Zwykła wersja a Rallye , różnice.

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
babelo
Maniak
Posty: 1281
Rejestracja: 08 sty wt, 2008 10:23 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Jasło

Re: Zwykła wersja a Rallye , różnice.

Post autor: babelo »

operatorbazooki
Maniak
Posty: 1061
Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
Posiadany PUG: 205 xs
Lokalizacja: Komorów pod W-wa

Re: Zwykła wersja a Rallye , różnice.

Post autor: operatorbazooki »

Podbijam temat. Interesuje mnie wyposażenie rallye 1.3, mianowicie :
-Jaka była deska? Szara, czarna? Powlekana czy goły plastik?
-Pasy oryginalnie miał czerwone?
-jakie to miało wahacze i belkę?
-jaka kierownica? Wiem że miała znicz ale czy była w oryginale skórzana czy zwykła?
-temat silnika, kół i wykładziny jest mi już znany, foteli również
z góry dzięki za pomoc:)
Awatar użytkownika
sekator
Maniak
Posty: 1269
Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zwykła wersja a Rallye , różnice.

Post autor: sekator »

operatorbazooki pisze:Podbijam temat. Interesuje mnie wyposażenie rallye 1.3, mianowicie :
-Jaka była deska? Szara, czarna? Powlekana czy goły plastik?
-Pasy oryginalnie miał czerwone?
-jakie to miało wahacze i belkę?
-jaka kierownica? Wiem że miała znicz ale czy była w oryginale skórzana czy zwykła?
-temat silnika, kół i wykładziny jest mi już znany, foteli również
z góry dzięki za pomoc:)
deska szara lub czarna w zależności od rocznika, goły plastik
pasy czerwone
wahacze jak w gti, ogólnie zawieszenie i hamulce jak w 1,6gti lub export lub gentry
kierownica zwykła z logo pts
http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
operatorbazooki
Maniak
Posty: 1061
Rejestracja: 11 lut sob, 2012 3:08 pm
Posiadany PUG: 205 xs
Lokalizacja: Komorów pod W-wa

Re: Zwykła wersja a Rallye , różnice.

Post autor: operatorbazooki »

Super, dzięki! Czy poza tym o co pytałem było coś jeszcze charakterystycznego dla tej wersji ?
2mouse
Peugeot 205 Master
Posty: 2043
Rejestracja: 18 lip ndz, 2010 10:29 am
Numer Gadu-gadu: 0

Re: Zwykła wersja a Rallye , różnice.

Post autor: 2mouse »

W 1,3 brak regulacji reflektorów, w 1,9 jest. Możliwe, że to kwestia deski, szara-nie ma, czarna-
jest.
Awatar użytkownika
jozek
Maniak
Posty: 1168
Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków

Re: Zwykła wersja a Rallye , różnice.

Post autor: jozek »

gentry jeżeli chodzi o hamulce ma takie jak mocniejsze 1.9 gti
Awatar użytkownika
Marin205
Peugeot 205 Master
Posty: 3172
Rejestracja: 03 wrz sob, 2005 12:56 pm
Posiadany PUG: 205RG zamienione na Skodę
Numer Gadu-gadu: 4777015
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Kontakt:

Re: Zwykła wersja a Rallye , różnice.

Post autor: Marin205 »

no i rally ma poszerzenia plastikowe nadkoli :) .... nikt nie napisał :D
http://www.katalogi.peugeot205.pl Kliknij tu i zobacz spis katalogów z galerii.

http://www.facebook.com/Peugeot205Brochures Kliknij tu ściągnij katalog w pdf z facebooka
Awatar użytkownika
HideoOSW
Junior
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Zwykła wersja a Rallye , różnice.

Post autor: HideoOSW »

I brak regulacji lusterek od wewnątrz, tak samo jak w winnerze.
Obrazek 1991 GTI [M0TW]
Obrazek 1993 WINNER [M0MY]
Obrazek 1992 XS [P3XY] RIP
ODPOWIEDZ