Strona 1 z 2

MI16 FWD

: 21 sty ndz, 2007 4:55 pm
autor: Munne
Dla wszystkich maniakow sprintow na 402m krotki filmik jak szwedzi sie bawia Peugeotami, milego ogladania!

http://www.ozgate.com/teamhastjouren/050631.mpeg

: 21 sty ndz, 2007 5:27 pm
autor: stef
No to ladnie! Supre skopal - az sie wierzyc nie chce:P Musi byc zdrowo dlubniety bo na seryjnej skrzyni mi16 100km/h ma po jakis 5,5 - 6s ! Chyba, ze ma jeszcze krotsza?

: 21 sty ndz, 2007 8:30 pm
autor: Munne
stef pisze:No to ladnie! Supre skopal - az sie wierzyc nie chce:P Musi byc zdrowo dlubniety bo na seryjnej skrzyni mi16 100km/h ma po jakis 5,5 - 6s ! Chyba, ze ma jeszcze krotsza?

To nie byle Supra jest w nia wsadzone 60kola ale to tylko czczegol :D

APEXI - Boost Gauges EL2 (KPA) White [60mm]
APEXI - Oil Pressure Gauge EL2 White [60mm]
APEXI - Oil Temp Gauge White [60mm]
A-Stolpe 3 Pod
Block Off Plates [EGR]
B&M - Short Shifter 2nd Generation
Blästrade & Pulverlackade Ventilkåpor
Bomex Alligator Frontläpp
Blitz - Intake Systems SUS POWER Air Filter Kit [Stainless Mesh Filter]
Blitz - Exhaust Systems NUR Spec Turbo, 80mm Pipe 114mm Tip [Cat Back Stainless Steel]
GReddy - Oil Filter Relocater
GReddy - Boost Cut Controllers BCC
GReddy - 3-Row Front Mount Intercooler Kit
GReddy - Extreme Timing Belt
GReddy - Oil Catch Tank
HKS - Boost Controllers EVC V kPa
HKS - Blow Off Valve Kit Super Sequential [SSQV]
HKS - Turbo Timers Type 1
HKS - Cam Gears [Intake & Exaust]
MVP Carbon Fiber Radiator Cooling Plate
PowerHouse Racing Polished Radiator Pipe
RPS Carbon-Carbon Twin Disc Clutch
Rod Millen Motorsports - Exhaust Downpipes [RMM DP]
Rod Millen Motorsports -Vinge Med Kolfibercentrum
Slitsade Bromskivor Fram
Stålomspunna Bromsslangar
TRD Front Strut Tower Bar
TRD Oil Cap
TRD Radiator Cap
TRD Engine & Transmission Mount Set
Volk Racing SF Challange 18" Fälgar
Yokohama AVS Sport 245/35ZR18 Fram 285/35R18 Bak

: 21 sty ndz, 2007 8:37 pm
autor: Michal gti
To co to za Mi16 jest, jakie to ma bebechy i ile zainwestowali :shock:

: 21 sty ndz, 2007 8:43 pm
autor: Munne
Michal gti pisze:To co to za Mi16 jest, jakie to ma bebechy i ile zainwestowali :shock:
Wlasciciel (Tox), nazwal go delikatnie dlubnietym zero bling blingu tanie proste rozwiazania, jezdzi nim na co dzien auto nawet nie jest odchudzone.

: 21 sty ndz, 2007 8:55 pm
autor: Michal gti
Widać, że taki cichociemny :wink:

: 21 sty ndz, 2007 8:56 pm
autor: Banita
i takie sa najlepsze -w koncu wszyscy mamy 205 :twisted:

: 21 sty ndz, 2007 9:14 pm
autor: Przecinak
stef pisze: Musi byc zdrowo dlubniety bo na seryjnej skrzyni mi16 100km/h ma po jakis 5,5 - 6s ! Chyba, ze ma jeszcze krotsza?
Stef mozesz rozwinac temat co ma 5,5 - 6 sek??

Munne czy aby ta 405 to nie jest T16 900KM bo cos za dobrze sie zbiera (cos ok 4 sek do 100) ?

: 21 sty ndz, 2007 9:17 pm
autor: Munne
Przecinak pisze:
stef pisze: Musi byc zdrowo dlubniety bo na seryjnej skrzyni mi16 100km/h ma po jakis 5,5 - 6s ! Chyba, ze ma jeszcze krotsza?
Stef mozesz rozwinac temat co ma 5,5 - 6 sek??

Munne czy aby ta 405 to nie jest T16 900KM bo cos za dobrze sie zbiera (cos ok 4 sek do 100) ?
Jest to uturbiony migacz.

: 21 sty ndz, 2007 9:34 pm
autor: stef
No faktycznie drobny szczegol munne pominoles:) Ale to i tak super wynik jak na FWD!

Przecinak: oczywiscie 405, zalezy jeszcze do ilu kreci ale trzeba liczyc ze 100 osiaga troche po wrzuceniu trojki. Mi wychodzi powyzej 5s - trudno oszacowac! Jezeli oczywiscie ma oryginalna skrzynie z mi16?

: 21 sty ndz, 2007 9:38 pm
autor: Przecinak
stef pisze:No faktycznie drobny szczegol munne pominoles:) Ale to i tak super wynik jak na FWD!

Przecinak: oczywiscie 405, zalezy jeszcze do ilu kreci ale trzeba liczyc ze 100 osiaga troche po wrzuceniu trojki. Mi wychodzi powyzej 5s - trudno oszacowac! Jezeli oczywiscie ma oryginalna skrzynie z mi16?
No teraz rozumiem, skrzynie w migach mialy dwa rodzaje przel. gl. fakt ze na tym 4.4 trzeba wbic 3 zeby dojsc do 100km/h.

: 21 sty ndz, 2007 9:43 pm
autor: stef
Przecinak pisze: No teraz rozumiem, skrzynie w migach mialy dwa rodzaje przel. gl. fakt ze na tym 4.4 trzeba wbic 3 zeby dojsc do 100km/h.
Jak to dwa rodzaje? Nie slyszalem, zeby przednio napedowy mi16 mial inne przelozenie glowne niz 4,429

: 21 sty ndz, 2007 10:04 pm
autor: Przecinak
No jak to francuzy, wsadzali tez 4.1XX niestety nie wiem do ktorych wersji.

: 21 sty ndz, 2007 10:26 pm
autor: Munne
stef pisze:No faktycznie drobny szczegol munne pominoles:) Ale to i tak super wynik jak na FWD!

Przecinak: oczywiscie 405, zalezy jeszcze do ilu kreci ale trzeba liczyc ze 100 osiaga troche po wrzuceniu trojki. Mi wychodzi powyzej 5s - trudno oszacowac! Jezeli oczywiscie ma oryginalna skrzynie z mi16?
Chcialem zostawic najlepsze na koniec hehe.No i znow przekonuja mnie zlowa Lorda Devila ze jedyna sluszna droga to turbo!

: 21 sty ndz, 2007 10:50 pm
autor: Przecinak
Gostek tam dmuchal 2,0 ale ustawione ma chyba na 1,3 (ok 300KM). Niestety bariera jezykowa na wiecej danych mi nie pozwala