Oddcięcie zapłonu

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Marioo
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Oddcięcie zapłonu

Post autor: Marioo »

Witam mam problem z odcięciem zapłony, cos mi się zwaliło w moim GTI i odcina mi przy 3500 obr, co to mogło sie nawalić?
Awatar użytkownika
Jaca1984
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Jaca1984 »

moze bańka przyspiesznika, moze pompa trza diagnozowac wszystko po kolei - bo obrotomierz raczej dobrze dziala?? ;) pozdro
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

a moze obrotomierz zle pokazuje?
moze cewka padnieta?

nagraj jakis filmik
Marioo
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marioo »

obrotomierz dobrze działa, a co to ta bańka?
Awatar użytkownika
Jaca1984
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Jaca1984 »

Przy aparacie zapłonowym ( tam gdzie są podłączone wszystkie 5 przewodów wysokiego napięcia) to jest taka membrana która zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu czyli w uproszczeniu moment podania iskry. Ale to nie musi być to. mialem podobny problem ale u mnie to obrotomierz sie zacina :P zobacz
"Pompa paliwa byc moze nie daje rady, albo przeplywomierz powietrza, albo cos z modulem lub cewka zaplonowa badz aparatem zaplonowym." cytat Kaktusa
trzeba sprawdzać po kolei, kto szuka nie błądzi :wink: gorzej jeśli nie masz warunków - przyrządów. Poradź się mechanika - niech sprawdzi : cisnienie i wydajnosc pompy paliwa, kat wyprzedzenia zaplonu, itp. POWODZENIA!
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

marioo ma motronic, wiec zadnego przyspieszacza nie ma. Odciecie to odciecie, wiec co ma do tego pompa paliwa czy przeplywomierz?
Awatar użytkownika
Jaca1984
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Jaca1984 »

aha ;) :P no chyba mają jakiś pływ na pracę silnika :? a Ty Banita na co stawiasz? komputer?
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

odciecie to odciecie, wiec do tego raczej nic nie maja

1. komputer?
2. czujnik gmp?
3. cewka?
4. rozdzielacz zaplonu?

dlatego chcialbym zobaczyc nagranie obrotomierza, gdy silnik sie wkreca
Awatar użytkownika
Jaca1984
Junior
Posty: 121
Rejestracja: 10 cze sob, 2006 7:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Jaca1984 »

no tak jeśli to odcięcie, ale może silnik przerywa z innego powodu, a Marioo to nazwał odcięciem - można różnie takie zjawisko nazwać :roll: przydałby się filmik i dzwięk jaki wydaje :wink:
Awatar użytkownika
Fox
Peugeot 205 Master
Posty: 2053
Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
Numer Gadu-gadu: 6433729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Fox »

Mój kumpel miał kiedyś coś takiego w astrze. Okazało się że to czujnik położenia wałka rozrządu robił jaja. W 205 nie ma chyba takiego czujnika..moze czujnik położenia wału?
Marioo
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marioo »

dzięki chłopaki za rady, ale cewka odpada mam już nową, i swoją drogąmuszę sięjej pozbyć stara też dobra, czujnik GMP raczej nie ma wpływu na samochód, myślałem o komputerze chyba będemusiał zakupic a coprzerywania postaram się nagrać jakiśfilmiki wamkokaże dlamnie odcięcie to odcięcie i tyle jedziesz sobie spokojnie naciskasz gaz dochodzi 3400 obri oni dalej małpa nie pójdzie, conailepszeczasami na jedynce przeskaczy dalej myślałem jeszcze o zaworach poprzedni właścićel założył gaz i prawie wogólenie jeździł na bęzynie,znalazłem sobie kolektor wraz z zaworami za 100 zł i teraz się zastanawiam czy go nie zakupić, a tak przy okazji poszukuje warsztatu wmiarę taniego co mi tył opuści bo mam go za wysoko a przód już obniżyłem.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

gizussss....
wklejaj do worda znaim napiszesz posta na forum...

kolektor z zaworami? co tez te francuzy nie wymysla zeby uprzykrzyc nam -biednym ludziom zycie...

'nie wkreca sie' czy 'odcina' ?

bez filmiku -no help :wink:
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

a co z kablami wysokiego napięcia?? Wymieniłes?? Świece?? No i ewentualnie pompa paliwa albo regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Pug sprzedany
Marioo
Junior
Posty: 487
Rejestracja: 03 wrz ndz, 2006 8:57 pm
Posiadany PUG: 205 CTI 89r, 205 XSD 93r, Multi 94r
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marioo »

przewody wymienione, świece też, co to ten regulator można jakos to ustawić lub coś w tym stylu
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

na listwie do której sa podpiete wtryski jest z jednej strony taka bańka do której idzie wezyk podpiety do kolektora ssącego. Jesli to bedzie padniete to na listwie moze byc za małe cisnienie aby wystarczajaca ilosc paliwa wpadała do wtrysków na wysokich obrotach. Nie wiem ile to kosztuje i czy łatwo to dostac niech ktos sie wypowie.
Pug sprzedany
ODPOWIEDZ