Hamulce-tył.

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
zbinxxx
Junior

Hamulce-tył.

Post autor: zbinxxx »

Witam! Na wstepie podam ze jestem początkowym kierowcą i wraz z ojcem (mechanik wychowany na 126p :D ) posiadamy 205 1.9D.

Problem jest taki. Koła z tyłu wogóle sie nie blokują. Tzn po maxymalnym nacisnieciu pedała mozna (na lewarku) przekręcać kołem.

-Bębny sa okey. (2 grube, jednen zapasowy toczony ostatnio)
-Okładziny sa grube ale to dlatego ze hamulce nie funkcjhonuja prawie.
-Cylinderki... nie mam pojęcia ... przy nacisnieciu pracują niby ale ciła jest znikoma tak jak cisnienie płynu hamulcowego przy odpowietrzaniu
płyn hamulcowy przy ostatnich 3 dniach roboty juz chyba ze 3 razy zmieniony wiec tez okey.
- z tego wszystkiego pompa hamulcowa nowa.

2 lata temu była zmieniana belka tylnia z całym sprzetem czyli bebny itp.
Jakies sugestie...
Czekam na szybkie rady bo do 15 przeglą ;/

P.S Hamulce zawsze sie robiło przed przegladami.. fakt nie były takie zylety ale hamowały na piasku bez proiblemu a teraz taka lipa ze szok. :roll:
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master

Post autor: Banita »

zapchane przewody metalowe lub cylinderki juz szlag trafil
zbinxxx
Junior

Peugeocik ma juz z 14 lat ... te przewody moga sie zapchac i jenakowo oby dwa? ;/ Hmm cylinderki ... da sie je jakos sprawdzic zrenegerowac czy cos... a po za tym cos czytałem o jakis innych systemach hamuców?
1.9 D -przawie jak TD, prawie robi...
Awatar użytkownika
skola
Uzalezniony
Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: skola »

cylinderki do wymiany ...sztuka 70 zl :)
ostatnio wymienialem przewody hamulcowe tylne gietkie i metalowe + cyliinderki :)
polecam wymienic bo te z tylu pewnie juz pordzewialy i to grubo :)
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619

PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
zbinxxx
Junior