Strona 1 z 3

SPREZYNY

: 19 sie pt, 2011 10:59 pm
autor: PE-dB
mam takie pytanie:
czym tak naprawdę różnią się sprężyny sportowe JAMEX od MTS TECHNIK
czy któreś z nich są twardsze, wytrzymalsze, bardziej komfortowe...
Chce obniżyć troszkę auto ale nie koniecznie chce mieć "taczkę" , sztywniej niż seria lecz dobrze by pozostał jakiś komfort jazdy, a ciecie oryginalnych sprężyn nie wchodzi w grę. Czy któreś z tych lub innych firm będą w stanie spełnić moje wymagania

Re: SPREZYNY

: 19 sie pt, 2011 11:43 pm
autor: rallye
jamex to raczej lepszy producent niż jakiś mts :)

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 2:46 am
autor: Munne
Jamexa nie polecam.

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 8:38 am
autor: PE-dB
podobno i tak wszystko chińskie...
jedni jamexa polecają a inni nie, dlaczego? (czyżby był za sztywny)
doszły mnie słuchy ze na mts ne ma dużej różnicy w stosunku do serii pod względem komfortu (miękki jest)

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 10:02 am
autor: rallye
ciężko trochę oceniać mialem HR Weitec a teraz mam Jamexa,

każda sprężyna z innym amortyzatorem więc porównania brak :)

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 10:17 am
autor: sekator
nie polecam żadnych z tych sprężyn :N

albo zostań przy oryginałach albo pod seryjne amory daj jakieś dobre sprężyny progresywne markowe np. H&R czy eibach na pewno nie takie jak wymieniłeś bo auto będzie się prowadzić gorzej niż na seryjnych.

przy nieseryjnych sportowych-wyczynowych amorach możesz już poeksperymentować ze sprężynami oraz charakterystyką samych amorów

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 11:43 am
autor: skola
tnij jeden zwoj :P

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 1:49 pm
autor: tomek05229
Miałem założone Eibacha ale okazały się mało wystarczające bo mam za lekki silnik i nie poszło znacząco w dół..za to komfort był nadal utrzymany i było ok...przerzuciłem się na Jamexy i poszło spoooro w dół...tylko że odbiło sie to na komforcie i trzeba uważać jak jest seria dołków..w zamian za to teraz prowadzi się o niebo lepiej. Tylko że ja mam czerwone Jamexy...czyli te bardzo twarde i krótkie...nie wiem jak to jest z wymiarami np żółtych...ale moje są o połowe krótsze od oryginalnych.

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 2:00 pm
autor: PE-dB
tomek05229 pisze:Miałem założone Eibacha ale okazały się mało wystarczające bo mam za lekki silnik i nie poszło znacząco w dół..za to komfort był nadal utrzymany i było ok...przerzuciłem się na Jamexy i poszło spoooro w dół...tylko że odbiło sie to na komforcie i trzeba uważać jak jest seria dołków..w zamian za to teraz prowadzi się o niebo lepiej. Tylko że ja mam czerwone Jamexy...czyli te bardzo twarde i krótkie...nie wiem jak to jest z wymiarami np żółtych...ale moje są o połowe krótsze od oryginalnych.
a ile siadło względem oryginału?
skola pisze:tnij jeden zwoj :P
nie wiem czy to najlepsze rozwiązanie, nie mam jakoś przekonania co do ciecia sprężyn, no chyba ze ktoś ciął i może sie wypowiedzieć co do swoich odczuć
sekator pisze:nie polecam żadnych z tych sprężyn :N

albo zostań przy oryginałach albo pod seryjne amory daj jakieś dobre sprężyny progresywne markowe np. H&R czy eibach na pewno nie takie jak wymieniłeś bo auto będzie się prowadzić gorzej niż na seryjnych.

przy nieseryjnych sportowych-wyczynowych amorach możesz już poeksperymentować ze sprężynami oraz charakterystyką samych amorów
podobno Jamexy są progresywne wiec czemu nie? , autko bardziej ma służyć do "lansu" niz do zapier... jest to silnik 1.4 wiec nie wiem czy kupowanie sprężyn z wyższej półki nie mija sie z celem skoro średnio jeżdżę 80-100km/h

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 2:02 pm
autor: mateon
Ja w Indianie też miałem lekki silnik a sprężyny były własnie Eibach -30 i dawały rade :)

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 2:05 pm
autor: PE-dB
mateon pisze:Ja w Indianie też miałem lekki silnik a sprężyny były własnie Eibach -30 i dawały rade :)
a ilu calowe koła były , bo na 2 pierwszych zdjęciach jest lux

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 2:07 pm
autor: mateon
Jedne i drugie 15 na profilu 55 i znacznie lepiej zaczeła spisywać sie na zakrętach :Y

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 2:13 pm
autor: tomek05229
Ja miałem na Eibachach troche wyżej...względem ory poszło jakieś 30mm...ale ja na przodzie miałem troche ,,koze,, więc 3cm mnie nie ratowały.
A u Mateona na dwóch pierwszych zdjęciach wygląda bardzo fajnie.. :) domyslam się że dwa kolejne to przed założeniem sprężyn.. ;)

Re: SPREZYNY

: 20 sie sob, 2011 2:27 pm
autor: mateon
tomek05229 pisze:
A u Mateona na dwóch pierwszych zdjęciach wygląda bardzo fajnie.. :) domyslam się że dwa kolejne to przed założeniem sprężyn.. ;)
Dokładnie tak

Zglebiony tył :wink: pare kg w bagażniku 8)7

Re: SPREZYNY

: 21 sie ndz, 2011 2:02 pm
autor: PE-dB
ma może ktoś ma jakieś opinie o MTS TECHNIK?
znajomi maja to w hondach, nissanach , audicach, volkswagenach i chwalą sobie, choć i tak bardziej kusza mnie Jamexy