205 maxi

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 205 maxi

Post autor: 2mouse »

rallye pisze:Twoje rallye miało już wymienione sanie bo nie wytrzymały spotkania z krawężnikiem,
Speedline 15 żyje i jest prosty, wahacz też był OK, a sanie się skrzywiły.
Wahacz seryjny?... Ciekawość, coś tak czułem, że to nie są oryginalne. 8)7 Miał jeszcze jakieś przygody? 8)7

Dobra, czyli na zestawie z ww. zdjęcia jeszcze obspawanie sanek dochodzi i uniballe... Coś jeszcze?
Awatar użytkownika
rallye
Uzalezniony
Posty: 834
Rejestracja: 08 cze pt, 2007 11:57 am
Posiadany PUG: 205 GTi Export 1.9 >< 205 Gentry
Numer Gadu-gadu: 3612169
Login tlen: fastadi
Lokalizacja: Frankfurt am Main / Wrocław

Re: 205 maxi

Post autor: rallye »

Z tego co pamiętam to sprzedawałem auto na seryjnych wahaczach.

Kiedy auto szło do Krk było niebite na 100%

PS. Jedyna 205 którą objechałem M3 :) szpera to je to !!!
Fast Garage ... in progress
Awatar użytkownika
Para
Peugeot 205 Master
Posty: 10182
Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
Posiadany PUG: najlepszy
Numer Gadu-gadu: 1559591
Lokalizacja: Baile Átha Cliath
Kontakt:

Re: 205 maxi

Post autor: Para »

Wersja 205 Maxi nie jest żadną oryginalną wersją 205. Jest to zwykła 205 przygotowana w taki sposób by spełniać normy w klasie F2000. F - oznacza tutaj grupę oraz FWD (front wheel drive - napęd na przód), 2000 to pojemność silników w tej klasie.

Maxi F2000 to najmocniejsza wersja, jest szerzej, szybciej itd. 205tki w tej klasie osiągają moc nawet do 300 KM. Maxi F2000 oznacza swobodę w modyfikacjach pod warunkiem, że nadwozie pozostaje oryginalne i punkty mocowania amortyzatorów zostają na swoich miejscach.

Silnik: Musi być produkcji oryginalnej - w tym wypadku jest to silnik Peugeot'a, 8 wtrysków
Skrzynia: 6cio biegowa sekwencyjna z wyświetlaczem na desce.
Zawieszenie (przetłumaczcie sobie bo ja się gubię :) :W
Przód - Tubular WB, Ali hubs, RJ drop links, Adjustable ARB, Remote reservoir dampers, RJ Adj Top mounts.
Rear - Either:
szersza belka z dystansami, fully triangulated, RJ Adj ARB, RJ Remote reservoir dampers, large TB's

Lub: 306 beam fully triangulated, RJ Adj ARB, RJ Remote reservoir dampers, large TB's
Lub: Custom RJ'd set up using vertical damper and a sort of Mcpherson wishbone configeration.

Ukł hamulcowy:

przód : Alcon 4 tłoczkowy
tył: Alcon 2 tłoczkowy

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4
Obrazek
NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: 205 maxi

Post autor: 2mouse »

I to są modyfikacje, które warto robić. A nie tam 4 18-tki...
http://www.youtube.com/watch?v=GKbTC8Z_EGc" onclick="window.open(this.href);return false;

>:)
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: 205 maxi

Post autor: xtrack »

rallye pisze:
2mouse pisze: Wydaje mi się ze te z fotki są obspawane.
bingo men :D
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 205 maxi

Post autor: Manwe »

Para pisze: Zawieszenie (przetłumaczcie sobie bo ja się gubię :) :W
Przód - Tubular WB, Ali hubs, RJ drop links, Adjustable ARB, Remote reservoir dampers, RJ Adj Top mounts.
Rear - Either:
szersza belka z dystansami, fully triangulated, RJ Adj ARB, RJ Remote reservoir dampers, large TB's

Lub: 306 beam fully triangulated, RJ Adj ARB, RJ Remote reservoir dampers, large TB's
Lub: Custom RJ'd set up using vertical damper and a sort of Mcpherson wishbone configeration.
może zbędny trud ale:
WB wish bones- wahacze
ARB anti roll bar-stabilizator
TB torsion bar-drążek skrętny
RJ - to chyba jakaś firma
Train_AR_evo_018.JPG
do czego jest zamontowany ten wahacz wchodzący w rurę tam w środku, i po co są wspawane obok te tulejki (podejrzewam związek jednego z drugim :) )
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
ODPOWIEDZ