ehhh znowu trzeba tlumacyzc, ze to nei kwestia wsadzenia v6 jest problemem, ale jej masa i prowadzenie samochodu po takim zabiegu?
: 18 sie pt, 2006 12:41 pm
autor: DJPreZes
Tja... ja takie cuda mam na dysku:
Szkoda samochodu no nie?
: 18 sie pt, 2006 2:12 pm
autor: stef
Banita pisze:ehhh znowu trzeba tlumacyzc, ze to nei kwestia wsadzenia v6 jest problemem, ale jej masa i prowadzenie samochodu po takim zabiegu?
Nie, wcale nie kwestia wsadzenia bo przeciez to dla takich wyjadaczy jak ty banalnie proste jak chociazby zmierzenie przelozen skrzyni i wyliczenie v max dla silnika ktory i tak tego moca nie pociagnie wiec po co takie rachunki!
Lord Devil pisal co innego w tym temacie (wsadzania v6)!
A Ty chyba miales na mysli nie mase i prowadzenie a rozklad masy pomiedzy osiami:)
: 18 sie pt, 2006 2:39 pm
autor: Przecinak
Juz nie pamietam od kogo ale slyszalem ze po wsadzeniu tego grzmota rozchodzi sie buda i zeby to mialo rece i nogi to trzeba powazne przerobki robic :/ A juz sobie wyobrazam co by sie na naszych drogach dzialo
: 18 sie pt, 2006 3:53 pm
autor: Banita
stef pisze:
Banita pisze:ehhh znowu trzeba tlumacyzc, ze to nei kwestia wsadzenia v6 jest problemem, ale jej masa i prowadzenie samochodu po takim zabiegu?
Nie, wcale nie kwestia wsadzenia bo przeciez to dla takich wyjadaczy jak ty banalnie proste jak chociazby zmierzenie przelozen skrzyni i wyliczenie v max dla silnika ktory i tak tego moca nie pociagnie wiec po co takie rachunki!
Lord Devil pisal co innego w tym temacie (wsadzania v6)!
A Ty chyba miales na mysli nie mase i prowadzenie a rozklad masy pomiedzy osiami:)
Biedactwo sie poirytowalo?
I tak nie wstawisz takiego silnika, to po co wklejasz foty? Masz odpowiedz po co rachunki -po prostu fajna sprawa
Swoja droga ciekawe rozumowanie -Nie masa ale rozklad mas
: 18 sie pt, 2006 7:07 pm
autor: stef
Banita pisze:
Biedactwo sie poirytowalo?
I tak nie wstawisz takiego silnika, to po co wklejasz foty? Masz odpowiedz po co rachunki -po prostu fajna sprawa
Swoja droga ciekawe rozumowanie -Nie masa ale rozklad mas
Nie podirytowalo tylko wkurza mnie gadanie kolesi, ktorzy to niby wszystko wiedza na takie tematy!
Wstawilem link jako dobrze zrobiony projekt!
A Ty dalej chyba nie rozumiesz niby to mnie cytujac "nie masa ale rozklad mas" - ja tego nie napisalem!
A przede wszystkim to juz twoj pierwszy post nie byl na temat!
PS. mierz dalej przelozenia:)
: 18 sie pt, 2006 7:13 pm
autor: Banita
stef pisze:
A Ty chyba miales na mysli nie mase i prowadzenie a rozklad masy pomiedzy osiami:)
skleroza czy rozdwojenie jazni?
: 19 sie sob, 2006 10:11 pm
autor: Lord Devil
Sam się zastanawiałem, po zobaczeniu filmiku od Szwedów jak 205 gania z V6 pod maską. Chciałem do CTi z automatyczną skrzynią biegów. Z wielu powodów nie da rady. Skrzynia od 406,407,607 nie wejdzie a od 205 jest za słaba i nie przeniesie takiego momentu, no może kilka razy .
Pomysł się przerodził aby włożyć kloca do GRIFFE, w końcu to piękny dźwięk V6 i do tego 50ps więcej jak mig, dokładnie zgłębiłem temat we Francji i omało co bym nie popełnił tego błędu. Kończy się na tym, że aby to latało, trzeba poza tysiącem drobnych rzeczy, pomijając oczywiście wrzucenie silnika, podłączenie skrzyni, dorabianie sprzęgła, wydechu, mocowania, poduszek, cięcia i powiększania komory,... wzmacniać podłużnice, adoptować zawieszenie z 405T16 i robic prawie półklatke na silnik i mocować to do budy to już jest OK, buda przestaje się rozłazić i można się bawić, ale we Francji, Niemczech, Skandynawii ogólnie rzecz biorąc tam gdzie drogi są równe jak stół, w Polsce no cóż... Zakładamy silnik turbo i mamy ponad 200ps
: 21 sie pn, 2006 2:36 pm
autor: Marin205
Hilgert twierdzi że prowadzi się dobrze - ale fakt tam są drogi jak stół
: 21 sie pn, 2006 6:26 pm
autor: Banita
Tak, ale z tego co pamietam, jest zmienione polozenie silnika wzgledem przedniej osi