Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 08 sie wt, 2006 1:18 pm
Po zaliczeniu kilku glebokich kaluz silnik wkreca sie maxymalnie do takich obrotow? Jezeli sie je przekroczy to mocno szarpie i najwyzej z rozpedu podskoczy do 2K (i nawet zgasnie jesli da mu sie za duzo gazu na biegu jalowym). Wyglada to tak jakby odcinalo paliwo, tylko, ze interwaly przerw sa w okolicach 0,5-1s
Nie ma znaczenia pod jakim jest obciazeniem
Kable, kopulka, cewka i modul byly suszone -nadaremnie
Jak to peugeot: troche sie pojezdzi z Vmax=60 (jakies 15-20km) i przechodzi
Jakies sugestie?
Maugoshata
Post
autor: Maugoshata » 08 sie wt, 2006 2:37 pm
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 08 sie wt, 2006 4:27 pm
po tym jak 4cm iskra pacnela mnie z kabla w palec dochodze do wniosku, zeto moze byc to, ale czekam na inne pomysly
hryno
Junior
Posty: 261 Rejestracja: 04 lip pn, 2005 8:12 am
Posiadany PUG: 205 rallye,205 rallye bikera,było 309GTI,405srd-t 405grd-t
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: hryno
Lokalizacja: Bystrzyca klodzka
Post
autor: hryno » 10 sie czw, 2006 7:45 am
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 10 sie czw, 2006 11:21 am
Zebys mogl sie za mna utrzymac?
moze jakies inne sugestie??
kolvir
Post
autor: kolvir » 10 sie czw, 2006 4:28 pm
Na 99% masz mokrą kopułkę rozdzielacza w środku.
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914 Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:
Post
autor: moralez » 10 sie czw, 2006 4:40 pm
eee tam wczoraj jak sie go odpowiednio potraktowalo jezdzil pieknie i glosno
zobaczymy czy mu przejdzie
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 10 sie czw, 2006 5:12 pm
moralez pisze: eee tam wczoraj jak sie go odpowiednio potraktowalo jezdzil pieknie i glosno
zobaczymy czy mu przejdzie
do kolejnej ulewy
kopulka byla suszona i nic nie dalo -to nie to
hryno
Junior
Posty: 261 Rejestracja: 04 lip pn, 2005 8:12 am
Posiadany PUG: 205 rallye,205 rallye bikera,było 309GTI,405srd-t 405grd-t
Numer Gadu-gadu: 0
Login tlen: hryno
Lokalizacja: Bystrzyca klodzka
Post
autor: hryno » 10 sie czw, 2006 7:40 pm
zalany modół
Galik
Post
autor: Galik » 10 sie czw, 2006 8:10 pm
ja tam sie nie znam ale mialem cos podobnego i oczyszczenie stykow kopulki , przemycie jej benzyna pomoglo, na tyle ze samochod odpalil wogule
po wymianie na nowa chodzi jak burza
Dodano po 59 sekundach:
dodam ze na zimnym silniku tez byly jakies tam problemy a jak sie rozgrzal wszystko bylo ok
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 10 sie czw, 2006 8:24 pm
niet -modul nie jest zalany ani mokry
Maugoshata
Post
autor: Maugoshata » 14 sie pn, 2006 3:40 pm
zmien maske to Cie nie bedzie zalewac
Fox
Peugeot 205 Master
Posty: 2053 Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
Numer Gadu-gadu: 6433729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: Fox » 14 sie pn, 2006 4:07 pm
U mojego taty w roverze 214si okazało się że to był niezabezpieczony przed wodą czujnik położenia wału. Spadła z niego osłona i byle kałuża go zalewała. Obiawy identyczne jak u Ciebie
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993 Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm
Post
autor: Banita » 14 sie pn, 2006 4:10 pm
thx -'ll check it out
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149 Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Sebek » 16 sie śr, 2006 9:53 am
no i co było tego przyczyną