Strona 1 z 2

205 maxi

: 28 kwie czw, 2011 3:15 pm
autor: xtrack
wszystko co dotyczy maxi, kit car, f2000


na piewrwszy rzut troche fotek pogladowych

jesli macie jakies fajne zdjecia to prosze sie nie krepowac

Re: 205 maxi

: 28 kwie czw, 2011 3:34 pm
autor: xtrack
wiele osob zakładajc uniball w wahacze do zwyklego 205 gti (seryje zwrotnice i górne mocowania amortyzatora) nie zdaje sobie sprawy jaki bład popełania.zazwyczaj konczy sie to wyrobieniem gniazda sworznia badź scięciem jego samego.zdjec pogladowych scietego zworznia dostaryczł nasz klubowy kolega bunioooo :D

a tak to wyglada w maxi :evil:

Re: 205 maxi

: 28 kwie czw, 2011 3:48 pm
autor: xtrack
własnie dlatego 205 maxi tak sie trzyma drogi

Re: 205 maxi

: 28 kwie czw, 2011 3:56 pm
autor: Florek2b
fajna masznka :)

Re: 205 maxi

: 28 kwie czw, 2011 3:57 pm
autor: xtrack
szpera skrzynia silnik

Re: 205 maxi

: 28 kwie czw, 2011 4:00 pm
autor: xtrack
body kit z francji za 570 euro

Re: 205 maxi

: 28 kwie czw, 2011 7:19 pm
autor: 2mouse
Myślisz, ze te wszystkie zawieszeniowe szpeje to Peugeot Talbot Sport, czy ktoś inny? Kute wahacze CompBrake wyglądają nieco bardziej elegancko... Jestem ciekaw, czy coś z tych rzeczy jest jeszcze dostępne... :roll:

Re: 205 maxi

: 02 maja pn, 2011 1:07 pm
autor: xtrack
2mouse pisze:Myślisz, ze te wszystkie zawieszeniowe szpeje to Peugeot Talbot Sport, czy ktoś inny? Kute wahacze CompBrake wyglądają nieco bardziej elegancko... Jestem ciekaw, czy coś z tych rzeczy jest jeszcze dostępne... :roll:
i własnie chyba sie mijamy w pojmowaniu niektórych spraw ....to nie ma wygladac to ma byc niezniszczalne .a z tego co słyszałem to te niby kute wahacze to nie sa wcale takie mocne.

Re: 205 maxi

: 02 maja pn, 2011 2:08 pm
autor: 2mouse
xtrack pisze:i własnie chyba sie mijamy w pojmowaniu niektórych spraw
:oops:
xtrack pisze:to nie ma wygladac to ma byc niezniszczalne .a z tego co słyszałem to te niby kute wahacze to nie sa wcale takie mocne.
Chodzi mi o to, że kute mają najlepszą opinię. Ale nie koniecznie jest to opinia ludzi, którzy rzeczywiście się na tym znają. Te wahacze ze zdjęć wyglądają trochę jak robota pana Henia, w związku z czym mam wątpliwości. Ale jeśli rzeczywiście są zauważalnie wytrzymalsze od serii, to kupuję w ciemno... :P Tylko gdzie? Znów Anglia?...

Re: 205 maxi

: 02 maja pn, 2011 11:30 pm
autor: bananowiec
I tu właśnie trzeba zadać sobie pytanie po co szukać takich wzmacnianych wahaczy jeśli reszta ( tu mam na myśli zwrotnicę i sanie pod silnikiem ) jest zdecydowanie słabszymi elementami niż seryjny wahacz.Prędzej rozwalisz gniazdo sworznia zwrotnicy niż zegniesz seryjny wahacz trójkątny z GTI.

Re: 205 maxi

: 03 maja wt, 2011 12:42 am
autor: bacix
Racja, gniazdo zwroticy szybciej sie zużywa niż sworzeń. Poźniej dorabianie tulejek mija sie z celem

Re: 205 maxi

: 03 maja wt, 2011 1:03 am
autor: kubagti
Jeśli to są nowe fabyczne drążki i zwrotnice to raczej nie powinno być problemów. szczególnie w rajdach, raczej szybciej pęknie element sie wybije.

Re: 205 maxi

: 03 maja wt, 2011 6:23 am
autor: 2mouse
Berceau_205_309__triangles_tub_barre_a.devers_800x600.JPG
Berceau_205_309__triangles_tub_barre_a.devers_800x600.JPG (24.26 KiB) Przejrzano 9960 razy
Zastanówmy się, jakie są zmiany. Sanki wyglądają na seryjne bez wzmocnień, (jak ktoś coś wypatrzy , niech krzyczy, bo ja się nie znam :roll: ) Wahacze zmienione, stabilizator zmieniony (Ile ma oryginalny grubości? 21mm? Tutaj ze 35 8)7 ), mocowanie stabilizatora przeniesione na spód sanek. Co jeszcze? Śruby wahacza wyglądają na M10 (ory)...
Jednym słowem, w tym zestawie sworznie będą słabym punktem?

Re: 205 maxi

: 03 maja wt, 2011 2:10 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
przy mocniejszym uderzeniu wahacz zamiast zebrać czesc energii, pognie sanki, co za tym idzie podłużnice w jakimś stopniu napewno, wiec buda ląduje na złomie... ale za to wahacze pozostaną jak nowe :mrgreen:
niekoniecznie tak musi być, ale duże prawdopodobnieństwo

Re: 205 maxi

: 03 maja wt, 2011 2:53 pm
autor: rallye
2mouse pisze:
Berceau_205_309__triangles_tub_barre_a.devers_800x600.JPG
Zastanówmy się, jakie są zmiany. Sanki wyglądają na seryjne bez wzmocnień, (jak ktoś coś wypatrzy , niech krzyczy, bo ja się nie znam :roll: ) Wahacze zmienione, stabilizator zmieniony (Ile ma oryginalny grubości? 21mm? Tutaj ze 35 8)7 ), mocowanie stabilizatora przeniesione na spód sanek. Co jeszcze? Śruby wahacza wyglądają na M10 (ory)...
Jednym słowem, w tym zestawie sworznie będą słabym punktem?
w tym zestawie sworzeń jest na uniballu i raczej nie pod seryjną zwrotnice,

Twoje rallye miało już wymienione sanie bo nie wytrzymały spotkania z krawężnikiem,
Speedline 15 żyje i jest prosty, wahacz też był OK, a sanie się skrzywiły.
Wydaje mi się ze te z fotki są obspawane.