xtrack pisze:przed zaozeniem jakiegokolwiek sportowego zawieszenia warto pomyslec o wzomocnieniu kielichow w budzie ,bardzo szybko przepycha,u mnie wystarczylo 2 tys km.racjonalnym rozwiazaniem jest tesh obspawanie budy w newralgicznych miejscach (słupek drzwi na gorze i dole)
lepiej zapobiegac niz leczyc
albo zamiast tego po prostu rozpórkę można założyć...
bilstein jest fajny i fajnie też kosztuje
a ta kayaba agx to w dobrej cenie jest i z regulacją
Drogi Sebku.
Element, który załączony jest na fotografii należy wspawać w kielich, dopiero po tym zabiegu zakładana jest rozpórka. Niestety sama rozpórka nie wystarczy, wiem to ze swojego doświadczenia. Dla rozwiania Twoich wątpliwości mam zdrową budę po 92r, nie jakiegoś sztrucla a i tak przepchało kielichy. Tak, że twoje rozumowanie jest jak najbardziej błędne.
dzieki za sprostowanie kubas,
z bilsteinem i jego ustawieniem jest jeszcze gorzej,bo indywidualnie,w garazowym zaciszu nie da sie tego zrobic.aby ustawic charakterystyke amortyzatora firmy bilstein nalezy go odeslac do servisu i słono zaplacic za wprowadzone modyfikacje......ale jest to mozliwe
xtrack pisze:Drogi Sebku.
Element, który załączony jest na fotografii należy wspawać w kielich, dopiero po tym zabiegu zakładana jest rozpórka. Niestety sama rozpórka nie wystarczy, wiem to ze swojego doświadczenia. Dla rozwiania Twoich wątpliwości mam zdrową budę po 92r, nie jakiegoś sztrucla a i tak przepchało kielichy. Tak, że twoje rozumowanie jest jak najbardziej błędne.
Gdzie mozna dostac takie wzmocnienie ?
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
xtrack pisze:Drogi Sebku.
Element, który załączony jest na fotografii należy wspawać w kielich, dopiero po tym zabiegu zakładana jest rozpórka. Niestety sama rozpórka nie wystarczy, wiem to ze swojego doświadczenia. Dla rozwiania Twoich wątpliwości mam zdrową budę po 92r, nie jakiegoś sztrucla a i tak przepchało kielichy. Tak, że twoje rozumowanie jest jak najbardziej błędne.
Wiecie co ja wam chyle pokłony iz jesteście wstanie pojechać lepiej niz wam nie stacza renomowanego zawiasu zapraszam do torunia włocławka bydgoszczy wyjmiecie pewnie klasy
i bedziecie wysoko w generalce:)
kubagti pisze:Wiecie co ja wam chyle pokłony iz jesteście wstanie pojechać lepiej niz wam nie stacza renomowanego zawiasu zapraszam do torunia włocławka bydgoszczy wyjmiecie pewnie klasy
i bedziecie wysoko w generalce:)
nie bardzo załapałem o co Ci chodzi ale byłem kiedyś w Toruniu i na serii byłem trzeci w klasie i pewnie gdybym pojechał tam teraz to czy na serii czy na bilsteinie mógłbym pewnie walczyć o pierwszą dyszkę w generalce
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
kubagti pisze:Wiecie co ja wam chyle pokłony iz jesteście wstanie pojechać lepiej niz wam nie stacza renomowanego zawiasu zapraszam do torunia włocławka bydgoszczy wyjmiecie pewnie klasy
i bedziecie wysoko w generalce:)
nie wiem do czego ta aluzja,ten temat postu nie jest o tym kto lepiej szybciej gorzej czy wolniej...tylko o tym jak przygotowac bude pod twardy zawias........mozesz mi wierzyc,ze ludzie ktorzy naprawde zapiedrdalaja i maja wypasione sprzety nie wchodza w takie dyskusje o dupie maryny,dlatego ze sa skupieni na tym czego jeszcze nie potrafia.......i taka gadka typu "przyjedzcie,bedziecie wysoko",itp jest troche zuchwala......i lepiej tak nigdy nie mowc bo mozna wyjsc na totalnego pacana.chyba ze na nazwisko masz Sołowow to wtedy ja bede chylil tobie poklony,a jak jeszcze dasz mi siasc na prawy w 207 s2000 to co wieczor bede sie modlil na kolanach do twojego zdjecia