Uturbianie XU9 ?
: 24 maja czw, 2007 5:05 pm
Witam!
Co prawda nie właściciel P205 ale też czegoś, czego sercem jest znany wszystkim silniczek 1.9
Z wielkim zainteresowaniem przejrzałem sobie forum i Wasze projekty. Zastanawiam się (może nie doczytałem?) tylko, dlaczego swapy silnika na żeliwne XU10 są takie popularne... nie tylko tutaj z resztą. Ja mam ambicję zaturbić XU9 (na początek nie za mocno) i szukam ludzi, którzy coś takiego już robili. Na sugestie wymiany 'dziewiątki' na 'dziesiątkę' odpowiem: NIE
A dlaczego? Booo:
1) nie lubię żeliwa w bloku silnika
2) lubię mokre tuleje
Słowem XU9\XU7\XU5 uważam za ciekawsze konstrukcje...
BX waży i tak 1000kg (więc od większości P205 GTi jest cięższy o jakieś 120kg) więc nie chcę dokładać zbędnych kg skoro mam blok wykonany z aluminium.
Wracając do tematu - turbił to ktoś?
Ahha... I jeszcze jedno, ma może ktoś nieuszkodzony kadłub XU9J4?? Mogą być zajechane tuleje, byleby sam korpus był ok i ewentualnie wał korbowy... Tłoki i tuleje nieważe...
Pozdrawiam!
PS> Mam nadzieję że zagoszczę tu na dłużej
Co prawda nie właściciel P205 ale też czegoś, czego sercem jest znany wszystkim silniczek 1.9

A dlaczego? Booo:
1) nie lubię żeliwa w bloku silnika
2) lubię mokre tuleje
Słowem XU9\XU7\XU5 uważam za ciekawsze konstrukcje...
BX waży i tak 1000kg (więc od większości P205 GTi jest cięższy o jakieś 120kg) więc nie chcę dokładać zbędnych kg skoro mam blok wykonany z aluminium.
Wracając do tematu - turbił to ktoś?
Ahha... I jeszcze jedno, ma może ktoś nieuszkodzony kadłub XU9J4?? Mogą być zajechane tuleje, byleby sam korpus był ok i ewentualnie wał korbowy... Tłoki i tuleje nieważe...
Pozdrawiam!
PS> Mam nadzieję że zagoszczę tu na dłużej
