Siemka, mam pytanie czy przy tym silniku warto coś grzebać żeby podnieść moc?
Hmm... albo może niekoniecznie podnieść tylko przywrócić taką moc jak była fabrycznie, odświerzyć silnik. Jak myślicie czy planowanie głowicy coś by dało? nie mowie o jakimś ekstremalnym planowanio ale tak z 0,2 mm? Prosze o wasze opinie i rady
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
ja myślałem o "uturbieniu" tego silnika ale to była taka myśś chwilowa, koszty pewnie by mnie zjadły o ile było by coś takiego możliwe. A jeszcze chciałem sie was zapytać jakie świece założyć? czytałem teraz o japońskich DENSO i jestem ciekawy czy ktoś je ma i czy poleca
jest tego coraz mniej, wiec warto o nie dbać powodzenia przy twoim jak coś będziesz robił to pisz może będę mógł jeszcze pomoc
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
0,2 mm to pikuś . tuning tego silnika jest nie opłacalny . Można tańszym kosztem pobawić się z gaźnikiem da to max 5-10 KM i sporo zje paliwa .Lub przespawać górne mocowanie łapy do silnika w budzie i włożyć wszystko z rodziny TU lub XU. P.S. nie da się wyjąć z tego silnika samej głowicy bez wyjęcia silnika A dostanie się do panewek może zająć pół dnia . Więc i tak nie obędzie się bez większej pracy .
najłatwiej dostępny będzie z XY8, czyli mocniejszej wersji dwugażnikowej, są jeszcze ostrzejsze seryjne wałki z usportowionych wersji puga 104 i jego rodzeństwa, ale to tylko we Francji chyba szukać, ewentualnie można jeszcze kupić catcamsa i parę innych walków tuningowych lub robić wałek na podst. homologacji rajdowej
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1