Strona 1 z 1

przyszła zima......gazu nima... :(

: 18 paź śr, 2006 7:59 am
autor: fly2b3
Witam mam jak zwykle, co roczne, synchroniczne problemy z odpaleniem diesla z rana przy temperaturze poniżej 0°C (muszę kręcić go rozrusznikiem ok. 20 sek. aż zaskoczy)

Kto ma jakieś pomysły co mogę zrobić aby to zniwelować, aby odpalał jak w cieple po 1-2 sek. kręceniem rozrusznikiem ?

: 18 paź śr, 2006 2:37 pm
autor: Lord Devil
Jak dawno zmieniałeś świece żarowe ??

: 18 paź śr, 2006 4:46 pm
autor: marian205
mozesz miec zapowietrzony uklad paliwa, tak jak pisze Lord Devil swiece ktore jusz nie grzeja. No pompa tez moze byc zle wyregulowana.

Dodano po 7 minutach:

mozesz miec zapowietrzony uklad paliwa, tak jak pisze Lord Devil swiece ktore jusz nie grzeja. No pompa tez moze byc zle wyregulowana.

: 18 paź śr, 2006 6:05 pm
autor: woocash
może ciśnienie w cylindrach juz nie te... :)

: 18 paź śr, 2006 10:38 pm
autor: Yahoo
to nie przez ciśnienie

: 18 paź śr, 2006 10:39 pm
autor: woocash
skąd ta pewność?? (nie mam diesla (nie licząc golfa :P) nie bede sie upierał, ale pytam skąd...)

: 19 paź czw, 2006 9:24 am
autor: fly2b3
Świece zmieniane grudzień 2005 na nowe Bosch DuraTerm i grzeją, Odpowietrzenie układu paliwowego poprzez ręczną pompkę (taki guzik) na filtrze paliwa też nic nie daje :) przebieg ok. 380 kkm :)

A co myślicie o zastosowaniu Cramizera do silnika i paliwa ?

http://www.allegro.pl/item134121425_pop ... tanio.html

http://www.allegro.pl/item133762037_ory ... anie_.html

: 19 paź czw, 2006 1:49 pm
autor: koval
miałem identyczny problem z w zeszlym roku z moim Kadettem ale na szczescie sie go juz pozbylem ja wymienilem wtedy swiece ale tez nic nie dawalo dopiero nowy akumulator i wymiana filtra paliwa troche pomogly 8)

: 19 paź czw, 2006 3:03 pm
autor: woocash
hehe
tak. ceramizer pewnie od razu i na długo pomoze :wink:

: 21 paź sob, 2006 5:22 pm
autor: golas9
Sprawdż świece. Moje Bosche ( hiper, mega i w ogóle najlepsze w całej galaktyce - tak powiedział sprzedawca), spaliły się po trzech miesiącach (?) nie pytajcie dlaczego, bo nikt nie umiał mi tego wyjaśnić a mechanik, który je montował zrobił oczy jak 5 złotych.
Ja przy dużych mrozach, tak poniżej - 10 st. C grzeję świece dwa lub nawet trzy razy bez odpalania i po tym zabiegu zawsze zaskakuje od razu.
Druga sprawa to słaby akumulator, może czas na zmianę?
Nie słuchaj tych co niedoceniają 205 w dieslu, bo zaprawdę powiadam, że 380 kkm to pewnie dopiero półmetek ( ja juz mam 460 kkm :mrgreen: i końca nie widać!)