Strona 1 z 1
Zawieszenia
: 19 kwie pn, 2010 12:39 pm
autor: zales89
Może się ktoś orientuje gdzie mogę kupić lub zrobić poliuretanowe elementy zawieszenia tzn. poduszki silnika, skrzyni i tuleje wahaczowe, poduszki tylnej belki itp. oraz wyjaśnijcie mi czym chcarakteryzuje się gwintowane zawieszenie i jakie najlepiej wybrać na nasze piękne równe drogi ??
Re: Zawieszenia
: 19 kwie pn, 2010 12:43 pm
autor: Para
Ja cię mogę podratować linkami do Anglii.
Jeżeli chodzi o elementy poliuretanowe to chyba nie ma nic lepszego niż powerflex -
http://www.powerflex.co.uk/
Co do zawieszenia to gwint bardzo popularny na gti drivers produkuje firma GAZ Suspension -
http://www.gaz-shocks.co.uk/
Re: Zawieszenia
: 19 kwie pn, 2010 1:51 pm
autor: cejot
Jeśli chodzi o Powerflexa to na pewne elementy trzeba poczekać 14-20 dni roboczych, a niektóre mogą być niedostępne. Spowodowane jest to pożarem, który mieli w fabryce pod koniec zeszłego roku. Niedługo powinienem mieć informacje jak się sprawy mają.
Jest też chyba mniej znany Superflex -
http://www.superflex.co.uk/
W Polsce są też firmy, które robią tuleje poliuretanowe na wzór. Niestety w tym momencie nie mam żadnego namiaru.
Re: Zawieszenia
: 19 kwie pn, 2010 2:13 pm
autor: Para
A gdzie w Polsce można dostać gwint do 205 ?
Re: Zawieszenia
: 19 kwie pn, 2010 2:44 pm
autor: zales89
no wlasnie ?? ktos nie wie ??
Re: Zawieszenia
: 20 kwie wt, 2010 9:41 am
autor: Lord Devil
Re: Zawieszenia
: 20 kwie wt, 2010 10:26 am
autor: cejot
Może się opłacać kupić za granicą. Nawet kosztami przesyłki można czasem znaleźć taniej.
A czy znacie jakieś opinie o firmie Rokkor?
Tak zerknąłem teraz na eBay i znalazłem coś takiego:
Rokkor Coilover kit for Peugeot 205
Nie porównuję tego z wcześniej podanymi produktami, ale cena nawet z przesyłką zbliżona jest chyba do kompletu zwykłego zawieszenia.

Re: Zawieszenia
: 20 kwie wt, 2010 12:16 pm
autor: Lord Devil
Nie znam - w sensie nie jezdzilem ani na AVO ani na GAZ, mam KW i wybralbym raz jeszcze KW, przede wszystkim to wersja INOXX wiec stal nierdzewna - czyli mozna sobie regulowac na lato na zime wysokosc, w innych wyglada to tak, ze sie zaklada, reguluje i lata a potem juz sie regulowac zasadniczo nie da, bo gwint jest tak zjedzony przez rdze i syf, ze jest to zabawa jednorazowa - ot taka sugestia

Re: Zawieszenia
: 20 kwie wt, 2010 1:28 pm
autor: kubas
Hehehe Lord na KW też chyba jeszcze nie miałeś okazji jeździć

Re: Zawieszenia
: 22 kwie czw, 2010 8:26 pm
autor: marcinpug
Zales auto robisz do sportu czy do jazdy cywilnej ? Teraz mam gwinta D2Racing w wersji asfaltowej z regulacja siły tłumienia i nie nadaje się na polskie asfalty . Gdybym teraz kupował gwinta to nie popełniłbym tego błędu i zamówił zawieszenie w wersji szutrowej . Co do kupna to raczej w Polsce ciężko coś trafić , żeby leżało na półce i czekało na klienta . Sugeruje zamówienie u polskich dystrybutorów i poczekanie ok 2-3 tyg. lub kupno na Wyspach .
Re: Zawieszenia
: 24 kwie sob, 2010 2:19 am
autor: HideoOSW
Re: Zawieszenia
: 28 kwie śr, 2010 12:50 pm
autor: Marin205
a ja były na sprzedaż gwinty to nikt nie chciał ? a były w kosmicznie dobrej cenie
do 205 nic "ni ma"
Re: Zawieszenia
: 29 kwie czw, 2010 11:59 pm
autor: cienki
Obecnie drąze temat poliuretanów. W olkuszu można kupić półfabrykaty ( wałki) z poliuretanu tego żółtego. Ceny nie znam. I samemu sobie wytoczyć. To tylko teoretycznie ale pewnie będe sam sobie robił tuleje do zawiasu.
Re: Zawieszenia
: 30 sty ndz, 2011 4:09 pm
autor: zales89
odkopuje temat poniewaz zabieram sie powaznie za przerobke zawieszenia :p ... sluchajcie to moze macie jakies info na temat tych poliuretanow bo z gwinta rezygnuje ... wiec jak ktos moglby sie podzielic info na temat poliuretanow to bede dźwięczny :p
Pzdr Niuniuś