Strona 1 z 1

Nowy projekt, zawieszenie bieda czy trójkąt gti

: 22 mar ndz, 2020 8:11 pm
autor: enig123
Cześć,
Od pewnego czasu zastanawiam się nad projektem. Mój look nie jest w zbyt dobrym stanie blacharskim i myślę nad kupnem czegoś innego. Głównym założeniem do projektu jest przyspieszenie :twisted:, 3 drzwi i w sumie to na tyle. :P Dylematem jest to, czy jest sens pchanie czegoś mocniejszego do zawieszenia "bieda", czy żeby to miało ręce i nogi to potrzebne jest zawieszenie na wahaczach trójkątnych? Niestety nie miałem okazji jeździć innymi 205-tkami, nie wspominając już o przerabianych monstrach, dlatego mam nadzieję, że osoby bardziej rozeznane w temacie się wypowiedzą. :roll:

Pomysły które przychodzą mi do głowy po długim studiowaniu forum:
- kupno budy TU i wsadzenie tu5j4: lekki silnik z aluminiowym blokiem, zwykłe zawieszenie
- kupno budy 1,6 automatic i wsadzenie manuala + Mig lub XU10: zwykłe zawieszenie
- kupno budy 1,9 automatic i wsadzenie manuala + Mig lub XU10: trójkątne zawieszenie

Podejrzewam, że opinii będzie tyle ile osób na forum, ale może ktoś miał okazję jeździć takimi przeróbkami i doradzi w który kierunek się skierować.

Re: Nowy projekt, zawieszenie bieda czy trójkąt gti

: 23 mar pn, 2020 8:18 pm
autor: miccha123
Tu5j4 jest żeliwny . Moim zdaniem przy większych mocach sens ma trójkąt ,swego czasu jezdziłem biedą z silnikiem od Gti na zwykłym zawieszeniu i uważam ,że to padaczka. Wleciał trójkąt , belka od Gti i zaczęło to sensownie się prowadzić.Fakt aktualnie kupno zawiechy z gti może być dosyć kosztowne ,ale ja bym dołożył.