was ist das??
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
was ist das??
co to jest nad zaworem powietrza dodatkowego??
- Załączniki
-
- miniechap0327aw.jpg (45.73 KiB) Przejrzano 7107 razy
Pug sprzedany
- rado83
- Junior
- Posty: 191
- Rejestracja: 05 lis pt, 2004 5:09 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Będzin
- Kontakt:
nad zaworem powietrza doadatkowego jest zawor powietrza dodatkowego



Opony nowe oraz urzywane
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
Wulkanizacja 24 H
niedlugo inf na http://www.variantgum.com
kompleksowe wyposazenie warsztatow oraz wulkanizacij
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
TAkie cos jest w gti własnie nad zaworem powietrza dodatkowego. Zastanawia mnie co to?Czyzby tylko miejsce gdzie komp pobiera info o temperaturze silnika?Pytam bo wydaje sie ze kształt jest dosc skomplikowany jakby cos wiecej w srodku było a nie tylko prosty przelot dla wody
Aha gdzie jest w gtiku termostat?

Aha gdzie jest w gtiku termostat?
Pug sprzedany
- samer
- Uzalezniony
- Posty: 741
- Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jest to taki kawalek aluminium, przez ktory przeplywa plyn chlodniczy, a w niego jest wkrecony czujnik temp. silnika. Jest to bardzo wazny czujnik od komputerta.
Czemu tak skomplikowanie ? hmm, nie weim, ale domyslam sie ze to poczatki wtrysku w XU , i nie bylo miejsca w termostacie, nowsze modele, maja juz miejsce na ten czujnik wlasnie w tej czesci glowicy.
Pozdrawiam
Czemu tak skomplikowanie ? hmm, nie weim, ale domyslam sie ze to poczatki wtrysku w XU , i nie bylo miejsca w termostacie, nowsze modele, maja juz miejsce na ten czujnik wlasnie w tej czesci glowicy.
Pozdrawiam
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
a co jesli ów czujnik jest uszkodzony. Według etzolda auto powinno gorzej chodzic jak zimne bo dostaje paliwa jak na ciepłym silniku. Pytam bo niektórzy pisza ze jak jest walniety to auto wiecej pali bo dostaje za duza dawke paliwa tak jakby ciagle było niedogrzane. Jak to jest naprawde??
Pug sprzedany
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Jest to czujnik typu NTC, czyli czujnik rezystorowy w ktorym opor maleje wraz ze wzrostem temperatury.
Jak jest popsuty, to zazwyczaj mieszanka jest za bogata zarowno na zimnym jak i cieplym silniku, a w skrajnych przypadkach powoduje nie odpalanie samochodu.
Czujnik bardzo wazny w przypadku wtrysku Jetronic, i troche mniej wazny w Motronicu gdzie pelni funkcje czujnika korekcyjnego a nie regulacyjnego.
W Peugeocie jest jeszcze jeden czujnik NTC - znajduje sie w przyplywomierzu powietrza, i mierzy temperature powietrza.
Jak jest popsuty, to zazwyczaj mieszanka jest za bogata zarowno na zimnym jak i cieplym silniku, a w skrajnych przypadkach powoduje nie odpalanie samochodu.
Czujnik bardzo wazny w przypadku wtrysku Jetronic, i troche mniej wazny w Motronicu gdzie pelni funkcje czujnika korekcyjnego a nie regulacyjnego.
W Peugeocie jest jeszcze jeden czujnik NTC - znajduje sie w przyplywomierzu powietrza, i mierzy temperature powietrza.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
ostatnio jak odpiołem ów czujniki okazało sie ze nie da rady zapalic auta na benzynie a i zaczeło strasznie paliwem smierdziec. Tak dziada przez to zalałem ze musiałem na pycha palić.
PS mierzyłem dzisiaj przepływomierz omomierzem. Opór na złączu 5 i 7 powinieny wynosic od ok.60 do 1000 omów w zaleznosci od otwarcia przepływki. Moj na zamknietym ma 200 omow a potem przy ok 1/3 zakresu 1200 omów. Potem znowu maleji do 200 i tak dalej. Sciezka jest dosc mocno wytarta. Czy da sie to jakos zregenerowac. Auto przez to pewnie strasznie duzo bedzie paliło benzynki.
PS mierzyłem dzisiaj przepływomierz omomierzem. Opór na złączu 5 i 7 powinieny wynosic od ok.60 do 1000 omów w zaleznosci od otwarcia przepływki. Moj na zamknietym ma 200 omow a potem przy ok 1/3 zakresu 1200 omów. Potem znowu maleji do 200 i tak dalej. Sciezka jest dosc mocno wytarta. Czy da sie to jakos zregenerowac. Auto przez to pewnie strasznie duzo bedzie paliło benzynki.

Pug sprzedany