Alpejska kombinacja GTI 1.6

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
iwanGTI
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: 04 paź sob, 2014 4:55 pm
Posiadany PUG: pug 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 0

Alpejska kombinacja GTI 1.6

Post autor: iwanGTI »

Witam wszystkich forumowiczów!
Piszę po raz pierwszy choć czytam od kilku dni:P
Zostałem posiadaczem Puga 205 GTI 1.6 rzekomo 115 konnego. Nie bez powodu kupiłem akurat ten, ponieważ startuję w imprezach typu SuperOes, coś jak KJS tylko zdecydowanie mniej słupków...mniejsza, a pug już w takich imp. latał.
Teraz do rzeczy, oczywiście silnik przejdzie remont w niedługim czasie bo pali olej i na pierwszych dwóch cylindrach jest po 9barów :/ ale to jest do ogarnięcia, jestem mechanikiem wiec noo problem:) ale po przeczytaniu kilku postów chcę dojść jaki tam rzeczywiście jest silnik i osprzęt. A więc kompy mam dwa mogę wybrać który chcę(oba w środku) jeden to końcówka 340 zielonkawa naklejka czyli jak wyszytałem to 1.6 115 a więc zgadza się, drugi to 359 czarny czyli 1.9 128 (wiadomo kombinacja z mocą na latanie po torze). Aparat zapłonowy to 0 237 009 066 czyli 1.9 128 (to dziabnąłem z autodaty) i przepływka 0 280 202 097 czyli gorzej bo ponoć 1.9 102.... ale to nic, byłem ciekaw co tam za motor czy 103 czy 115 wiec patrze za alternatorem jest taka podstawa bloku i jest tam kod BDY i jak się okazuje to raczej pug 309 1.6 89km podukowany w latach 1990-91 więc jeśli to prawda to masakra:( powiedzcie mi koledzy że to nie prawda.....i czy wogóle w tej specyfikacji da się jeździć?
aha wtryski są racej niebieskie wiec jestem podłamany.
Poza tym że auto nie ma wolnych i przelotowy wydech robi niezły ogień jeszcze nie jechałem ale to raczej tylko zmyła dla ucha:I
Bardzo proszę o pomoc, pewnie też tak szybko się to nie zakończy bo i tak b ędę modyfikował w przyszłości to autko aby latało porządnie i robiło czas:P
Pozdrawiam Dawid Iwanoczko
iwanGTI
Nowicjusz
Posty: 15