regulacja monowtrysku

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

regulacja monowtrysku

Post autor: Sebek »

jak uregulować monowtrysk wiem że śrubą ale którą

objaw jest taki że jak jest zimny na ssaniu dostaje za dużo paliwa

którą śrubą kręcić i w która stronę aby to poprawić
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

poszukaj wątku o przepływomierzu w TU, tam masz linki do dokumentacji technicznej,

ihmo, nie da się regulować śrubą.. no chyba, że po prostu krokowy za bardzo otwiera przepustnicę, ale to nie to samo co że dostaje za dużo paliwa
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
wilkinson
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 07 cze śr, 2006 2:50 pm
Posiadany PUG: obecnie żaden (kiedyś Look 1,1 3d)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: wilkinson »

Sebek jak znajdziesz tę śrubę to będzie to wielki przełom w problemach zasilania monowtryskiem w 205
może zdązę wyregulować swój zanim sprzedam 8)
taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę.....
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

przeczytałem oczywiście wszystkie dostępne posty, ale odpowiedzi dalej nie znam
:(
dlatego jeśli jest ktoś kto wie co można zrobić zeby to wyregulowac to niech mi podsunie pomysł
bo jak auto jest zimne to jak normalnie wcisne pedał gazu to jedzie, jak w podłoge to staje, a jak juz się zaczyna rozgrzewać to objaw całkowicie ustaje. :!:

ps. tak sobie myśle że to może jakieś moje urojenia, może on po prostu musi się rozgrzać, bo tak to w sumie jedzie, dopiero jak dam mu pedał w podłogę to nie chce
Ostatnio zmieniony 17 lis pt, 2006 4:24 pm przez Sebek, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

male OT ... Woocash IMHO nie IHMO ;-)
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4907
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

woocash pisze:poszukaj wątku o przepływomierzu w TU, tam masz linki do dokumentacji technicznej,
ten temat byl o kupie pary 8)
sebek, sprawdz bledy kompa, moze czujnik temperatury cieczy chlodzacej podziekowal za wspolprace,
jedyna opcja regulacji obrotow to regulacja potencjometrem, ale moze byc tak ze obroty bedzie mial ladne a jechac bedzie przecietnie
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

ale on ma obroty ładne, obroty są ok !
-czujnik temperatury ten co daje sygnał do kompa jest nowy :!:
-silnik krokowy nowy
-lambda nowa
-filtr paliwa nowy

JEDNYM SłOWEM: Jak jest zimny to nie moge go cisnąć w podłoge bo nie chce jechać ale jak jade spokojnie to jedzie, więc może powinienem mu się poprostu dać rozgrzać zamiast go cisnąć :roll:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
alexil
Junior
Posty: 103
Rejestracja: 14 lis pn, 2005 9:50 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: alexil »

Nooo zdecydowanie nie powinieneś go gnieść przed rozgrzaniem. I ja nie widze nic dziwnego w tym, że nie chce wtedy dobrze jechać :-)

Pozdrawiam
Tomek
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

Sebek...u mnie to samo..identyczne mam objawy...jak go delikatnie pedałuje to jedzie..a jak depne to sie dławi..po nagrzaniu jest gitarra...a na LPG to juz wogóle chodzi jak Gibson..hehehe..
ja zbytni swierzak jestem by znac problematyke regulacji wtrysku...ale z chęcią bede obserwował ten post moze i ja sie dowiem dlaczego mój pug taki paskudnik jest... :mrgreen: :mrgreen:
planuje w najbliższym czasie wymianę świec i kabli..moze to pomoże..choć pewnie mało prawdopodobne...
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

alexil to nie jest tak że ja go od wyjazdu spod domu butuje tylko po prostu lubie jak dusze w podłogę a on reaguje :)

Orfiter- tak właśnie jest i szukam juz przyczyny od ho-ho ale chyba tak ma po prostu być, bo w sumie nie jest to problem ale że ja lubie mieć wszstko idealnie 8)


ps. kable i swiece też mam nowe więc to nie to

Jestem ciekawy czy znajdzie się osoba która będzie wiedziała co z tym zrobić :roll:
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

Masz racje..z tym da się jeździć ...ale widze ze jesteś taki jak ja..szukam ideału w nieidealnym samochodzie w którym nigdy go nie znajde...ale nie- ja upaaarcie szukam i szukam...ech...jaki człowiek jest goopi...
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

w dalszym ciągu czekam na info jak uregulować auto na ssaniu jak jest zimny aby wtrysk dawał odpowiednią dawkę paliwa,
bo tak się w sumie zastanawiam czy on ma jak wtedy wcisne w podłoge za dużo czy może wręcz za mało paliwa :?: juz sam nie wiem, jak myślicie?
Jak stoi i go cisne to wkręca się ok na obroty, ale jak jedzie i wcisne to nie chce jak powinien

ps. rób to co trzeba i znajdziesz ideał, ja uwielbiam to auto i co chwile coś sobie wymyślam do roboty 8)7
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Post autor: Orfister »

heheheh..to tak jak ja...moja ewcia ma już momentami dosć..całe szczęście ze nie mam garażu bo chyba w domu bym tylko spał... 8)7 8)7 8)7
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

hmm... z tym imho, to kwestia ... tego że ręce piszą niezaleznie :P to się często zdarza ;)

pisałeś że czytałeś posty, a czy czytałeś dokumentacje? jak przeczytasz to zrozumiesz o co biega...

poza tym, reakcja zupełnie normalna, i raczej nic z tym nie zrobisz silnik jest przecież tak zestrojony, żeby działał w optymalnych warunkach. (a jak wtedy muli z powodu przegrzewania powietrza w dolocie - patrz linki o których pisałem :P)

i skąd.. wzięło Ci się "wiem że śrubką" ? skąd wiesz ?:P
pozdro

PS. owszem da się, musiałbyś obejść sygnał z czujnika wody, i dać coś, co dawałoby przy tej samej temperaturze lekko mniejszy opór, dzięki temu dawałoby mniej paliwa, i nie zalewałoby go przy butowaniu, po nagrzaniu musiałbyś przełączyć na oryginalny czujnik, bo muliłby przy roboczej temp. silnika.. słowem, takie jakby manualne ssanie :) oszczędnie stosowane.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
RaveMan
Junior
Posty: 242
Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
Numer Gadu-gadu: 4047375
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Kontakt:

Post autor: RaveMan »

witam nie wiem czy sie dobrze podpialem pod tem post ale moj problem jest podobny. Jakis czas temu silnik zaczal sie dusic podczas jazdy poczatkowo bylo nienajgorzej pozniej byl juz koszmar bo na 5 biegu wogole nie dalo sie jechac. Postawilem auto do mechanika wyminil filtr paliwa i pompe, co sie okazalo? teraz silnik wogole nie chce zapalic no ewentualnie jak sie wcisnie pedal gazu do dechy to zapali ale za chwile sie dusi mechanik mowi ze sie zalewa powiedzal ze to moze byc czujnik polozenia przepsutnicy. pomozcie mi bo juz 10 dni auto stoi w warsztacie i juz mnie to zaczyna delikatnie mowiac denerwowac. zieki za wszelka pomoc i sugestie. Pozdr
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
ODPOWIEDZ