Strona 1 z 1
					
				Następne pytania.
				: 10 kwie sob, 2004 1:31 am
				autor: torens
				Silnik i teraz od pokrywy zaworów i od gaźnika w silniku 1000cm idą dwa gumowe przewody a jest tam tez jeszcze jedno wyjście czy po dnie cos ma być podłączone ??  

 Jeżeli tak to gdzie ??  
 
Pytanie jest dlatego zadane bo założyłem gaz do niego i wydmuchuje mi teraz powietrze przez to . A wcześniej nie miałem takiej sytuacji a teraz czy jest na benzynie czy na gaz wydmuchuje z tamta powietrze. 
 
Może ktoś ma założony gaz do swojego Peugeot 205 junior ?
 

 
			 
			
					
				Zdjęcie
				: 10 kwie sob, 2004 9:11 am
				autor: torens
				Chodzi mi o to miejsce, co jest wskazane na zdjęciu
http://republika.pl/shkrp/silnik-.jpg 
			 
			
					
				
				: 13 kwie wt, 2004 9:42 am
				autor: milo
				Hej,
mam dokładnie taki sam układ jak Ty. Nie wiem jak oni Ci ten gaz założyli i jak go regulowali, ale z moich doświadczeń moge powiedzieć tyle, że te wszystkie przewody (rurki) itp. musza być szczelne (nie może pobierać lewego powietrza). Wystarczy mała szczelinka gdzieś w tym układzie a już zmienia się ukłąd cisnienia. 
A i jeszcze jedna rzecz. Wydaje mi się że brakuje u Ciebie 2 rurek, ale może się myle. W każdym razie zobacz zdjęcie.

mam na myśli te rurki z nr 6.
(prawa idzie u mnie do dolotu, i odpowiedzialna jest za pobieranie ciepłego/zimnego powietrza).
 
			 
			
					
				
				: 13 kwie wt, 2004 1:24 pm
				autor: torens
				milo pisze:Wydaje mi się że brakuje u Ciebie 2 rurek, ale może się myle. 
Ogladalem to zdjecie i porownalem ze stanem faktycznym i brakuje mi wiecej elementow.
3 i 7 tez nie mam
 
			 
			
					
				
				: 13 kwie wt, 2004 1:38 pm
				autor: milo
				pytanie tylko czy brakuje bo ktoś zdemontował, czy też w wersji Junior wygląda to troche innaczej. To zdjęcie które widać pochodzi z drukarki w Moto-Partnerze. Miałem do tego opis czesci i ich nr katalogowe (oryginałów). A co masz w miejscu 3 i 7 ? pustą przestrzeń ? Znaczy się czy widać, że czegoś brakuje, czy jest to zalane fabrycznie ?? Dodam tylko że u mnie, jak się tę prawą rurkę (6) odłączy (zostawi otwór otwarty) to obroty silnika idą w góre znacznie (tak jak by brał sobie lewe chłodne powietrze).