Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
_Ryba_
Junior
Posty: 427 Rejestracja: 27 wrz sob, 2003 3:48 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:
Post
autor: _Ryba_ » 24 lut wt, 2004 10:40 pm
no chyba nie...
baberek
Junior
Posty: 118 Rejestracja: 31 paź pt, 2003 1:50 pm
Posiadany PUG: 205 GTi XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:
Post
autor: baberek » 29 lut ndz, 2004 5:59 pm
sorry, ale nie bylo mnie. Wiem gdzie mozna to kupic w Zielonej Gorze - w sklepie z pleksami i innymi artykulami z plastiku, formuje sie to na goraco, pozniej naklada sie zywice i pozniej szpachluje
krynio
Junior
Posty: 135 Rejestracja: 07 cze sob, 2003 12:19 am
Posiadany PUG: 205 Junior/ Peugeot 406
Numer Gadu-gadu: 1023304
Lokalizacja: lubelskie
Post
autor: krynio » 29 lut ndz, 2004 8:20 pm
W jakiej formie to sprzedają płyt czy jak ? I za ile, na metry, powiedz coś jeszcze
Zmiana 205 na 406
ALE KOLOR BEZ ZMIAN
baberek
Junior
Posty: 118 Rejestracja: 31 paź pt, 2003 1:50 pm
Posiadany PUG: 205 GTi XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:
Post
autor: baberek » 01 mar pn, 2004 11:45 pm
samo tworzywo pod ten zderzak kosztowalo ok 150zl i jest to w formie plyty
krynio
Junior
Posty: 135 Rejestracja: 07 cze sob, 2003 12:19 am
Posiadany PUG: 205 Junior/ Peugeot 406
Numer Gadu-gadu: 1023304
Lokalizacja: lubelskie
Post
autor: krynio » 01 mar pn, 2004 11:47 pm
Grubości ? I o jakich wymiarach
Zmiana 205 na 406
ALE KOLOR BEZ ZMIAN
baberek
Junior
Posty: 118 Rejestracja: 31 paź pt, 2003 1:50 pm
Posiadany PUG: 205 GTi XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:
Post
autor: baberek » 01 mar pn, 2004 11:51 pm
Surowe podczas formowania wyglada tak:
baberek
Junior
Posty: 118 Rejestracja: 31 paź pt, 2003 1:50 pm
Posiadany PUG: 205 GTi XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:
Post
autor: baberek » 01 mar pn, 2004 11:55 pm
grubosc mozesz sobie wybrac sam (od 5mm w zwyz), podobnie jest z wymiarem plyty - Ty wyliczas sobie jaki kawalek potrzebujesz i na miejscu oni Ci docinaja.
Zrobienie kompletne takiego zderzaka trwa okolo 2 miesiecy (pracujac codziennie minimum 2 godz.) Wbrew pozorom jest przy tym bardzo duzo pracy.
krynio
Junior
Posty: 135 Rejestracja: 07 cze sob, 2003 12:19 am
Posiadany PUG: 205 Junior/ Peugeot 406
Numer Gadu-gadu: 1023304
Lokalizacja: lubelskie
Post
autor: krynio » 01 mar pn, 2004 11:57 pm
Masz jeszcze jakieś fotki powstawania tego spoilera. Albo jak to się robi, a żywica i mata to do usztywnienia rozumię.
Zmiana 205 na 406
ALE KOLOR BEZ ZMIAN
baberek
Junior
Posty: 118 Rejestracja: 31 paź pt, 2003 1:50 pm
Posiadany PUG: 205 GTi XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:
Post
autor: baberek » 02 mar wt, 2004 6:52 pm
Fotki mam, ale takie jak ta wyzej (wiec nie ma sensu ich zamieszczac);
Moj koles zrobil to tak:
1. obciol spod orginalnego zderzaka zostawiajac jedynie ok. 15cm od gory;
2. na to "nalozyl" pod wplywem temperatury (nagrzewajac opalarka) wlasnie to tworzywo - orginalny zderzak posluzyl jako forma
3. pozniej docinal i formowal wszystko wedlu swojego pomyslu.
4. Ostatnie faza to szpachlowanie i rownianie powierzchni zderzaka - a to chyba zajmuje najwiecej czasu.
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 03 mar śr, 2004 12:07 am
....a może orientujesz się jaki jest koszt samych materiałów do wytworzenia takiego zderzaka(mata i żywica)
Peugeot 205 1,6 GTi
baberek
Junior
Posty: 118 Rejestracja: 31 paź pt, 2003 1:50 pm
Posiadany PUG: 205 GTi XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:
Post
autor: baberek » 03 mar śr, 2004 8:27 pm
jego wszystko wynioslo z malowaniem okolo 200zl (najlepiej jest uzywac zywicy dobrej jakosci bo ona nie peka,ale jest troszke drozsza)