Kto zreanimuje puga?
: 07 paź sob, 2006 2:21 pm
Witam !
Poszukuje mądrych osób z okolic Wrocławia, które za uczciwe
pieniądze przywrócą moją kochaną 205 do życia. Autko umarło 2 miesiące
temu i chciałem je sprzedać na części, ale doszedłem do wniosku, że spróbuje go naprawić. Generalnie poszła skrzynia biegów, a że jest to
monoblok (1,4 79KM) to jest to "podobno" spory problem. Mój znajomy
mechanik powiedział mi, że naprawa się nie opłaca i przewyższy wartość
auta. (88r) Szkoda mi go trochę, bo jest w mojej rodzinie jakiś czas i jestem z nim mocno związany, tym bardziej, że silnik (130.000) pracuje bardzo fajnie - oprócz jednej rzeczy;) . To druga sprawa, którą chciałbym zdiagnozować. Jakieś 2 tygodnie przed awarią stojąc w gigantycznym korku w pewnym momencie zapaliła mi się kontrolka "STOP" i kontrolka ciśnienia oleju. Wzkaźnik był cały czas na 90st. Myślałem, że to może wentylator się nie załącza, ale okazało się że jest ok. Podejrzewam (jako laik), że mogło to mieć związek z padającą skrzynią - ciekł z niej olej, ale na bieżąco kontrolowałem stan więc nie ma mowy o jeździe "na sucho".
To tyle. Jeśli ktoś może mi nadać namiary na kogoś znającego się na rzeczy to na pewno się odwdzięczę. Mogę przetransportować auto do jakiś 50km od Wrocławia. No i na koniec - Czy gra jest w ogóle warta świeczki?, czy po prostu mam sobie odpuścić i spisać auto na straty?. Bo nasłuchałem się o monoblokach samych fatalnych opinii, ale jakoś w nie nie wierzę. Mój mail : mmierzejewski@op.pl. tel. 668017061
Poszukuje mądrych osób z okolic Wrocławia, które za uczciwe
pieniądze przywrócą moją kochaną 205 do życia. Autko umarło 2 miesiące
temu i chciałem je sprzedać na części, ale doszedłem do wniosku, że spróbuje go naprawić. Generalnie poszła skrzynia biegów, a że jest to
monoblok (1,4 79KM) to jest to "podobno" spory problem. Mój znajomy
mechanik powiedział mi, że naprawa się nie opłaca i przewyższy wartość
auta. (88r) Szkoda mi go trochę, bo jest w mojej rodzinie jakiś czas i jestem z nim mocno związany, tym bardziej, że silnik (130.000) pracuje bardzo fajnie - oprócz jednej rzeczy;) . To druga sprawa, którą chciałbym zdiagnozować. Jakieś 2 tygodnie przed awarią stojąc w gigantycznym korku w pewnym momencie zapaliła mi się kontrolka "STOP" i kontrolka ciśnienia oleju. Wzkaźnik był cały czas na 90st. Myślałem, że to może wentylator się nie załącza, ale okazało się że jest ok. Podejrzewam (jako laik), że mogło to mieć związek z padającą skrzynią - ciekł z niej olej, ale na bieżąco kontrolowałem stan więc nie ma mowy o jeździe "na sucho".
To tyle. Jeśli ktoś może mi nadać namiary na kogoś znającego się na rzeczy to na pewno się odwdzięczę. Mogę przetransportować auto do jakiś 50km od Wrocławia. No i na koniec - Czy gra jest w ogóle warta świeczki?, czy po prostu mam sobie odpuścić i spisać auto na straty?. Bo nasłuchałem się o monoblokach samych fatalnych opinii, ale jakoś w nie nie wierzę. Mój mail : mmierzejewski@op.pl. tel. 668017061