Zastanawiam się nad poszerzeniem swojego RG. Felgi 15 wejdą ale tylko z oponką 185/55/15. Stąd moje pytanie? Co sądzicie o montowaniu listew z GTI do zwykłej budy (bez montażu błotników z otworami pod te poszerzenia), i jak wykonać dziury (w ocynkowanej blaszce) pod te poszerzenia oraz jak je zabezpieczyć aby rdza nie zjadła mi auta.
Czy ktoś się orientuje w jakiej cenie taki komplet listew można wychaczyć?
W załączeniu fotka, która nadchnęła mnie do takiego pomysłu
Listwy od GTI w nie GTI?
- Marin205
- Peugeot 205 Master
- Posty: 3172
- Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
- Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
- Numer Gadu-gadu: 4777015
- Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
- Kontakt:
Listwy od GTI w nie GTI?
- Załączniki
-
- 7.jpg (34.05 KiB) Przejrzano 1518 razy
- martinop
- Uzalezniony
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
- Posiadany PUG: Peugeot 107
- Lokalizacja: Rybnik
piszesz o oponkach do twojego rg. Nie zgodze się, że wejdą tylko takie opony. Ja w swoim xs-ie mam obecnie opony 195/50/15 na felgach speedline. Nawet zmieszczą sie 195/60/15 tylko pug wygląda troche jak traktor. Mialem okazje jeździć przez jakiś czas na takich oponkach. Ale troszeczke są za duże. Co do poszerzeń to zrobilem coś takiego w moim xs-ie. Roboty z tym jest multum. po pierwsze błotniki w gti mają zupełnie inny ksztalt niż inne wersje. Z tego bierze się ksztłt poszerzeń. o ile przednie poszerzenia w miarę pasują , to tylnie są zupelnie inne. sa o wiele bardziej wypukłe niż błotnik ( w moim przypadku w xs-ie). Jeżeli chcesz coś takiego zrobić to czeka cie dużo roboty, musisz spasować dobrze błotniki ze zderzakami by były mniej więcej w tej samej plaszczyźnie, by poszerzenie dobrze przylegało. problemem jest także mocowanie listew , ja robiłem to poprzez klej do szyb, ale i te rozwiązanie jest nie do końca dobre. po zimie poszerzenia się troche odklejają. lepiej byłoby zrobić dziury. co do kształtu poszerzeń to ja zrobiłem to tak, że ucinalem poszerzenie między częścią poziomą poszerzenia a nadkolem, potem kształtowałem poszerzenie by pasowało na błotnik i ubytek w poszerzeniu wypełniałem szpachla do plastiku popartą wewnętrznym szkeletem. Teraz wiem ,że lepszym rozwiązaniem jest zastosowanie żywicy ( patrz zestaw reperacyjny). potem szlifowanie całego poszerzenia , malowanie podkładem zwiększającym przyczepność, podkładem akrylowym, potem lakierem z dodatkiem uelastyczniacza na plastiki.
co do ceny to kupilem poszerzenia ( 5) w średnim stanie za 200 zl i potem jeszcze jedno za 50 , czylli to mnie wyszło 250 zł. potem dochodzą szpachle 40 zł , podkłąd , lakier , uelastyczniacz do lakieru , podklad zwiększający przyczepnośc, papiery ścierne, klej do szyb , pasta polerska. calość kolo 500- 600 zł. poza tym musisz zrobić to porządnie bo ciężko to wszystko spasować do siebie . ogólna trudna robota. moja rada , jeżeli nie jesteś związany z swoim pugiem to kup gti i będziesz mial 3 tygodnie roboty z glowy
.
jeżeli chcesz zobaczyć jak to wygląda to zobacz w moim profilu. http://www.martin.peugeot205.pl
co do ceny to kupilem poszerzenia ( 5) w średnim stanie za 200 zl i potem jeszcze jedno za 50 , czylli to mnie wyszło 250 zł. potem dochodzą szpachle 40 zł , podkłąd , lakier , uelastyczniacz do lakieru , podklad zwiększający przyczepnośc, papiery ścierne, klej do szyb , pasta polerska. calość kolo 500- 600 zł. poza tym musisz zrobić to porządnie bo ciężko to wszystko spasować do siebie . ogólna trudna robota. moja rada , jeżeli nie jesteś związany z swoim pugiem to kup gti i będziesz mial 3 tygodnie roboty z glowy

jeżeli chcesz zobaczyć jak to wygląda to zobacz w moim profilu. http://www.martin.peugeot205.pl