stoję na skrzyżowaniu i ni w ząb!!!pomocy

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

piotr matejek pisze:czy moduł to jest taki plaski element z boku cewki
tak przanajmniej tak wychodzi z twojego opisu

tak nawiasem, to miales sprawdzic czy jest ok, a nie od razu wymieniac...

pasek? :shock: jesli go nie ma to strzelil, a jesli jest to raczej nie :wink:
wilkinson
Nowicjusz
Posty: 76
Rejestracja: 07 cze śr, 2006 2:50 pm
Posiadany PUG: obecnie żaden (kiedyś Look 1,1 3d)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: wilkinson »

Dwa tematy w jednej sprawie a na temat modułów zapłonowych to co piąty post.

Piotrze zmień mechanika-silnikowca co chce Ci rozebrać silnik na mechanika-elektryka co pogrzebie w elektryce.
Cewkę można sprawdzić wymontowaną urządzeniem do tego celu- elektryk ma napewno (uwaga sprawdzenie prądowe nie daje pełnego obrazu o przebiciach!)
Moduł można sprawdzić wymontowany specjalnym urządzeniem (diagnostyka komputerowa) albo "zwykłym" testerem- też elektryk winien mieć (uwaga- sprawdzenie modułu jest bardziej skomplikowane i czasami stwierdza się że jest dobry a nie jest- ma przejścia ale uszkodzony jest na wejściu)

A propos też wożę zapasowy bo takie przygody miałem i opisywałem
8)
taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę.....
ODPOWIEDZ