Strona 2 z 2

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

: 17 paź pn, 2016 12:44 pm
autor: szpadliszi
założyłem wczoraj testowo speedline sl299 - to trzeba obniżyć przynajmniej 50 - 60 mm, inaczej jest gorzej niż na 13"

czy do takiej sprężyny już inny amorek jest konieczny ?

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

: 17 paź pn, 2016 3:34 pm
autor: GrzesiekGreen
Seryjne amortyzatory można stosować do -40mm :)

Wysłane z mojego QUANTUM_500_Lite przy użyciu Tapatalka

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

: 17 paź pn, 2016 3:53 pm
autor: szpadliszi
Jajć, kolejne wydatki

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

: 02 lut czw, 2017 4:27 pm
autor: Bartek4
Z tego co czytam to wiele osob obniza na standartowym amorze. Zawsze bylem zdania ze pakiet musi wspolgrac. Mam w Volvo KAWy wrzucone na 45/30 i jest bajka.

Swego czasu kupilem tyl Koni zolty, myslalem dokupic sprezyny KAW 30mm i do tego KYB Ultra do przodu z racji na ceny nowych Konikow...

mial ktos doswiadczenia w takich kombinacjach?

kola planuje zostawic 13" Serie.

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

: 05 lut ndz, 2017 1:03 pm
autor: Molak2
Najłatwiej kupić sprężyny na przód o odpowiednim obniżeniu lub tak jak ja dorobić sprężyny na zamówienie. Jeśli chodzi o tył to na początek na wieloklinie ale jeśli chcesz dość dużo obniżyć to i amorki trzeba zmienić żeby pracowały na całym zakresie A nie tylko w połowie. Od puga 106 są krótsze o jakieś parę cm i świetnie się nadają . A jak martwisz się że tył będzie zbyt miękki pod pasażerów to polecam na wieloklinie ustawić tak jak na amorki oryginalne a później podciągnąć sam wachacz do wys amora od 106 ta operacja sprawi że tył będzie ciut sztywniejszy i jak usiada pasazerowie to nie będziesz ciągnął tylnego zderzaka po ziemi

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

: 05 lut ndz, 2017 9:08 pm
autor: Bartek4
do sprezyn jestem przekonany do KAWow. Amor na tyl KONI jest takze ponoc to jest sztywne... To przestawienie na belce to jest jakies skokowe ? zeby sie nie okazalo ze jak wezme na przod 30mm to bedzie za malo a tylek siadzie...

Re: koza padnij! czyli jak obniżyć

: 21 lut czw, 2019 11:00 am
autor: Molak2
Generalnie to z obniżaniem 205 jest temat prosty, przód na gwintowanym amorku (pasuje od 206-są tańsze i łatwiej dostępne-jeśli masz stabilizator montowany w wachaczu to musisz odciąć mocowanie staba w amorku bo przeszkadza) lub po przerobieniu amorów oryginalch (chodzi tutaj o zawory regulujące przepływ oleju pomiędzy komorami) na sportowe (wolniejszy przepływ oleju) można zamontować krótsze sprężyny (koszt wyrobienia takich na zamówienie jest mniej-więcej podobny jak zakup nowych na allegro tylko masz troszkę większe pole manewru i możesz sobie zamówić troszkę twardsze. Tył jak wiadomo na wielo kliknie ale żeby amorek pracował w całym zakresie bardziej polecam zamontować amorki albo gwintowane albo od 106 są troszkę krótsze i pozwalają zejść jeszcze niżej.