Silnik 2.0 Turbo z 406 w 205?? Da radę??
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: 07 sty ndz, 2007 12:59 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: WLKP
Silnik 2.0 Turbo z 406 w 205?? Da radę??
Witam!! Zastanawiam się nad włożeniem do mojej 205 silnika z Puga 406 2.0Turbo. Czy da się to zrobić od strony technicznej?? Tzn. czy wszystko da się spasować?? Będę wdzięczny za wszelkie opinie!!
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty - dla szybkich kierowców..
- Heler
- Junior
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lip pn, 2004 9:46 am
- Posiadany PUG: Inny, Seat Cordoba
- Numer Gadu-gadu: 975861
- Lokalizacja: Kielce
Wiesz, spasowac sie da wszystko, tylko trzeba miec troche pojecia, duzo kasy i czasu, bo wiadomo ze nie wlozysz samego silnika,trzeba bedzie zmodyfikowac hamulce, zawieszenie i jeszcze pare innych drobnych rzeczy zrobic. Ale wystarczy spojrzec na projekty kolegow ktorzy wkladaja Mi16 do 205. Wszystko da sie zrobic. Trzeba miec tylko odpowiednie warunki do tego.
Przesiadka do wiekszego i rodzinnego...ale juz sobie obiecalem powrot do 205, tym razem tylko w wersji GTI 

-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2689
- Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
- Numer Gadu-gadu: 10090927
- Lokalizacja: Karlstad/Lublin
turbo
Ja proponowalbym skontaktowac sie z Lordem Devilem w tej sprawie on jest w trakcie takiej przerobki wiec wie o ci chodzi a nie spekuluje!
Kazda morda pasuje do Forda!
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
niektorym z nudow pozostaje spekulowac
, bo do czynienia z czyms takim nie mieli nigdy 
http://www.youtube.com/results?search_t ... y=0&page=1


http://www.youtube.com/results?search_t ... y=0&page=1
pokazales 16v, a w 406 bylo 8v- kolo 147 koni w serii...(czyli wielka dupa biorac pod uwage obroty skuteczne)
brak kutych tlokow
ecu do przesterowania,
walek nie nadaje sie specjalnie do mocy powyzej 170km
turbina do wymiany
pompa tez raczej nie wyrobi
wniosek?
praktycznie wszystko do wymiany -nie rezygnowalbym, gdyby koszt silnika pomijajac zakup zmiescil sie w 3k i 180km.
brak kutych tlokow
ecu do przesterowania,
walek nie nadaje sie specjalnie do mocy powyzej 170km
turbina do wymiany
pompa tez raczej nie wyrobi
wniosek?
praktycznie wszystko do wymiany -nie rezygnowalbym, gdyby koszt silnika pomijajac zakup zmiescil sie w 3k i 180km.
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
1,3(86KM) mnie (chociaz samochod pozyczony od mamy nie powinien sie liczyc
)
a ja 1,4(100KM) to ci rebus co nie
ty tez bys mogls sie zajac czym innym, ale widze ze sie nudzisz
i zeby nie bylo OT to chyba nie moc maksymalna decyduje o przyspieszeniu samochodu, ale moment obrotowy ktory w tym silniku ma ok 235 Nm

a ja 1,4(100KM) to ci rebus co nie

ty tez bys mogls sie zajac czym innym, ale widze ze sie nudzisz

i zeby nie bylo OT to chyba nie moc maksymalna decyduje o przyspieszeniu samochodu, ale moment obrotowy ktory w tym silniku ma ok 235 Nm
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
mam wpisane 91 jak cos i napisalem kiedys jak to bylo wyliczone,nie twierdze ze tak jest ale jest to moje zyczenie
, co do yariski to trudno zeby nie dala mi rady jak tego dnia mialem do setki tyle co dobre 1,1
co do wyprzedzania to jezdzac po naszych drogach, akurat ciezarowki sie wyprzedza najczesciej
p.s. kolo 17 najlepsza pora

co do wyprzedzania to jezdzac po naszych drogach, akurat ciezarowki sie wyprzedza najczesciej

p.s. kolo 17 najlepsza pora

- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Moim zdaniem warto założyć taki silnik. Większość ludzi wybiera silnik Mi 16, który świetnie się sprawdza, ja postawiłem na silnik 8 zaworowy, ale z doładowaniem. Jedna i druga przeróbka jest kosztowna,ale daje mase frajdy. Dlaczego wybrałem silnik doładowany. Są rózne wersje silnika 2,0 16v, mamy także 1,9 16v. Moce tych silników to około 148-160ps, i moment obrotowy 170-180Nm. Silnik 2,0 8v turbo to około 148ps i 235Nm. Sam chip (jest wiele firm i typów) skupmy się na najlepszych np angielski SUPERCHIP. Do silnika Mi16 daje 8ps (wartości momentu nie podaje) daje nam to 155-168ps za około 300funtów. Do 2,0 turbo daje 30ps i 60Nm, więc uzyskujemy 178ps i 295Nm. O ile przewaga ps jest nie tak duża, to przewaga momentu jest znaczna, zwłaszcza, że w silniku turbo uzyskiwana przy niższych obrotach. Pewnie każde rozwiązanie (silnik) ma swoje wady i zalety. Z silnika turbo można uzyskać większą moc przy niższych nakładach. Silnik 2,0 turbo bez kucia dochodzi do 250ps. Bezpieczna granica na seryjnej turbinie, układzie paliwowym to 200-210ps. Co do Mi16 nie będe się wypowiadał, bo nie zgłębiałem tematu, a na klubie są ludzie, którzy bardzo dobrze znają te silniki.
p.s.
Największym jednak fachowcem i znawcą wszelakich silników jest BANITA, jego pytaj. On urodził się z tą wiedzą.
p.s.
Największym jednak fachowcem i znawcą wszelakich silników jest BANITA, jego pytaj. On urodził się z tą wiedzą.

Car Valeting, Car Detailing.
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no i Panowie z włocka jak zawsze swoje
czyli jednym słowem do naszych pugów można wstawić tak naprawde wszystko co się im pod maską mieści ale wiaże się to ze sporym nakładem finansowym i wieloma przeróbkami
ps. co się moralez za 1.3 objechało

czyli jednym słowem do naszych pugów można wstawić tak naprawde wszystko co się im pod maską mieści ale wiaże się to ze sporym nakładem finansowym i wieloma przeróbkami
ps. co się moralez za 1.3 objechało

Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Nie ja wymyslilem, ze aby uturbic v6 trzeba biturbo, bo sa 2 glowice , pewnie 'przyjeciele z Francji' tak powiedzieliLord Devil pisze:Moim zdaniem warto założyć taki silnik. Większość ludzi wybiera silnik Mi 16, który świetnie się sprawdza, ja postawiłem na silnik 8 zaworowy, ale z doładowaniem. Jedna i druga przeróbka jest kosztowna,ale daje mase frajdy. Dlaczego wybrałem silnik doładowany. Są rózne wersje silnika 2,0 16v, mamy także 1,9 16v. Moce tych silników to około 148-160ps, i moment obrotowy 170-180Nm. Silnik 2,0 8v turbo to około 148ps i 235Nm. Sam chip (jest wiele firm i typów) skupmy się na najlepszych np angielski SUPERCHIP. Do silnika Mi16 daje 8ps (wartości momentu nie podaje) daje nam to 155-168ps za około 300funtów. Do 2,0 turbo daje 30ps i 60Nm, więc uzyskujemy 178ps i 295Nm. O ile przewaga ps jest nie tak duża, to przewaga momentu jest znaczna, zwłaszcza, że w silniku turbo uzyskiwana przy niższych obrotach. Pewnie każde rozwiązanie (silnik) ma swoje wady i zalety. Z silnika turbo można uzyskać większą moc przy niższych nakładach. Silnik 2,0 turbo bez kucia dochodzi do 250ps. Bezpieczna granica na seryjnej turbinie, układzie paliwowym to 200-210ps. Co do Mi16 nie będe się wypowiadał, bo nie zgłębiałem tematu, a na klubie są ludzie, którzy bardzo dobrze znają te silniki.
p.s.
Największym jednak fachowcem i znawcą wszelakich silników jest BANITA, jego pytaj. On urodził się z tą wiedzą.
