bardzo przykra przygoda i dużo szczęścia

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
krzycho

Post autor: krzycho »

pamietaj szmergiel że nie kupiłes oryginalnego cylinderka z Peugeota który ręczy za jego jakość tylko jakąś chińsko-tajwańską podróbę która będzie działać jak chce, to samo z bębnami. Może do Golfa ktoś po prostu dołożył wiecej kaski i kupił coś lepszego i tylko taka w tym różnica. Osobiście też mam sąsiada z Golfem i tez ma piekne bębny hamulcowe i wogóle jest cały ładny (nie to co mój) tyle że akurat silnik zajmuje mu pół garażu bo sie zatarł 8)7 .
Moje hamulce padły po 11 latach z tyłu i niestety jest to tylko i wyłącznie moja wina bo nie zajrzałem tam i nie zobaczyłem czy wszystko w porzadku jest po tylu latach.

A jezeli padły troszke ostre lub ironiczne słowa pod Twoim adresem to tylko i wyłacznie za to że zamaist podejść do tematu profesjonalnie to zacząłeś od zjebywania samochodu i firmy a te rzeczy tak sie składa że my kochamy :P
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

No to teraz Krzyś dałes do pieca...ale w sumie to racja..zamienniki to kompromis...ale z drugiej strony nie każdego stać na oryginalne części...a na zamiennikach też sie da jeździć, trzeba tylko częściej je "doglądać"....
krzycho

Post autor: krzycho »

chodzi o to zeby nie kupować tego co najtansze tylko sie sprzedawcy zapytać co poleca. Jest spora różnica jak kupujesz cos czego nazwy nie kojarzysz nawet a jak kupisz Lemfoldera lub TRW które sa wkładane na pierwszy montaż.

W szczególnosci tyczy sie to hamulców gdzie należy zadbać o to co tam wkładasz, szczególnie że nie robisz tego często i ze zależy od tego nie tylko Twoje zdrowie i życie
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

No tak..tylko problem jest taki, ze sprzedawcy zazwyczaj poecają to co oni uwazają ze musi sie dobrze sprzedawać...bardzo trudno jest znaleźć sprzedawca rzetelnie znającego sie na rzeczy..zazwyczaj to dyletanci co samochód znają z katalogów...
krzycho

Post autor: krzycho »

jest jeszcze forum gdzie ludzie z życia wiedzą co jest dobre a co złe :D
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

I dzięki FORUMOWI za to..... :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

na hamulcach nie można oszczędzać
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

krzycho pisze:pamietaj szmergiel że nie kupiłes oryginalnego cylinderka z Peugeota który ręczy za jego jakość tylko jakąś chińsko-tajwańską podróbę która będzie działać jak chce, to samo z bębnami.
czy wiesz co piszesz?? kupiłem cylinderek lucasa <dawny girliing>. wiem, wiem, jest to <chyba> niemiecka firma, ale w wielu innych autach pakują jej części i jakoś śmiga. z resztą to nie wina cylinderka. bez awari czegoś innego nie mógł wyskoczyc tłok. o zamiennikach chińsko-singapurskich, czy jak im tam, nie słyszałem.
krzycho pisze: Może do Golfa ktoś po prostu dołożył wiecej kaski i kupił coś lepszego i tylko taka w tym różnica. Osobiście też mam sąsiada z Golfem i tez ma piekne bębny hamulcowe i wogóle jest cały ładny (nie to co mój) tyle że akurat silnik zajmuje mu pół garażu bo sie zatarł 8)7 .
może, ale teraz Ty mocno generalizujesz. przyczyn zatarcia silnika jest sporo. jak ktoś jeżdził bez oleju albo zrobił 500 tyś km, to czemu nie mógł mu sie zatrzeć. ja nie jestem miłośnikiem golfa czy peugeota, ale "trzeźwym" użytkownikiem który wyciąga wnioski z obserwacji. gdybym nie lubił 205 to bym kupił 3 lata temu polo. dziś napewno bym miał polo gdybym podejmował decyzje. ale to moje przemyslenia.
krzycho pisze: A jezeli padły troszke ostre lub ironiczne słowa pod Twoim adresem to tylko i wyłacznie za to że zamaist podejść do tematu profesjonalnie to zacząłeś od zjebywania samochodu i firmy a te rzeczy tak sie składa że my kochamy :P
to i ja będe ironiczny. kto tu profesjipnalnie podchodzi do tematu. czy ten kto pisze posta w celu zapytania i ewentualnego ostrzenia innych, czy ten co twierdzi że "kocha auto i firme "?? mam to cudo 3 rok, znam już je na wylot poprzez ciągłe naprawy, i mam prawo do opini, zwłaszcza że miałem inne fury. mój pierwszy post powstał pod wpływem adrenaliny, o czym nadmieniłem. nie obwiniam całkowicie auta za stan rzeczy, nie mniej jednak uważam że za często coś sie dzieje w peugeotach by móc o nich dobrze mówić. poza tym zaskoczyło mnie działanie hamulca po awari a w zasadzie jego totalny brak co z punktu widzenia bezpieczeństwa szokuje <sam napisałeś że w przypadku podobnego zdarzenia nie zadziałał ci drugi obieg, a przynajmniej nie dało sie odczuć że działa> jeżeli ten post ma tylko słuzyć bezpodstawnej gloryfikowani czegoś a nie konstruktywnej rozmowie, to lepiej go zamknąć. z mojej strony EOT. chciałem sie tylko dowiedzieć czy ktoś miał coś takiego z hamulcami. widze że nie, a więc wystąpiła u mnie wyjatkowa awaria. narazie auto stoi w wawie i nie wiem co z nim zrobić. jak rozbiore to sie okaże co to było. pewnie coś pękło i szczęka sie obróciła. POZDRO!!
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

Sądzę zę po tej odpowiedzi...każde dalsze słowa będą zbędne...ja już nie mam nic do dodania..będę biernym czytelnikiem tylko...
krzycho

Post autor: krzycho »

chodziło mi tylko o to że najechałes ostro na Peugeota i francuzów.
Czasami zdaża sie że stara okładzina sie zrywa i obraca szczękę co powoduje rozpieprzenie cylinderków ale jest to tylko wina tego ze nikt tam nie zaglądał dziesiątki lat.
Nie jest w dobrym tonie na forum Peugeota atakować Peugeota i mówić że Golf albo Kadett to jest dopiero że hej i wogóle jak 150 choć sam kiedyś jezdziłem sporo Golfem I i uważam że jest to dobry i mądrze pomyślany samochód.
Co do Lucasa mam o nim bardzo złą opinie po tym jak kupiłem już drugą (i ostatnią ) parę klocków hamulcowych które bez diaksa nie weszły w zacisk !!!
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

krzycho pisze: Nie jest w dobrym tonie na forum Peugeota atakować Peugeota i mówić że Golf albo Kadett to jest dopiero że hej !!!

Dobra, wszystkich których uraziłem przepraszam a Ciebie szczególnie!! :) i to nie było złośliwe. widze że jesteś zapaleńcem, no ja troche inne mam podejście. i tyle. Pozdrawiam!!
krzycho

Post autor: krzycho »

kurde w końcu jakoś to głupio powychodziło ze sie przepraszamy. Ja równiez przepraszam bo moze troszeczke za ostro pojechałem. Chyba ważniejsze z tego wszystkiego jest dojśćie do tego dlaczego nie działa układ dwuobwodowy...
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

no Panowie!!
byłem u mechaniora, innego, takiego co to głównie w hamulcach siedzi.
diagnoza taka -> zużyte szczęki hamulcowe. miały jeszcze po 2 mm okładzin!!!!!! bebny, wiadomo nie sa nowe , ale nie były mocno zużyte!!!! z resztą facet uczciwie powiedział: "niech mnie pan nie prosi o jakieś półśrodki, jak mam panu zrobić to ja decyduje co do wymiany, nie pan" <zasugerowałem mu ze jak bedzie duża kwota za części to niech zadzwoni, ale dostałem po łapach :P> skoro będny zostawił to były dobre. na pytanie czy tak bywa w 205, tylko sie uśmiechnął.

Dodam, ze wszystkie części były orginalne, tzn nie wiem czy z firmy peugeot, ale napewno od 205 i ham girling.

morał taki, uważajcie na tylnie hamuce, nie doprowadzajcie do zbyt dużego zużycia bo będzie lipa!! NIE Są TAKIE DOBRE JAK SIE WYDAJE!! teoretycznie hamulce nawet bez okładnin powinny nie dawać efektu wyskakujacego tłoczka. ale niestety tylko teoretycznie!!

PPOZDRO!!
Obrazek
Wojtek_nurek
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
Posiadany PUG: Junior
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wojtek_nurek »

Nie ma możliwości żeby wyskoczył tłoczek w bębnach, chyba że cylinderek nie był przykręcony do tarczy kokwicznej i obrócił się.
Dwóobwodowość może nie działać przy uszkodzeniu pompy ham. przepuszczają sekcje lub w zbiorniczku płynu uszkodzony jest separator na obwody.
Pozdrawiam
Wojtek

205 Junior
Awatar użytkownika
szmergiel
Junior
Posty: 345
Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: piotrków trybunalski

Post autor: szmergiel »

w takim razie CUD...
ODPOWIEDZ