Wyjać kata?
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
no dobra to w takim razie co zrobic by po wycieciu kata nie tracic mocy ?
to co pisal Bubu ?? rura z tym jakims tam wloknem ??
ale czy jest gwarancja mimo wszystko ze po zastapieniu kata ta rura nie bedzie zadnej roznicy w mocy ?? bo chyba chodzi o to by wyciac kata i ja zyskac niz wyciac zamienic czyms i moc ta sama .
to co pisal Bubu ?? rura z tym jakims tam wloknem ??
ale czy jest gwarancja mimo wszystko ze po zastapieniu kata ta rura nie bedzie zadnej roznicy w mocy ?? bo chyba chodzi o to by wyciac kata i ja zyskac niz wyciac zamienic czyms i moc ta sama .
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Wytnij go i już. Będzie pewnie tylko trochę głośniej (ale niekoniecznie, bo 405 nie ma takiego prostego wydechu jak 205-tka).
Ewentualnie jak masz zapędy "pro-ekologiczne" i bardzo chcesz mieć dalej 100% cicho, to wspawaj w oryginalne miejsce metalicznego kata o odpowiednim przepływie - są już całkiem niezłe polskiej produkcji, przez to nie kosztują kroci. I tyle
Pozdr
Piweł
Ewentualnie jak masz zapędy "pro-ekologiczne" i bardzo chcesz mieć dalej 100% cicho, to wspawaj w oryginalne miejsce metalicznego kata o odpowiednim przepływie - są już całkiem niezłe polskiej produkcji, przez to nie kosztują kroci. I tyle

Pozdr
Piweł
Ex 205 GTi...
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
W TAKIM WYPADKU ALBO NAJLEPIEJ WYBEBESZYĆ KATA LUB WSTAWIC W JEGO MIEJSCE JAKIŚ TŁUMIK PRZELOTOWY (TA DRUGA OPCJA LEPSZA) I PO PROBLEMIE JA BYŁEM OSTATNIO NA PRZEGLADZIE I NIKT NAWET NIE ZAPYTAŁ O TO A RURA SPAWANA W PIECIU MIEJSCACH BO JAKICH ZABOJAD WYMYSLIŁ UMIEJSCOWIENIE KATA NA "ZAKRĘTACH " RURY ZAMIAST NA PROSTYM ODCINKU
A PO DRUGIE W POLSCE WSZYSTKO MOZNA
TRZEBA TYLKO CHCIEĆ
A PO DRUGIE W POLSCE WSZYSTKO MOZNA
TRZEBA TYLKO CHCIEĆ
- Pieraś
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2978
- Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
- Posiadany PUG: sprzedany
- Numer Gadu-gadu: 696324
- Lokalizacja: Zielona Góra
zakladajac ze zwroca na to uwage, mozna ominac to w nast. sposob ..... poprostu wypruc flaki kata, przelozyc przez niego rure, w spawac w jego miejsce z ta obudowa by wygladalo jakby kat byl zamontowany
tylko wtedy na spalinach moze to wyjsc ale normalnie tego nie sprawdzaja

Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
NA PRZEGLADZIE TECHNICZNYM CHYBA SIE SPALIN NIE SPRAWDZA
PRZYNAJMNIEJ DO TEJ PORY BYŁEM CHYBA NA 15 LUB 20 PRZEGLĄDACH I ANI RAZU NIKT NIE SPRAWDZAŁ SPALIN NAWET JAK OSTATNIO ZAPYTAŁEM DLACZEGO AMORTYZATORÓW NIE SPRAWDZAJA TO ODPOWIEDZIELI ZE PRZEGLAD NIE OBEJMUJE SPRAWDZENIA AMORKÓW I TO JEST DLA MNIE DZIWNE PRZECIEZ JAK MASZ JE WYRABANE TO MOZESZ SIE PREDZIEJ ZABIC I KOMUS INNEMU ZROBIC KRZYWDE NA DRODZE NIZ Z DZIURAWA NP OSŁONA PÓŁOSI LUB Z LUZEM NA SWORZNIU
PRZYNAJMNIEJ DO TEJ PORY BYŁEM CHYBA NA 15 LUB 20 PRZEGLĄDACH I ANI RAZU NIKT NIE SPRAWDZAŁ SPALIN NAWET JAK OSTATNIO ZAPYTAŁEM DLACZEGO AMORTYZATORÓW NIE SPRAWDZAJA TO ODPOWIEDZIELI ZE PRZEGLAD NIE OBEJMUJE SPRAWDZENIA AMORKÓW I TO JEST DLA MNIE DZIWNE PRZECIEZ JAK MASZ JE WYRABANE TO MOZESZ SIE PREDZIEJ ZABIC I KOMUS INNEMU ZROBIC KRZYWDE NA DRODZE NIZ Z DZIURAWA NP OSŁONA PÓŁOSI LUB Z LUZEM NA SWORZNIU
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no to ładnie! czyli autka u was przechodza bez problemu bo w wawie to badaja spaliny zawsze, geometrie tez i tak naprawde to wszystko sprawdzajablaszka pisze:NA PRZEGLADZIE TECHNICZNYM CHYBA SIE SPALIN NIE SPRAWDZA
PRZYNAJMNIEJ DO TEJ PORY BYŁEM CHYBA NA 15 LUB 20 PRZEGLĄDACH I ANI RAZU NIKT NIE SPRAWDZAŁ SPALIN NAWET JAK OSTATNIO ZAPYTAŁEM DLACZEGO AMORTYZATORÓW NIE SPRAWDZAJA TO ODPOWIEDZIELI ZE PRZEGLAD NIE OBEJMUJE SPRAWDZENIA AMORKÓW I TO JEST DLA MNIE DZIWNE PRZECIEZ JAK MASZ JE WYRABANE TO MOZESZ SIE PREDZIEJ ZABIC I KOMUS INNEMU ZROBIC KRZYWDE NA DRODZE NIZ Z DZIURAWA NP OSŁONA PÓŁOSI LUB Z LUZEM NA SWORZNIU
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- IGI
- Junior
- Posty: 240
- Rejestracja: 21 cze pn, 2004 12:38 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
ja u siebie nie mam kata tlumika srodkowego tylko mam strumiennice zamiast tych obu tlumikow i powiem wam ze bym wolal miec oryginalny caly wydech,nie to zeby bylo mi za glosnoo czy cos poprostu silnik lepiej pracuje z katem niz bez przynajmniej w gti wyczytalem to kiedys na jakiejs angielskiej stronce o przerobkach w gti, ze strumiennicy mam taki porzytek ze jak puszcze gaz to strzela a powyrzej 3000 obr jak jest nagrzana to taki swist slychac i to tyle...
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
PIERWSZE SŁYSZE ZEBY GEOMETRIE NA PRZEGLADZIE TECHNICZNYM SPRAWDZALI SPALINY TO JESZCZE TAK NAJCZESCIEJ W STARCH RUPCIACH ALE GEOMETRIEbadaja spaliny zawsze, geometrie tez
TO CO ZAWSZE SPRAWDZAJA BEZ ZADNEGO ALE TO OGÓLNY STAN PODWOZIA UKŁAD WYDECHOWY, ZAWIESZENIE NA TRZEPAKU ,ŚWIATŁA ,HAMULCE ,NUMERY SILNIKA I WYCIEKI Z NIEGO
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
u mnie badali spaliny i geometrie bo inaczej bym tego nie pisał 

Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
- blaszka
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2817
- Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
- Kontakt:
HMMM PRZEGLAD TECHNICZNY KOSZTUJE 90ZL SAMO SPRAWDZENIE GEOMETRI JAKIES 50ZŁ TO CHYBA IM BY SIE NIE KALKULOWAŁO JAKBY TO POŁACZYĆ RAZEM TO PRZEGLAD POWINIEN KOSZTOWAC ZE 150ZŁ NO ALE JAK SPRAWDZALI TO OK
P.S
ZADZWONIŁEM TERAZ TO PUNKTU DIAGNOSTYCZNEGO W SZCZECINIE I DOSTAŁEM TAKĄ INFORMACJE ZE SPRAWDZA SIE SILNIK .UKŁAD WYDECHOWY ZAWIESZENIE GEOMETRIE SPALINY SWIATŁA NIC WIĘCEJ
A TO CHUJE POSTRANE JAK JA ROBILEM PRZEGLAD OSTATNIO W SWOIM TO NIC WIECEJ NIE SPRAWDZILI PRÓCZ UKŁADU WYDECHOWEGO ZAWIESZENIA ŚWIATEŁ TYLKO DOJEBALI SIE DO CZARNYCH SZYB Z PRZODU ALE MNIE WKURWILI TYM ZE NIE SPRAWDZAJA TEGO CO POWINNI A TAK JAK JUZ MÓWIŁEM NA PRZEGLADY RÓZNYMI AUTAMI JEZDZIŁEM JUZ Z 20 RAZY
P.S
ZADZWONIŁEM TERAZ TO PUNKTU DIAGNOSTYCZNEGO W SZCZECINIE I DOSTAŁEM TAKĄ INFORMACJE ZE SPRAWDZA SIE SILNIK .UKŁAD WYDECHOWY ZAWIESZENIE GEOMETRIE SPALINY SWIATŁA NIC WIĘCEJ
A TO CHUJE POSTRANE JAK JA ROBILEM PRZEGLAD OSTATNIO W SWOIM TO NIC WIECEJ NIE SPRAWDZILI PRÓCZ UKŁADU WYDECHOWEGO ZAWIESZENIA ŚWIATEŁ TYLKO DOJEBALI SIE DO CZARNYCH SZYB Z PRZODU ALE MNIE WKURWILI TYM ZE NIE SPRAWDZAJA TEGO CO POWINNI A TAK JAK JUZ MÓWIŁEM NA PRZEGLADY RÓZNYMI AUTAMI JEZDZIŁEM JUZ Z 20 RAZY