proponowalbym zaopatrzyc sie w probnik taki za 5 zl z leclerca (wyglada jak srubokret ale nim nie jest) wlaczyc zaplon podlaczyc krokodylek do masy a srubokrecikiem dotykac do tych kabelkow przy czujniku na ktoryms z nich musi sie pojawic 12v (probnik zacznie swiecic) jezeli nie zaswieci to znaczy ze problem jest przed wlacznikiem czyli albo kabelek sie urwal albo cos w bezpiecznikach(a pamietaj o tym ze nie zawsze dobry bezpiecznik musi dobrze laczyc w puszcze---znam to z autopsji)
jezeli bedziesz miec pewnosc ze polaczenie DO CZUJNIKA JEST NA PEWNO DOBRE to sprobuj rozebrac tylna lampe dostan sie do kostki i zarowki(zapewnij sobie pomoc drugiej osoby do wcisniecia pedalu hamulca) i tym samym probnikiem szukaj w kostce 12v moze to troche dziwnie opisalem ale ja wiem o co chodzi

pozdro
wlacznik MOZNA SPRAWDZIC ROWNIEZ OMOMIERZEM przykladamy do zaciskow wlacznika zaciski omomierza jezeli po wcisnieciu wlacznika miernik wskarze zero znaczy ze wlacznik jest dobry
nudzi mi sie dlatego tak przynudzam

sorki