Wersja 205 Maxi nie jest żadną oryginalną wersją 205. Jest to zwykła 205 przygotowana w taki sposób by spełniać normy w klasie F2000. F - oznacza tutaj grupę oraz FWD (front wheel drive - napęd na przód), 2000 to pojemność silników w tej klasie.
Maxi F2000 to najmocniejsza wersja, jest szerzej, szybciej itd. 205tki w tej klasie osiągają moc nawet do 300 KM. Maxi F2000 oznacza swobodę w modyfikacjach pod warunkiem, że nadwozie pozostaje oryginalne i punkty mocowania amortyzatorów zostają na swoich miejscach.
Silnik: Musi być produkcji oryginalnej - w tym wypadku jest to silnik Peugeot'a, 8 wtrysków
Skrzynia: 6cio biegowa sekwencyjna z wyświetlaczem na desce.
Zawieszenie (przetłumaczcie sobie bo ja się gubię
Przód - Tubular WB, Ali hubs, RJ drop links, Adjustable ARB, Remote reservoir dampers, RJ Adj Top mounts.
Rear - Either:
szersza belka z dystansami, fully triangulated, RJ Adj ARB, RJ Remote reservoir dampers, large TB's
Lub: 306 beam fully triangulated, RJ Adj ARB, RJ Remote reservoir dampers, large TB's
Lub: Custom RJ'd set up using vertical damper and a sort of Mcpherson wishbone configeration.
Ukł hamulcowy:
przód : Alcon 4 tłoczkowy
tył: Alcon 2 tłoczkowy