TUNING silnika

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
Globus205

TUNING silnika

Post autor: Globus205 »

czy zakładał ktos z was instalacje NX w wszych 205 ???? bo ja planuje i niewiem czy NXa czy turbine ???
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

Z tego co wiem to jeszcze nikt tego tu nie robił. Ale myśle że Turbo by było tańsze :roll:
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
lukas

Post autor: lukas »

Ma ktos moze peugeota 1.9 D z turbo? Chcialem zalozyc do swojego ale nie wiem jak to jest rozwiazane w dieselach.
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Post autor: Para »

Kurcze to nitro i mnie kusi. ale to pewnie kupe szmalu na to trzeba wydać? A jak ktoś gaz ma to jak jest?? Da sie czy trzeba zdemontować. Pewnie też trzeba całe autko wzmocnić bo to już nizły kop dostaje cały napęd
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Lars

Post autor: Lars »

To zależy od tego, jakie nitro wpakujesz...

Suche powoduje dopalenie normalnie wtryskiwanej dawki paliwa - przyrosty do max 20% mocy... koszt około 2500 PLN

Mokre - czyli wtrysk gazu i dodatkowej porcji paliwa regulowany przez solenoidy - daj Ci tyle, ile chcesz.... regulujesz to dyszami (+25, +35, +50 KM itd) Koszt około 3700 PLN

Co do zużycia elementów - jeśli nie przesadzisz i dobierzesz dyszę odpowiednio do istniejącej mocy silnika (np. 2.0 16 140 KM od FC - dodajesz bez problemu +75 KM) to nie masz się co martwić.

Nitro załącza się TYLKO przy wciśniętym na maxa pedale gazu i używa przez max 20 sekund... myślę, że większość silników i układów napędowych - dobrze utrzymanych - spokojnie to przeżyje... :D

Aha, ceny dotyczą instalacji firmy Nitrous Express - nie polecam polskiego wnalazku pana Grabowskiego - znam już kilka osób które remontowały dzięki jego instalacji silniczki... :x
Globus205

Post autor: Globus205 »

dokładnie Lars -NX the best- moi kumple z firmy MS Extreme Tuning zakładaja takie instalacje- kilka aut możma było podziwiać w Modlinie lub Kamieniu Śląskim - przy odpowiednim doborze dysz samochód jest bezpieczny a osiagi bardzo dobre
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

ja ponawiam pytanie kolegi lukasza bo na co mi nitro w dieslu (impossible) :P wiec jak kto co ma na temat turbo diesli to postujcie
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
Globus205

Post autor: Globus205 »

czemu imposable??? NX w dieslu jest juz w faze koncowej testów
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

pierwsze slysze ale jak masz jakies info na .txt to przeslij mi na maila pozdrawiam :P
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
maJkeL

Post autor: maJkeL »

no i turbo i nitro do diesla mozna juz zalozyc ale raczej sie nie oplaca tego robic(przynajmniej jak sie orientowalem u Grabowskiego) bo wychodzi na to ze za ta kase kupisz silnik 1,6 albo 1,9 i ci lepsze osiagi zapewni:)

cytat ze strony Grabowskiego "Instalacje po niewielkich zmianach, mogą być stosowane również w silnikach wysokoprężnych ( Diesla )",chodzi tutaj o jego nitro:)

pozdrawiam
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

maJkeL pisze:no i turbo i nitro do diesla mozna juz zalozyc ale raczej sie nie oplaca tego robic(przynajmniej jak sie orientowalem u Grabowskiego) bo wychodzi na to ze za ta kase kupisz silnik 1,6 albo 1,9 i ci lepsze osiagi zapewni:)
masz racje!! i nie z moim przebiegiem... 237tys ;P ale pomarzyc zawsze mozna heh
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
niuszka

Post autor: niuszka »

hej Przemo a może silnik 1.6 gti było by lepsiej włożyć :twisted: :twisted: Taniej wyjdzie, a 105KM piechotą nie jeździ, zależy jaki masz u siebie-(stający byłby najlepszy) :twisted:
Awatar użytkownika
przemo
Junior
Posty: 365
Rejestracja: 09 cze pn, 2003 12:22 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Poznań

Post autor: przemo »

ale mi zalezy na dieslu :P
205 1.9 D - kupa dymu i smrodu ale pedzi do przodu ;P
p.s. nie drażnij lwa
http://www.przemo.205.pl
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Lars pisze:To zależy od tego, jakie nitro wpakujesz...

Suche powoduje dopalenie normalnie wtryskiwanej dawki paliwa - przyrosty do max 20% mocy... koszt około 2500 PLN
Do GTi suche nitro si enie nadaje...
U nas wtryski ida na max wydajnosci - znajomy kupil suche nitro (NX incognito) i lezy - po zamontowaniu nic nie dalo - afr sie zubazal i mimo ze na listwie bylo sporo cisnienia - zero mocy wiecej...
Jezeli nitro to tylko mokre...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
ODPOWIEDZ