Jak naprawić ssanie w dieslu 1.8 1985r.Wymiana miski olej.?
: 18 wrz pn, 2006 2:39 pm
1.Problem!
Mam problem mianowicie nie wiem w jaki sposób mam naprawić ssanie w moim dieslu,ono poprostu nie działa bo podczas kiedy silnik jest zimny a ja go odpale to strasznie nim trzesie ale jak otworze maskę i docisne tą dzwigienkę do której jest podłączona linka do sania to juz o wiele lepiej chodzi,co może być nie tak??!!
2.Problem!(Przebieg 250tyś km)
Podejrzewam że w moim pugu jest już słaba uszczelka pod miską olejową bo zauważyłem mały wyciek oleju.Czy jest duży problem żeby ją wymienić?Zauważyłem że tam są dwa rodzaje śrób i nie wiem czy bede miał taki klucz.
3.Problem.(5lat temu wymienione amortyzatory,mało jeźdzony)
Na mojej stronce są zdjecia mojego puga i nie wiem dlaczego on tak wysoko stoi,chodzi o tył.Wie może ktoś co jest do zrobienia?
4.Problem.
Pwnego pięknego dnia zabrakło mi ropy no i peug się zapowietrzył,po zatankowaniu odpalił jak go chwile pokreciłem i jak wrócięłm do domu odpowietrzyłem go na filtrze paliwa i na przewodzie paliwowym dochodzącym do pompy,czy to wystarczy?Wydaje mi się że nie odpala tak jak powinien bo trzeba go jakąś sekunde dłużej krecić.Denerwuje mnie to troche i dlatego pytam:jak się powinno odpowietrzać Diesla?
Mam problem mianowicie nie wiem w jaki sposób mam naprawić ssanie w moim dieslu,ono poprostu nie działa bo podczas kiedy silnik jest zimny a ja go odpale to strasznie nim trzesie ale jak otworze maskę i docisne tą dzwigienkę do której jest podłączona linka do sania to juz o wiele lepiej chodzi,co może być nie tak??!!
2.Problem!(Przebieg 250tyś km)
Podejrzewam że w moim pugu jest już słaba uszczelka pod miską olejową bo zauważyłem mały wyciek oleju.Czy jest duży problem żeby ją wymienić?Zauważyłem że tam są dwa rodzaje śrób i nie wiem czy bede miał taki klucz.
3.Problem.(5lat temu wymienione amortyzatory,mało jeźdzony)
Na mojej stronce są zdjecia mojego puga i nie wiem dlaczego on tak wysoko stoi,chodzi o tył.Wie może ktoś co jest do zrobienia?
4.Problem.
Pwnego pięknego dnia zabrakło mi ropy no i peug się zapowietrzył,po zatankowaniu odpalił jak go chwile pokreciłem i jak wrócięłm do domu odpowietrzyłem go na filtrze paliwa i na przewodzie paliwowym dochodzącym do pompy,czy to wystarczy?Wydaje mi się że nie odpala tak jak powinien bo trzeba go jakąś sekunde dłużej krecić.Denerwuje mnie to troche i dlatego pytam:jak się powinno odpowietrzać Diesla?