Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
juz kiedyś pisałem, magnesik na półosce <tej dłuzszej, podpartej w TU, prawej>, czujnik na wsporniku dokreconym to ramki zawieszenia i kabelek. Domyślnie miałem sigme 500, lepiej znosił przędkosci pow. 100, teraz mam sigme 300 chwilowo bo tamten na słoncu sie popsuł.
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Peugeot 205 GTI S16 - Galeria
Peugeot 205 GTI GTI6 2.0 - Galeria
Megane Coupe 1.4 NIE PYTAJ CO KLUB MOŻE ZROBIĆ DLA CIEBIE, TYLKO CO TY MOŻESZ ZROBIĆ DLA KLUBU
Ale on ma za mala czulosc zeby mierzyc predkosci powyzej 150, chyba ze na opone zalozysz, a jak ponizej 150 to po co komu takie cos?? AVS jest baaardzo wazne
genaralnie sigma 300 ma małą czułośc powżej 100 ale to chwilowe rozwiązanie. wczesniej miałem sigme 500 i było git. ale był wiekowy i sie popsuł. śa takie sigmy ze grubo ponad 200 mieżą. a to dlatego ze producent pomyslał ze mogą byc umieszczane w motorach. o pugach nie wspomniał ale zawsze mozna do niego napisac list