia
				czerwony git z rozwalonym ufo szedł do 200 i zamykał skrzynie 
 
 
 
			 
			
					
				
				: 08 sie wt, 2006 7:32 am
				autor: szmergiel
				basia pisze:czerwony git z rozwalonym ufo szedł do 200 i zamykał skrzynie 
 
 
 
eeee, jak czerwony to możliwe, inszy kolor ... bym polemizował 

 pozdro!!