Problemy dwa. 1.8D

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Maciej

Problemy dwa. 1.8D

Post autor: Maciej »

Witajcie,

Tak sie zdarzylo ze musze teraz pracowac w Austri i co dwa trzy tygodnie jezdze do Polski. Oczywiscie jak to na dluzszej trasie wyszlo pare niepokojacych rzeczy.

1. Drgania/stukania
Podczas jazdy na 5 biegu, gdy chce przyspieszyc czuje drgania nakierownicy i caly samochod zaczyna sie trzesc jakby mial kola nie wywazone. Gdy tylko ujme gazu, albo dojdzie do zadanych obrotow lub z gorki objaw znika, jest cisza i jest normalnie. Zawieszenie mam prawie cale nowe. Tarcze,zaciski,klocki,wachacze,polosie, gumy na stablizatorach, amorki wraz z lozyskami - to wszystko bylo w ostatnim czasie wymienione. Przed wyjazdem robilem zbieznosc i wywazalem kola. Luzu zadnego nie wykryto. Mam takie wrazenie jakby sie do przenosilo z rury wydechowej na podloge??

2. Hamulce
Sa dosc slabe, po dluzszej jezdzie gdy zahamuje gwaltownie to przednie prawe kolo i (chyba) lewe tylne idzie w poslizg, natomiast lewy przod nie. Mimo tego samochodu nie sciaga na prawo podczas hamowania. Przeczytalem na forum ze poniewaz hamulce sa krzyzowe to trzeba by podciagnac na bebnie prawy tyl - tak zrobilem - nawet kolo chodzi ciezej od lewego ale dalej jest to samo. Nadmienie ze pompa, przewody i szczeki sa nowe.

Jeszcze raz polecam wszystkim klekocznikom wymiane wtryskow !!! Przy jezdzie 100-110 obciazonym samochodem ( full ciezkich bagazy i 2 osoby ) spalil mi w granicach 4,4 - 4,6 .

Pozdrawiam
Maciej K

P.S. Jaka pojemnosc ma bak od 205 d ?[/list]
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

pewnie jak zwykły 205 czyli ok 50 l
Pug sprzedany
Dexter

Post autor: Dexter »

Ja kiedys tak mialem ze rura mi sie troche przestawila na tych wieszakach gumowych i bila o wspornik od haku holowniczego i o zapas i przy ruszaniu i przy zmianie biegow mialem dziwne stuki...Sprawdz pod autem jak tam caly wydech chodzi czy ci sie nie obija o cos... ale z drganiami na kierownicy to do znawcow:)
A co do wtryskow to ja sie wlasnie czaje na wymiane chociaz moj 1,8 TD pali okolo 5 l/100km po trasie, po miesice jest jakies 5,5l.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Lozysko podporowe dluzszej polosi tez wymieniales?
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Ale przy jakich predkosciach jest to stukanie na 5 biegu ?
Awatar użytkownika
marian205
Junior
Posty: 165
Rejestracja: 04 sie pt, 2006 3:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy, Katowice

Post autor: marian205 »

ja tak miałem jak padła mi półoska. przy dodawaniu gazu było tak jak piszesz. wymieniłem i po sprawie.
Patrzałaś na to łozysko jak mówił Banita :?:
ERA
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: 10 cze sob, 2006 9:45 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: ERA »

Witam! do Macieja
Miałem identyczne obiawy, drgania podczas przyspieszania i hamowania.Trzęsło
całym samochodem, kierownicą, kołami (kierowcą też).
Przyczyna: rozleciało się łożysko igiełkowe na jednym z trzech kamieni na półośce-
wymieniłem igiełki ze starej półosi, wszystko ustało. Robota wredna mnie zajęło
około 4 godzin :( uwaga: trzeba dokładnie wybrać magnesem stare pokruszone i połamane igiełki bo narobisz sobie nowego bałaganu. 8)7

pozdrawiam :W
peugeot 205 zibi
Awatar użytkownika
marian205
Junior
Posty: 165
Rejestracja: 04 sie pt, 2006 3:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tychy, Katowice

Post autor: marian205 »

tak jak pisze era. jesli to jest przyczyna to uwaznie wyczysc przegub bo jak coś zostanie to.... 8)7
ODPOWIEDZ