Strona 1 z 2
					
				uszczelka pod kopula zaworów
				: 02 paź pn, 2006 2:23 pm
				autor: Pieraś
				otworzylem sobie maske bo tak mi dziwnie zaczelo cos dzwieczec ... jakby wiatraczek z suchym juz lozyskiem .. ciezko okreslic. W kazdym razie po podniesieniu maski zauwazylem ze wkolo kopuly od zaworow jest mokro ... tzn wyglada to jak "pot" ale taki mocny ... mogl sie tak spocic czy uszczelka ma dosc ?
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 2:47 pm
				autor: Dżon Dobra Nadzieja
				
mogl sie tak spocic
jak tak?
jesli wczoraj było sucho... i przez cały czas było sucho... to chyba wiadomo że uszczelka już nie trzyma
 
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 2:58 pm
				autor: Pieraś
				no wlasnie nie wiem jak bylo wczoraj ... na pewno 2 miechy temu tak nie bylo ;/
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 5:53 pm
				autor: Banita
				nie -napewno nie uszczelka -pewnie po prostu odzyskuje olej ze spalin jadacych przed toba samochodow  

 
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 6:34 pm
				autor: smug
				Ja kupilem nawa uszczelke dokrecilem i.....dupa.Wywala mi delikatnie miedzy pokrywa a uszczelka,zamiast miedzy glowica 

 strzaszny badziew mi sie trafil.Zalozym stara i jest git  

 ale jeszcze raz zaloze nowa i moze na silikonie osadze ja w misie.
 
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 6:46 pm
				autor: Banita
				opisz jak ja zakladales -dokladnie  

 
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 7:46 pm
				autor: smug
				No jak?No normalnie chyba.A jest jakas zaleznosc?Eee....Zakladalem tak samo jak stara chyba.Nowa leje a stara nie,wiec chyba nie trzeba jakiegos specjalnego przeszkolenia...
...Nie wiem...
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 8:20 pm
				autor: Banita
				mow  

 
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 8:44 pm
				autor: woocash
				ja tam lekko stjunowałem pokrywe zaworów i już NIC nie cieknie.
wewnątrz, między osłoną tego całego wirującego szajsu a pokrywą zaworów, na śrubach są takie dwa dystanse z jakiegoś bakielitu, no i one pięknie sie rozpadały w rękach, wywaliłem je, i włożyłem tam nakręteczki + (chyba jakieś olejoodporne bo sie trzymały jakiś czas temu jeszcze) uszczelki do wody 
teraz dzięki zmniejszeniu tego dystansu uszczelka jest mocniej dociśnięta, + silikon, i nie ma bata 
a mimo sklejenia dołu uszczelki z głowicą moze i tak ciec górą uszczelki.
 
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 8:48 pm
				autor: Pieraś
				u mnie jak patrze na te uszczelke to wkolo kopuly jest jakby taki kolnierz ze mozna go do zewnatrz odchylic ... i tam widac jakby ta obudowa byla do zewn. zagieta - taka rynienka cieniutka na szer 2mm wkolo - to w tym jest mokro.
mozliwe ze 20kkm po wymianie znow cos nie teges ?
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 9:02 pm
				autor: smug
				Banita....no mow jak ma byc a nie draznij sie 

 Nie pamietam jak zakladalem...a teraz jakby poszedl to pewnie i tak zalozylbym inaczej 
 
a mimo sklejenia dołu uszczelki z głowicą moze i tak ciec górą uszczelki.
-No mi tak cieknie na nowej...
 
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 9:19 pm
				autor: Banita
				to powiem jak sie ja zaklada  
 
Czyscisz wszystko co sie z nia styka, a pozniej smarujesz uszczelke i miejsca styku olejem.
Dokrecasz ja dosc lekko, odpalasz, czekasz az sie nagrzeje, gasisz, dokrecasz mocniej -inaczej nie mozna  

 
			 
			
					
				
				: 02 paź pn, 2006 9:24 pm
				autor: smug
				Ahaaaaa... 

 No to zrobilem wszystko tak jak mowiles poza dokrecaniem na goraco.
wewnątrz, między osłoną tego całego wirującego szajsu a pokrywą zaworów, na śrubach są takie dwa dystanse z jakiegoś bakielitu, no i one pięknie sie rozpadały w rękach, wywaliłem je, i włożyłem tam nakręteczki
Mialem podobnie.Tylko ze ja jak zagotowalem do przy dociaganiu przesadzilem 

 i zastapilem te podkladki takimi tulejkami na wymiar zrobionymi.
 
			 
			
					
				
				: 03 paź wt, 2006 10:45 am
				autor: Pieraś
				co jest powodem walniecia tej uszczelki ? a moze nie tyle walniecia co drobnego puszczania ze jest mokre wkolo
			 
			
					
				
				: 03 paź wt, 2006 10:58 am
				autor: Sebek
				dobrze że to uszczelka pod pokrywą zaworów a bie głowicy bo tak to wydasz 15zł i po sprawie  
