Rozsądny tuning?
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
Rozsądny tuning?
Bo widzicie, chciałem wzmocnic mojego 1.4 RG ale nie wiem na ile jest to bezpieczne. Czy odchudzenie koła zamachowego, splanowanie głowicy, tłumik przelotowy (tudzież strumienica) mogą spowodować że auto zacznie więcej palić i szybciej się zużywać? I co można wymienić, ulepszyć aby było "ogólnie" lepiej?
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
Co to porównanie miało znaczyć?! Jeżeli wydaje Ci się że jest tak jak mówisz to trochę mi Ciebie żal! Chce żeby mój garros był nieco mocniejszy i nic Ci to tego. Jeżeli masz pisać takie posty to Ci z góry dziękuje, zadałem pytanie i oczekuje podpowiedzi, nie opinii. Rozumiesz to czy nie?.
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
Słuchaj, raczej na tle traktowania ludzi o złym podejściu do forum i pomaganiu innym. Pisanie postów nie polega na "pisaniu postów" i powiększaniu ich ilości pod profilem, ale na dzieleniu się informacjami i ciekawostkami. Masz już ponad 730 postów więc od teraz pisz już tylko wtedy kiedy trzeba lub naprawdę musisz.
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Spokoj dziewczyny...
Nie tluc sie
Troche racji w tym co napisal Tombike jest...i Iveras nie oburzaj sie...
Poprawianie silnikow NA jest bardzo trudne. i jesli spalanie bardzo Cie interesuje...po prostu nie rob nic...
Smiem tierdzic ze za rozsadne pieniadze nikt ci wydechu nie zrobi pod ten samochod (wydechu ktory dziala a nie tylko buczy) Przy walkach praktycznie zawsze wzrosnie spalanie
Samo kolo duzo nie da, auto bedzie sie na luzie szybciej wkrecac, ale nic poza tym (gdy moc nie wzrosla).
Strumienica to mit poszukaj i poczytaj (polecam stronki Jacka Chojnackiego)
Ja bym na twoim miejscu zainwestowal w stan samochodu, jego zawieszenie itp.
Na kolesiach spod budki z piwem nie wzbudzi to respektu(bo nie rycy i nie warcy), ale dzieki Temu Ty bedziesz szybciej i bezpieczniej jezdzic... Trzeba sie z tym pogodzic ze trudno miec "nagrzebane" w silniku, bez wzrostu spalania, zmniejszenia zakresu obrotow uzytecznych itp...
Jezeli chcesz sobie poprawic humor, zaloz wkladkesportowa, ladny w brzmieniu wydech koncowy i zainwestuj w idealny stan auta, jego zawieszenie i hamulce.
Bedzie duzo lepiej.
I nie oburzaj sie na to ze ktos Ci proponuje zmienic auto na GTI, tam wszystko do czego Ty bys dochodzil "scieląc" kolejne setki zlotych juz jest...seryjnie
Mocniejszy silnik, lepsze hamulce, zawieszenie z potencjalem...
Bez urazy...
Nie tluc sie

Troche racji w tym co napisal Tombike jest...i Iveras nie oburzaj sie...
Poprawianie silnikow NA jest bardzo trudne. i jesli spalanie bardzo Cie interesuje...po prostu nie rob nic...
Smiem tierdzic ze za rozsadne pieniadze nikt ci wydechu nie zrobi pod ten samochod (wydechu ktory dziala a nie tylko buczy) Przy walkach praktycznie zawsze wzrosnie spalanie
Samo kolo duzo nie da, auto bedzie sie na luzie szybciej wkrecac, ale nic poza tym (gdy moc nie wzrosla).
Strumienica to mit poszukaj i poczytaj (polecam stronki Jacka Chojnackiego)
Ja bym na twoim miejscu zainwestowal w stan samochodu, jego zawieszenie itp.
Na kolesiach spod budki z piwem nie wzbudzi to respektu(bo nie rycy i nie warcy), ale dzieki Temu Ty bedziesz szybciej i bezpieczniej jezdzic... Trzeba sie z tym pogodzic ze trudno miec "nagrzebane" w silniku, bez wzrostu spalania, zmniejszenia zakresu obrotow uzytecznych itp...
Jezeli chcesz sobie poprawic humor, zaloz wkladkesportowa, ladny w brzmieniu wydech koncowy i zainwestuj w idealny stan auta, jego zawieszenie i hamulce.
Bedzie duzo lepiej.
I nie oburzaj sie na to ze ktos Ci proponuje zmienic auto na GTI, tam wszystko do czego Ty bys dochodzil "scieląc" kolejne setki zlotych juz jest...seryjnie
Mocniejszy silnik, lepsze hamulce, zawieszenie z potencjalem...
Bez urazy...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
Powiedzmy że o taką opinię, popartą argumentami, mi chodziło
Stan mojego auta już jest wygłaskany. Do poprawek został się tylko środek (fotele). Poza tym wszystko jest powymieniane i czyste. Dlatego też chciałem wydać trochę pln-ów na gadżety, ale skoro mówisz że to NIC nie da ... trudno.

If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
ja bym sie naprzykląd nie ubierał w 1,9 - wolałbym 1,4 tuningowac. Startują na jakimkolwiek kręciole/kjsie jesteś klasyfikowanay z naprawde mocnymi autami , podczas gdzy w klasie 1,4 bo takei sie tez zdazają można nieźle pugiem 205 powalczyć!! niewiem ile ma 1,4 w RG mocy, ale ten silnik mial mój ojciec swego czasu z Citronenie AX GT 1,4 to miało bodajrze 87 koników i przytej masie auta dobrze prowadzone zajmowło wysokie miejsca w generalne absolutnie seryjnym autem !! mysle teraz nad pugiem i chyba bedzie to 1,6
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Miałem okazje sie zmierzyc z takim AX i powiem tyle że dobrze wymiata! Ale dostał ode mnie po dupie! 

Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
-
- Uzalezniony
- Posty: 996
- Rejestracja: 06 lut śr, 2008 12:12 am
- Posiadany PUG: 205
- Numer Gadu-gadu: 464582
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Rozsądny tuning?
Odkopie stary temat obecnie mam w swojej 205 silnik 1.4 na gazniku moc 82 km i chciał bym trochę poprawić jego osiągi czy jest realne 100km po obróbce głowicy,poprawieniu dolotu i przeróbce układu wydechowego czy jest może jakiś wydajniejszy gaznik który mógłbym wstawić zamiast solexa 32/34 z ręcznym ssaniem,co można jeszcze zrobić przy tym silniku,miałem robić swap w tym celu juz zakupiłem 309 1.9 na monowtrysku solex ale teraz dochodzę do wniosku że to sie nie opłaca ze względu na to że jezdzi tak samo jak 205 z silnikiem 1.4 więc wole lekko podkręcić 1.4 niż bawić sie w przekładki która sie wiąże z przeróbka połowy samochodu
Re: Rozsądny tuning?
Nie realne. W 90 moglbys ew celowac, ale koszty zbyt duze jak na zysk.