Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Loui
Nowicjusz
Posty: 77 Rejestracja: 19 sty śr, 2005 5:44 pm
Posiadany PUG: 306 XN
Numer Gadu-gadu: 4295804
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Loui » 21 maja sob, 2005 9:25 pm
Nie dużo widać, ale zawsze coś
Reduktor jest za akumulatorem, a mikser przed przepływomierzem między lampą a akumulatorem...
Tylko że ty masz inny silnik.
Orfister
Moderator
Posty: 5717 Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:
Post
autor: Orfister » 16 lis czw, 2006 9:56 am
To teraz ja...troche to wsio poupychali ale jakoś daje rade...mysle ze jakby reduktor wsadzili koło zbiorniczka wyrównawczego to by sie nic nie stało...
Załączniki
gaz.jpg (92.57 KiB) Przejrzano 2954 razy
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887 Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:
Post
autor: d_ARC » 17 lis pt, 2006 2:28 am
No a u mnie rozwiązanie nietypowe - parownik tuż za zderzakiem od strony kierowcy, butla w miejsce koła zapasowego - instalacja II generacji.
Załączniki
gaz 2 www.jpg (101.75 KiB) Przejrzano 2935 razy
gaz 3 www.jpg (129.92 KiB) Przejrzano 2933 razy
gaz 1 www.jpg (96.58 KiB) Przejrzano 2933 razy
Orfister
Moderator
Posty: 5717 Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:
Post
autor: Orfister » 17 lis pt, 2006 8:21 am
Ja też mam butle w miejscu zapasówki..ale jesszcze nie zrobiłem fotki...
takie rozwiązanie z parownikiem jak u Ciebie ma zasadniczą zaletę...podczas jakichkolwiek prac przy układzie chłodzenia nie na problemu z odpowietrzaniem...
Jak parownik jest u góry, zawsze sie zapowietrza przy spuszczaniu płynu...i rzeba go osobno odpowietrzać...
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172 Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:
Post
autor: Marin205 » 20 lis pn, 2006 8:33 am
Loui pisze: Gaz zakładał poprzedni właściciel, a akumulator trzeba było przenieśc do bagażnika ponieważ nie było miejsca na reduktor. Gdybym nie miał ABS - u to by się zmieścił.
no a ja teraz ten gaz muszę usnąć
- i być może aku wróci na miejsce
zlotycbr
Junior
Posty: 288 Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: zlotycbr » 20 lis pn, 2006 9:45 am
moja instalacja wyglada tak jak na zdjeciu,butla w miejsce kola zapasowego
Załączniki
samochod 003.jpg (137.19 KiB) Przejrzano 2914 razy
aule
Uzalezniony
Posty: 611 Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: aule » 20 lis pn, 2006 3:39 pm
W moim reduktor tez jest od strony pojemnika wyrównawczego.
Załączniki
DSCF9787.JPG (213.84 KiB) Przejrzano 2902 razy
zlotycbr
Junior
Posty: 288 Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola
Post
autor: zlotycbr » 20 lis pn, 2006 11:03 pm
ale zes tam wynalazkow nawciskal
Czytalem twoje posty na ten temat i powiem ze wszystko co zrobiles jest z sensem oprocz jednej rzeczy..................
Ja nie wierze w zadne magnetyzery!!!!
Ale to temat rzeka
aule
Uzalezniony
Posty: 611 Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
Posiadany PUG: 205 1,4
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: aule » 21 lis wt, 2006 2:38 am
Wydałem kasę. załozyłem, zapomniałem....
Taka jast ta rzeka w moim przypadku.
Dzieki za uznanie pozostałych modyfikacji.
Orfister
Moderator
Posty: 5717 Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:
Post
autor: Orfister » 23 lis czw, 2006 9:46 am
Kurna co za debil u mnie wpakował parownik koło akumulatora...jakby nie mógł tak ja u was...ech..