2 Pytania

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
silencer

2 Pytania

Post autor: silencer »

Czy duzo roboty jest zeby przelozyc deske z GTI do normalnego puga (mam 1.1 COLOR LINE czy cus), w sumie kupilem niedawno puga i chcialbym troche go pozmieniac, zajebicho bo w srodku jest czerwona podloga, chcialbym tez jakos skrocic/wymienic galke ale niemoge dojsc jak sie ja rozbiera.
ariel

Post autor: ariel »

gałkę najlepiej ścisnąć dużą "żabką" o obkręcać ją aż zejdzie. a potem normalnie piłką do metalu - ciach... i już :wink:
BubuPN

Post autor: BubuPN »

ja bym tam drążka skrzyni biegów nie skracał chyba, że masz a) długie ręce lub b) lubisz pozycje przyczajoną czyli maksymalny odchył w prawo w czasie jazdy żeby móc zmieniać biegi ;)
Archenar

Post autor: Archenar »

ja swoją skróciłem o kilka cm i świetnie się jeździ (a przesadnie długich rąk nie mam :D )..
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

Ja u siebie tez mam krotszy,bo z normalna galka mialem wrazenie ze jakims zykiem jade,czy czyms ;) Skok dzwigni przy zmianie byl za dlugi,a teraz jest ganc :)
Pozdrawiam,
Robakkk
BubuPN

Post autor: BubuPN »

a czy do 205 są tzw. sport shiftery?? bo na razie natknąłem się jedynie na takie wynalazki do 106, 206 i 306 :cry:
silencer

Post autor: silencer »

A jak sie ma sprawa z liczniekiem
?
BubuPN

Post autor: BubuPN »

w mojej, przyznam dziwnej wersji (nie mam pojęcia jaka to jest) jakimś cudem znalazła się deska a'la GTi (mam tu na myśli obudowanie kokpitu) więc chyba da się przełożyć
silencer

Post autor: silencer »

Ale mi tez chodzi o zegary, czy te wszystkie kontroli i obrotomierze (no i szbkosciomierz) beda dzialaly prawidlowo.
BubuPN

Post autor: BubuPN »

jak dobrze podłączysz to nie powinny płatać figli :mrgreen:
Awatar użytkownika
robakkk
Junior
Posty: 262
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 1:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: robakkk »

Zeby wszystko moglo zaczac dzialac trzeba poswiecic troche czasu i nerwow i przerobic cala instalacje,bo w liczniku wersja "bieda" sa zupelnie inaczej rozlozone przewody a nawet kostki sa inne i jest ich mniej.
Nie obejdzie sie bez sztukowania przewodow i lutownicy!!
Pozdrawiam,
Robakkk
silencer

Post autor: silencer »

A co z dodatkowymi wskaznikami, robil juz moze ktos cos takiego, a moze ktos ma licznik do sprzedania??
Awatar użytkownika
RaveMan
Junior
Posty: 242
Rejestracja: 04 lip ndz, 2004 10:54 pm
Posiadany PUG: Sacre Numero 1.4, 1995
Numer Gadu-gadu: 4047375
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Kontakt:

Post autor: RaveMan »

odnosnie drazka zmiany biegow jak zdjac to kulke co jest na jej czubku? bo samo spilowanie to looz tylko jak kulke przelozyc?
Peugeot 205 1,4 kat. Sacre Numero
BubuPN

Post autor: BubuPN »

z tą kulką znaczy się gałką trza mieć trochę siły bo to się, że tak powiem ukręca, a co do dodatkowych wskaźników to trzeba kupić wskaźniki hm.... dedykowane do elektryki jaka jest w 205 ja jak miałem obrotomierz zakładany to za pierwszym razem się okazało, że kłócił się z układem w pugu i musieli ściągać inny model
ODPOWIEDZ