Strona 1 z 3

PYTANIE DO 205MI16

: 23 lis śr, 2005 4:16 pm
autor: lukasss
180KM Z WAŁKÓW OD ŚWIATKA I PODWÓJNYCH GAŹNIKÓW HMM NIE MOŻNA BYŁO WIWĘCEJ???? GDZIE ZAMIERZASZ SIE SCIGAĆ TYM AUTKIEM? JEŚLI TAKOWE PLANY MASZ?
ILE MOCY ZYSKAŁEŚ DZIĘKI GAŹNIKOM???

: 23 lis śr, 2005 6:41 pm
autor: 205MI16
Nie tylko wałki i podwójne gaźniki ale jeszcze głowica, która w tym silniku jest kopalnią mocy. Moc 180km to moc która według mądrych ludzi jest realną przy takich modyfikacjach i jeśli wyjdzie np. 190km to nie będę się wstydził i narzekał. Można więcej - właśnie nad tym pracuję na razie na papierze (turbo) ale nie wiem czy ma to sens przy przednim napędzie.

Mam zamiar trochę pojeździć w kjs-ach gdzie próby są rozgrywane na krótkich OSach. Wyścigi na 1/4 mili odpadają.

Ile mocy zyskałem dzięki gaźnikom - też chciałbym wiedzieć! Na pewno super dźwięk nieporównywalny z autem na wtrysku i spalanie 30% większe - resztę pokaże hamownia.

: 23 lis śr, 2005 7:51 pm
autor: lukasss
hm myślałem że można troche więcej wyciagnąć niż 180hm Baran miał tyle albo prawie tyle w 1.6 na gaźnikach 45 no i przy 8 zaworkach tylko,ale silnik robił mu Wozowicz a on sie zna na ustrojstwach z gaźnikami z tego co sie oriętuje.
Czekam na wieści z hamowni co ci powie. Pozdrawiam.
http://www.romanbaran.pl/index.php?p=samochod

: 23 lis śr, 2005 8:55 pm
autor: 205MI16
lukasss pisze:ale silnik robił mu Wozowicz a on sie zna na ustrojstwach z gaźnikami z tego co sie oriętuje.
Finalnie jeśli zostanę przy wolnossącym to też wózek powędruje do B. Wozowicza - wiem że jest dobrym fachowcem :)

: 23 lis śr, 2005 9:17 pm
autor: lukasss
turbo ci nie potrzebne moim zdaniem.
Jeśli bedziesz dawał do Wozowicza to daj znać ile u niego taka impreza kosztuje też rozważąłem takie cosik żeby mu dać silnik do roboty ale narazie jestem bidny jak mysz koscielna, a nie mam pojęcia jakie to koszta. Za pobierzną regulacje gaźników wzioł odemnie 50 zł.

: 23 lis śr, 2005 11:57 pm
autor: NMike
Na KJS :D Ciężko będzie takie coś utrzymać w cuglach :)
No ale jeśli będzie sie prowadzićok, to z taka nadwyżką mocy będziesz wygrywał wszystkie KJS-y :P

: 24 lis czw, 2005 12:42 am
autor: lukasss
hm nie zgadzam sie oczywiście ze nie wszystkie:) bo wystarczy że bedą wąskie kręte pruby i lipa :) bo to raz sie widziało jak fiacik 126 kręcił lepszy czas od subaru:) ,nom w każdym razie bedzie miał duże szanse bardzo częśto wygrywać , acz kolwiek nie zawsze.

: 24 lis czw, 2005 12:43 am
autor: invictus
nie widzialem, zeby 126 mial lepszy czas od subaru... to ze wygrywal, gdy brano pod uwage klase pojemnosciowa to inna historia :)

: 24 lis czw, 2005 12:50 am
autor: lukasss
a jeżdzisz w kjs-ach??albo na kjs-y?? bardzo dużo zależy od ustawienia pruby wcale nie jest tak żę mocne auta mają taką przewage że słabsze szans nie amją na wąśkiej prubie mają i to bardzo dużę wiem z doświadczenia:)
nie bierz tego do siebie ale ktos kto nie widział to nie ma pojęcia jak można dobrze zrobionym maluszkiem prowadzonym przez odpowiedniego kierowce zapierda ać

: 24 lis czw, 2005 12:58 am
autor: invictus
to fakt , ale ja tylko mowie co widzialem/nie widzialem :)

: 24 lis czw, 2005 1:06 am
autor: lukasss
także teraz bedziesz już wiedział lepiej:)

: 24 lis czw, 2005 11:03 am
autor: 205MI16
lukasss pisze:hm nie zgadzam sie oczywiście ze nie wszystkie:) bo wystarczy że bedą wąskie kręte pruby i lipa :) bo to raz sie widziało jak fiacik 126 kręcił lepszy czas od subaru:) ,nom w każdym razie bedzie miał duże szanse bardzo częśto wygrywać , acz kolwiek nie zawsze.
Napisałem że będę jeździł na kjsy w formie krótkich OESÓW. Dookoła słupków nie lubię jeździć i tu mogę się zgodzić że dostanę baty od dobrego kaszelka - ale nie do końca ponieważ: mam mocną szperę (60%) i hydauliczny rękaw co pozwala na perfekcyjny obrót w miejscu.
Subaru dostaje baty od 126 ponieważ nie jest stworzone do prób dookoła słupków i tyle.
Co do wygrywania wszystkich kjsów :oops: to jest wielu dużo lepszych szoferów ode mnie jeżdżących podobnymi wozami, i jeszcze szczęście ma duży wpływ na wynik w tym sporcie.

: 24 lis czw, 2005 11:49 am
autor: Sebek
a dlaczego nie 1/4 mili?

: 24 lis czw, 2005 12:39 pm
autor: lukasss
205MI16 dlaczego nie myslisz pojeździć w GSMP??

: 24 lis czw, 2005 12:45 pm
autor: 205MI16
Sebek pisze:a dlaczego nie 1/4 mili?
Nie chcę nikogo urażać ale 1/4 mili nie wymaga prawie żadnych umiejętności za wyjątkiem refleksu i mocnego auta=grubego portfela.

lukasss: GSMP wchodzi w grę tylko licencji jeszcze nie mam i nie wiem czy znajdę aż tyle czasu żeby ją zrobić.