Strona 1 z 2
Oddcięcie zapłonu
: 27 wrz śr, 2006 9:29 am
autor: Marioo
Witam mam problem z odcięciem zapłony, cos mi się zwaliło w moim GTI i odcina mi przy 3500 obr, co to mogło sie nawalić?
: 27 wrz śr, 2006 10:11 pm
autor: Jaca1984
moze bańka przyspiesznika, moze pompa trza diagnozowac wszystko po kolei - bo obrotomierz raczej dobrze dziala??

pozdro
: 27 wrz śr, 2006 10:16 pm
autor: Banita
a moze obrotomierz zle pokazuje?
moze cewka padnieta?
nagraj jakis filmik
: 28 wrz czw, 2006 8:50 am
autor: Marioo
obrotomierz dobrze działa, a co to ta bańka?
: 28 wrz czw, 2006 10:48 am
autor: Jaca1984
Przy aparacie zapłonowym ( tam gdzie są podłączone wszystkie 5 przewodów wysokiego napięcia) to jest taka membrana która zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu czyli w uproszczeniu moment podania iskry. Ale to nie musi być to. mialem podobny problem ale u mnie to obrotomierz sie zacina

zobacz
"Pompa paliwa byc moze nie daje rady, albo przeplywomierz powietrza, albo cos z modulem lub cewka zaplonowa badz aparatem zaplonowym." cytat Kaktusa
trzeba sprawdzać po kolei, kto szuka nie błądzi

gorzej jeśli nie masz warunków - przyrządów. Poradź się mechanika - niech sprawdzi : cisnienie i wydajnosc pompy paliwa, kat wyprzedzenia zaplonu, itp. POWODZENIA!
: 28 wrz czw, 2006 11:19 am
autor: Banita
marioo ma motronic, wiec zadnego przyspieszacza nie ma. Odciecie to odciecie, wiec co ma do tego pompa paliwa czy przeplywomierz?
: 28 wrz czw, 2006 11:28 am
autor: Jaca1984
aha

no chyba mają jakiś pływ na pracę silnika

a Ty Banita na co stawiasz? komputer?
: 28 wrz czw, 2006 12:13 pm
autor: Banita
odciecie to odciecie, wiec do tego raczej nic nie maja
1. komputer?
2. czujnik gmp?
3. cewka?
4. rozdzielacz zaplonu?
dlatego chcialbym zobaczyc nagranie obrotomierza, gdy silnik sie wkreca
: 28 wrz czw, 2006 12:43 pm
autor: Jaca1984
no tak jeśli to odcięcie, ale może silnik przerywa z innego powodu, a Marioo to nazwał odcięciem - można różnie takie zjawisko nazwać

przydałby się filmik i dzwięk jaki wydaje

: 28 wrz czw, 2006 12:50 pm
autor: Fox
Mój kumpel miał kiedyś coś takiego w astrze. Okazało się że to czujnik położenia wałka rozrządu robił jaja. W 205 nie ma chyba takiego czujnika..moze czujnik położenia wału?
: 28 wrz czw, 2006 8:39 pm
autor: Marioo
dzięki chłopaki za rady, ale cewka odpada mam już nową, i swoją drogąmuszę sięjej pozbyć stara też dobra, czujnik GMP raczej nie ma wpływu na samochód, myślałem o komputerze chyba będemusiał zakupic a coprzerywania postaram się nagrać jakiśfilmiki wamkokaże dlamnie odcięcie to odcięcie i tyle jedziesz sobie spokojnie naciskasz gaz dochodzi 3400 obri oni dalej małpa nie pójdzie, conailepszeczasami na jedynce przeskaczy dalej myślałem jeszcze o zaworach poprzedni właścićel założył gaz i prawie wogólenie jeździł na bęzynie,znalazłem sobie kolektor wraz z zaworami za 100 zł i teraz się zastanawiam czy go nie zakupić, a tak przy okazji poszukuje warsztatu wmiarę taniego co mi tył opuści bo mam go za wysoko a przód już obniżyłem.
: 28 wrz czw, 2006 8:47 pm
autor: Banita
gizussss....
wklejaj do worda znaim napiszesz posta na forum...
kolektor z zaworami? co tez te francuzy nie wymysla zeby uprzykrzyc nam -biednym ludziom zycie...
'nie wkreca sie' czy 'odcina' ?
bez filmiku -no help

: 28 wrz czw, 2006 10:07 pm
autor: b182
a co z kablami wysokiego napięcia?? Wymieniłes?? Świece?? No i ewentualnie pompa paliwa albo regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej.
: 28 wrz czw, 2006 11:23 pm
autor: Marioo
przewody wymienione, świece też, co to ten regulator można jakos to ustawić lub coś w tym stylu
: 29 wrz pt, 2006 8:14 am
autor: b182
na listwie do której sa podpiete wtryski jest z jednej strony taka bańka do której idzie wezyk podpiety do kolektora ssącego. Jesli to bedzie padniete to na listwie moze byc za małe cisnienie aby wystarczajaca ilosc paliwa wpadała do wtrysków na wysokich obrotach. Nie wiem ile to kosztuje i czy łatwo to dostac niech ktos sie wypowie.