koza padnij! czyli jak obniżyć

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkim co jest związane z różnego rodzaju przeróbkami auta.
szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: szpadliszi » 14 wrz śr, 2016 11:56 am

Panowie,
ja nie wiem, czy to ja jestem lekko nieteges, czy co - nie mogę znaleźć tematu o kompleksowym obniżeniu 205
Przód jest dla mnie oczywisty - sprężyny + amory. Tył belka - i teraz zagadka, czy dostępne są krótsze amorki po przestawieniu belki? czy tyko rzeźby?

a może zamiast kombinować, wystarczą dobrze dobrane felgi i opony, żeby wrażenie wielkich dziur od nadkoli zniknęło ?

Awatar użytkownika
krzyska
Peugeot 205 Master
Posty: 2082
Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Kruszwicy

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: krzyska » 14 wrz śr, 2016 1:49 pm

Tył przestawiasz tylko na wielowpuście, amory zostają te same.
Poza tym słabo szukałeś.
GTI_Efekt Masy Obrazek

szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: szpadliszi » 14 wrz śr, 2016 6:40 pm

Dzięki. Dalej nie znalazłem :) miałem 206 więc jak się domyslam jest analogiczne

szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: szpadliszi » 17 wrz sob, 2016 8:39 pm

Ile seryjne GTI stoi niżej od biedaków?

szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: szpadliszi » 21 wrz śr, 2016 10:23 am

podpowiedzcie trochę, może ktoś już to robił:

felga 13x7", gleba musi być znaczna ( mam dokładnie te RSL'e ze zdjęcia, tyle, że bez polerki (jeszcze :) ) ), jak się domyślam, na seryjnym amorze z tyłu to nie pociągnie?
tutaj może i za nisko, ale generalnie trzeba zejść chyba niżej niż o 1 ząbek? ma ktoś może foto z pyziem na 13", opuszczonym o 1 ząbek?
Obrazek

ps. nie krzyczeć za dżerman stajl na foto, chodzi mi tylko o zawias, nie o styl

Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6852
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: RafGentry » 22 wrz czw, 2016 9:19 am

Zainteresuję tym wątkiem Avera, on ma chyba największe z nas pojęcie o temacie "poniżania" 205-tki.

Co do stylu, RSL+Polerka to nie wiem, czy czasem nie przeminął. Jak widać na załączonym obrazku, te trendy dominowały kilkanaście lat temu.

Uważaj, żebyś nie zrobił czasem jakiegoś koszmarka :N

szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: szpadliszi » 22 wrz czw, 2016 1:04 pm

Co do stylu, RSL+Polerka to nie wiem, czy czasem nie przeminął. Jak widać na załączonym obrazku, te trendy dominowały kilkanaście lat temu.

Uważaj, żebyś nie zrobił czasem jakiegoś koszmarka


no właśnie trochę się boje,żeby wsi nie narobić :) Generalnie to planuje 14" durszlaki i lekko w dół, ale te Mohagi leżą i pachną..trochę kusi :P

Awatar użytkownika
aver
Junior
Posty: 275
Rejestracja: 17 sty czw, 2013 12:17 am
Posiadany PUG: XTD
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Konin-Poznań

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: aver » 03 paź pn, 2016 7:52 pm

wydaję mi się, że na tym zdjęciu ten RSL to 14tka. a z tyłu jakies 7,5-8 szerokości.

robiłem w tym roku 14x8" ale 4x100 do dużego fiata, z polerowanym rantem i biały rotor. Wyszło super. Polerowany rant mi zawsze pasuje.

ale napewno odpuściłbym 13tki...nie ma raczej żadnych ciekawych opon żeby nie stracić na średnicy koła a jednocześnie żeby to jakoś wyglądało na 7 calach szerokości.

Opuść o 1 ząbek. możesz wymienić amory na twardsze (chyba gazowe z 306sw) a jakby przycierało to zmienisz odbój na belce na większy.

Mi się osobiście nie podobają wpadnięte koła do środka i gleba, więc 1 ząbek w dół z sl201 bedzie i dobrze wyglądać i zachowasz funkcjonalność.

szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: szpadliszi » 03 paź pn, 2016 10:50 pm

Już mi przeszło. Żeby nie kusiło do wiochy felgi wystawiłem na olx

Idzie ząbek w dół, z przodu -30 i sl201

szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: szpadliszi » 04 paź wt, 2016 11:06 am

ps. jeszcze jedna opcja - leżą i czekają na regenerację stalowe 13stki:

Obrazek

ma ktoś foto 205 z tym kołem?

Awatar użytkownika
nowak68
Maniak
Posty: 1881
Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Świętygród

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: nowak68 » 04 paź wt, 2016 11:35 am

Fajna i mocna felga :) Jeździ tego trochę :wink:
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987

szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: szpadliszi » 04 paź wt, 2016 12:11 pm

no na chwile obecną podoba mi się chyba nawet bardziej, niż 14 calowe durszlaki

to pewnie 5,5", więc co na to można ładnego wcisnąć? lubię trochę szerzej :)

ślimak
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 28 kwie wt, 2015 8:05 pm
Posiadany PUG: 205D look
Numer Gadu-gadu: 0

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: ślimak » 04 paź wt, 2016 11:26 pm

Takie 14 były w 305.

Awatar użytkownika
Martinoo
Moderator
Posty: 4015
Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: Martinoo » 06 paź czw, 2016 11:49 pm

-30 to prawie różnicy nie zauważysz, lekka róznica bedzie przy -40, -60 i tył o ząbek w dół, wtedy bedzie mniej wiecej ok.

Ja mam u siebie na przodzie chyba -70 albo 80 i muszę jeszcze jeden ząbek w dół go ciągnąć albo przód minimalnie wyżej żeby wyglądało to bardzo sensowanie.

Tylko że ja nie zaglądam nawet w felgi 14 tylko jeżdzę na 15 speedline sl299
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
Obrazek

szpadliszi
Nowicjusz
Posty: 80
Rejestracja: 05 wrz pn, 2016 10:19 am
Posiadany PUG: różne :)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

Post autor: szpadliszi » 07 paź pt, 2016 11:20 am

o widzisz, wydawało mi się, że -30 i jeden ząbek wyjdzie równo

jak dobrze,że jest forum :)

ODPOWIEDZ