Widać, że chcesz trochę poszaleć. Jak masz tego juniora w dobrym stanie, to ładuj mu TU3. Do tego obowiązkowo zmień licznik na taki z XS-a, bo pewnie masz biedę Szturnij do hamulców, żeby były w dobrym stanie
no właśnie juniorek jest w dobrym stranie ... blacharka dobra, hamulce dwa tygodnie temu zmienialem tarcze klocki , szczeki, zmienilem półoś...
no właśnie dlatego cały czas próbuje dojść ile musiałbym wydać na większy silnik ... chciałbym uzyskać coś mocniejszczego dlatego też wypytuje o ten 1.6
silnik z osprzetem chyba do 1000 sie kupi ? skrzynia w granicach 500, no i przypuśćmy że chłodnica 200 ?
czy taka kwota by wystarczyla czy musiałbym odrazu zmieniac cos jeszcze ?
Były: dwa Fiaty 126p
Opel Kadett 1.6
Polonez 1.5 Obecnie: Junior 1.0 gaźnik '93 B+G
XRi 1.4 mono wtrysk '91 B
jeśli chodzi o ten 1.6 z s16 to nie wystarczy ci kasy bo zdrowy silniczek koło 1300-1500 będzie kosztował, a gdzie reszta.. bo to cena bez osprzętu.. itp. itd....
a swap na 1.4 możesz zrobić w bardzo małych pieniądzach i wszystkie części mieć dostępne od razu na forum bez szukania
zmiana na 1.4 da bardzo dużo, bo tym silniczkiem można spokojnie żwawo pojeździć, bo jak do 1.1 Ci wsiądą dwie osoby to już nie jedzie
No właśnie tu jest ten ból. Jak jeździ się samemu to jest OK, ale już we dwójkę czy trójkę, to kiepsko jest. Ja właśnie czekam na odbiór auta po swapie 1.4 ze 106xsi. Jak pojeżdżę, to podzielę się wrażeniami
no dobra to jak byscie jeszcze mogli pomoc z kosztem 1.4 ? czy musze cos zmieniac procz silnika i osprzetu , chlodnicy i skrzyni ?
np poduszki pod silnikiem ? półosie z przegóbami ? zawiesznie ?
chodzi mi takie czesci ktore musze kupic odrazu a nie np zmienic po miesiacu czy dwoch ?:)
dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam
Były: dwa Fiaty 126p
Opel Kadett 1.6
Polonez 1.5 Obecnie: Junior 1.0 gaźnik '93 B+G
XRi 1.4 mono wtrysk '91 B
Wymieniasz silnik z kolektorami i wtryskiem, komputer. Ponoc trzeba jeszcze wymienic kawalek wydechu, ale to sprawdze w ciagu parunastu dni. Wiazki silnika tez nie wymieniasz, ani chlodnicy, nawet skrzyni.
P&P
wow ?
tak mało ?
a skrzynia 4 biegowa nada sie ?
chodzi mi o to ze i tak planowalem wymienic ale da sie narazie pojezdzic na tej ? tylko silnik zmienic i to co wymieniasz ?
Były: dwa Fiaty 126p
Opel Kadett 1.6
Polonez 1.5 Obecnie: Junior 1.0 gaźnik '93 B+G
XRi 1.4 mono wtrysk '91 B
wywalasz swojego i wkładasz 1,4 kolektory pasują wtrysk i wiązka też tylko zakładasz kompa od 1,4 i smigasz wiem bo wczoraj to robiłem silnik z cabrio powędrowal do looka aha rura wydechowa ta od kolektora do katalizatora ta wygieta co przechodzi pod silnikiem w 1,4 jest ciut dłóższa z racji wyższego bloku silnika i od juniorka nie podpasuje jak nie uzyjesz młotka
te silniki są nie do zarżnięcia jak masz olej w silniku i płyn chłodzący to wytrzyma wszystko mój najeździl dużo z zepsutym wentylatorem wiec prawie ciągle przegrzany i lata dalej ale szkoda mi juz kasy na olej
Banita w jakim sensie inny? Charakterystyke wtrysku nadaje komputer chyba ze sie myle sprawdzałem po numerach i jest to samo chyba ze ktos mi w 1,1 załozyl od 1,4
a 1.4 mozna w małych pieniądzach niezle nagrzebać i nawet jak pałujesz to ciezko wejsc ponad 11 gazu..
Sebek pisze:zrobiłeś swapa na tego 94KM z 1.4 Xsi
daj znać jak to lata... może jakieś testy na kresce ustawimy z moim 1.4
już końcówka...jak zawsze przy takich pzeróbkach padają inne graty które miały być dobre, np pompa paliwa i wydech ...ale już ostatnie godziny i bedzi emasakra
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...